به همت موسسه آموزش و ترویج کشاورزی صورت گرفت؛

توانمند سازی و ارتقا صلاحیت‌های حرفه‌ای کارمندان جهاد کشاورزی

معاون موسسه آموزش و ترویج کشاورزی سازمان تات از آموزش و برنامه ریزی برای بهبود علمکرد ۶۴ هزار پرسنل جهاد کشاورزی در سال ۱۴۰۲ توسط این موسسه خبر داد.
معاون موسسه آموزش و ترویج کشاورزی سازمان تات از آموزش و برنامه ریزی برای بهبود علمکرد ۶۴ هزار پرسنل جهاد کشاورزی در سال ۱۴۰۲ توسط این موسسه خبر داد.
کد خبر: ۱۵۹۷

صبح روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ گرامیداشت مقام معلم در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) برگزار شد و از ۲۰ مدرس برگزیده حوزه کشاورزی تجلیل به عمل آمد.
در حاشیه این گردهمایی محمد مهدی قاسمی معاون موسسه آموزش و ترویج کشاورزی سازمان تات در گفتگو با خبرنگار جام جم البرز در رابطه با عملکرد و دستاورد‌های این موسسه در سال گذشته گفت:دستاورد‌های مختلفی در حوزه دانش آموزی در قالب آموزش‌های رسمی و مهارت آموزی تولید کنندگان بخش کشاورزی بدست آمده است که ساماندهی و برنامه ریزی برای توانمند سازی و ارتقا صلاحیت‌های حرفه‌ای ۶۴ هزار کارمند جهاد کشاورزی بر عهده سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی بوده است و به وسیله مراکز استانی این امر به خوبی انجام می‌شود.
وی در ادامه افزود:در زمینه هنرستان‌ها در سراسر استان‌های کشور ۴۴ هنرستان دخترانه و پسرانه با حدود ۴۷۰۰ دانش آموز در اختیار داریم که بحث آموزش‌های همراه تولید برای توانمند سازی مهارت این عزیزان در دستور کار قرار دارد و امیدواریم که بتوانیم بهبود ایده عالی را در این حوزه انجام بدهیم.
قاسمی با اشاره به توانمند سازی تولیدکنندگان کشاورزی اظهار کرد:زیست بومی وجود دارد که ۵ هزار کشاورز تولید کننده در آن فعالیت می‌کنند که ارتقا صلاحیت‌های حرفه‌ای این عزیزان هم برعهده ما می‌باشد و در این حوزه اقدامات بسیار خوبی در قالب فعالیت‌های آموزشی و ترویجی در سطح سراسر کشور به وسیله همکاران، پژوهشگران اعضای هیأت علمی و کارشناسان این بخش انجام می‌گیرد.
معاون سازمان تات در پایان تاکید کرد:خوشبختانه شاهد این هستیم که مسیر حرکت به سمت کشاورزی دانش بنیان پذیرفته شده است و با همت همه کشاورزان و کسانی که در حوزه آموزش و ترویج فعالیت دارند این مسیر به یاری خداوند با قوت پیش می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات