جلوه شفافیت و پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع

رهبری

اخبار

 آخرین اخبار 

دیدارهای مردمی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای البرز

جلوه شفافیت و پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع

جلوه شفافیت و پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع
1398/11/13
12:43 1395

خبرنگار جام جم البرز: تاریخچه ملاقات مردمی مدیر عامل آب منطقه ای البرز بر می گردد به اردیبهشت همین امسال. ملاقات هایی که ایشان با معاونین خود هر هفته برگزار می کنند، به طور حتم گره از مشکلات مردم شریف کرج باز کرده ورضایت مندی آن ها را در پی داشته است.
داود نجفیان مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان البرز، در آخرین دیدار اظهار داشت: رضایت مندی مردم و تکریم ارباب رجوع هدف اصلی ماست.
 ایشان در ادامه افزود: هر مسئولی وظیفه دارد رضایت مندی مردم را به عنوان یک مسئولیت انسانی و دینی مورد توجه قرار دهد.
نجفیان با بیان این که ارتباط مستقیم با مردم، مدیران را از نزدیک در جریان نقاط ضعف هر سیستم قرار می دهد، گفت: این دیدارها برای مردم نیز به دلیل تسریع در حل مشکلات و بررسی درخواست هایشان از اهمیت بسیاری برخوردار است. 
گفتنی است که هدف از برنامه ملاقاتهای مردمی مدیرعامل، ایجاد امکان طرح مستقیم مشکلات و دغدغه های بهره برداران منابع آب و تسریع در حل مشکلات و رسیدگی به درخواستها ، پیشنهادات و انتقادات  آنان در فضایی صمیمانه  و همچنین تکریم ارباب رجوع می‌باشد.ملاقاتهای مردمی مدیر عامل در سال جدید نیز همانند سال گذشته به صورت هفتگی با هماهنگی قبلی انجام می‌گیرد و در آن به صورت جداگانه به مشکلات و درخواست‌های تک تک مراجعه کننندگان به صورت دقیق و کارشناسانه رسیدگی می شود.
.

برنامه ملاقات مردمی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان البرز

در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و به منظور تسهیل در دسترسی آسان آحاد مردم، ملاقات مردمی با مدیر عامل روز سه شنبه هر هفته ساعت 14 در سالن جلسات شرکت آب منطقه ای واقع در مهرشهر، بلوار ارم، خیابان بوستان، شرکت آب منطقه ای استان البرز برگزار می شود و جمعی از معاونین و مدیران مربوطه نیز به منظور پاسخگویی های لازم در این جلسه حضور خواهند داشت.
شهروندان محترم که مایل به ملاقات حضوری با مدیر عامل هستند، می توانند با تکمیل فرم ملاقات جهت ملاقات مردمی اقدام نمایند. جهت اعلام زمان ملاقات، متعاقبا با متقاضیان تماس کرفته خواهد شد.

 

خبرهای مشابه

نظرات کاربران

ارسال نظر