شبکه البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

پخش زنده سیمای البرز از همایش آموزشی ناظران انتخابات دوره دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی.
پخش زنده سیمای البرز از همایش آموزشی ناظران انتخابات دوره دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی.
کد خبر: ۱۵۹۹

به گزارش جام جم البرز،سیمای البرز همایش تالار شهیدان نژاد فلاح کرج را که برای آموزش و توجیه ناظران انتخابات دور دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد به صورت زنده از سیمای البرز پخش کرد.
پس از برگزاری دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی که در یازدهم اسفند ماه سال گذشته برگزاری شد با انتخاب دو نماینده از سه نماینده استان البرز کار دو نماینده حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد به دور دوم کشیده شد.
در این دوره از سیزدهم اردیبهشت ماه لقایت بیستم اردیبهشت ماه به مدت یک هفته کار تبلیغات انتخابات شروع شده است که در همین راستا مناظرات ضبط شده دو نامزد راه یافته به مرحله دوم از شبکه استانی البرز در حال پخش است.
این مناظرات سه جلسه یک ساعته می‌باشد که توسط گروه تولیدی شبکه البرز آماده شده و به تایید اعضای محترم شورای نظارت و هیئت اجرایی انتخابات استان رسیده که از سیزدهم اردیبهشت ماه هر شب ساعت ۲۱ از شبکه البرز پخش می‌شود؛ این سه مناظره یک بار پخش یک بار بازپخش دارد و در آخرین روز مهلت تبلیغات انتخابات هر سه مناظره تولیدی پشت سر هم پخش خواهد شد.
برنامه دیگری که شبکه البرز برای این دو نامزد در نظر گرفته فیلم تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای این نامزد‌ها است که در دو نوبت ساعت ۱۲ و ۱۹:۳۰ هر روز از شبکه البرز پخش می‌شود.
روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه شبکه البرز با تمام قوا در کنار مردم خواهد بود ا صحنه‌های خلق شده توسط آن‌ها را بر امواج رادیو و تلویزیون و در فضای مجازی انتقال و ثبت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات