نادر فرهمندی راد، مدیر فست فودهای زنجیره ای لیلا بانو:

رسانه، صدای مردم است

روزنامه جام جم البرز با نادر فرهمندی راد، مدیر فست فودهای زنجیره ای لیلا بانو، گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید :
روزنامه جام جم البرز با نادر فرهمندی راد، مدیر فست فودهای زنجیره ای لیلا بانو، گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید :
کد خبر: ۱۶۰۵

متأسفانه در حال حاضر ما مشکل عدم ثبات قیمت‌ها را داریم. لیست قیمت ما، به فاصله چند هفته تغییر می‌نماید و قطعا این عمل با نارضایتی مشتری همراه است. ما به ناچار باید سود خود را کمتر نماییم، تعداد پرسنل خود را کاهش دهیم یا پرداخت حقوق آن‌ها را به تعویق بیاندازیم. کاش می‌شد یک ثبات قیمتی برای حداقل یک سال داشتیم. اتحادیه یک نرخ را در نظر می‌گیرد و ما اگر بخواهیم طبق نرخ اتحادیه عمل نماییم باید مواد اولیه‌ای تهیه کنیم که کیفیت پایین و نامناسبی دارد و اگر بخواهیم از این مواد اولیه استفاده نماییم، مشتری متوجه تغییر طعم شده و ناراضی می‌شود. در حال حاضر مواد اولیه فراوان است و برند‌های جدید وارد بازار می‌شوند. تشخیص استاندارد، طعم و کیفیت خیلی مشکل است. یک جوان که می‌خواهد وارد این صنف شود باید تحمل زیاد و پشتکار داشته باشد و اگر تلاش کنند می‌توانند به موفقیت برسند.
رسانه صدای مردم است و ما از این طریق می‌توانیم با مسئولین صحبت کنیم. رسانه نقش و جایگاه بسیار خوبی برای انعکاس مشکلات مردم به مسئولین دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات