بازدید‌های شبانه روزی از مراکز درمانی در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز از بازدید‌های شبانه روزی مراکز درمانی در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز از بازدید‌های شبانه روزی مراکز درمانی در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۸

به گزارش جام جم البرز،امیرعباس واعظی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اعلام این خبر افزود: پیش از شروع تعطیلات و همچنین در تعطیلات نوروزی، با هدف ارایه هر چه بهتر خدمات درمانی به مراجعان، معاونت درمان دانشگاه مجموع بازدید‌های موثری از بیمارستان‌ها مراکز درمانی استان داشت.

از برخی از مراکز تا سه بازدید هم انجام شده و اولویت بر تعیین تکلیف بیماران پذیرش اورژانس (زیر ۱۲ ساعت) بوده است. معاون درمان با اشاره به تاکید رییس دانشگاه بر سرکشی‌ها مداوم و رصد لحظه‌ای مراکز درمانی گفت: حضور تیم‌مدیریتی بیمارستان، حضور پزشکان مقیم و انکال و ویزیت در اولین ساعت صبح، تکریم ارباب رجوع، حضور دو پزشک هم زمان درمانگاه اورژانس در ساعات شلوغی، بهداشت اورژانس سرویس‌های بهداشتی تخت ها، وضعیت غذا. اعزام‌های بین بیمارستانی، خدمات پاراکلینیک فعال از جمله شاخص‌های مهمی است که در بازدید‌ها ارزیابی میشود.
نتایج ارزیابی به صورت کتبی به بیمارستان ابلاغ و آن مرکز موظف به رفع نقاط ضعف حداکثر تا ۲۴ ساعت می‌باشد و جهت رفع نواقصی مجددا بازدید انجام خواهد شد.
معاون درمان دانشگاه گفت: از ۲۹ اسفند ماه بیمارستان‌های امام علی، شهید مدنی، کمالی، شهید سلیمانی، شهید رجایی، امام جعفر صادق (ع)، فاطمه الزهرا (س)، امام حسن مجتبی (ع)، ثارالله و تعدادی مراکز خصوصی و درمانگاهی بازدید شدند و روزانه در قالب چندین تیم نظارتی بازدید‌ها تا پایان طرح سلامت نوروزی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات