۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز تشکیل شد

رییس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی مجری برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در مرکز استان البرز خبر داد
رییس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی مجری برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در مرکز استان البرز خبر داد
کد خبر: ۱۵۲۵

به گزارش جام جم البرز: "امیر اشتری" در نشست با خبرنگاران که با موضوع دهه کرامت و همایش امام رضایی‌ها برگزار شد، گفت: اجرای اولین همایش امام رضایی‌ها در سال گذشته در کرج به علت برخی مشکلات با گلایه‌های مردمی همراه بود.

وی ادامه داد: برهمین اساس امسال کمیته‌های مختلف اجرایی با مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردم نهاد در کرج و استان البرز شکل گرفته تا این همایش معنوی با شکوه خاصی برگزار شود.

اشتری گفت: در تلاش هستیم تا امسال این همایش معنوی در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار شود تا مشکلات به حداقل برسد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان کرد: اکنون هماهنگی لازم با مجموعه‌های نظارتی، حفاظتی و امنیتی استان البرز انجام گرفته و قرار است این همایش روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه جاری از ساعت ۱۶ الی ۲۰ با حضور قشر‌های مختلف مردم در کرج برگزار شود.

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای حمل و نقل رایگان مردم و پذیرایی از حاضران در همایش بزرگ امام رضایی‌های البرز پیش بینی شده است.

اشتری اظهار کرد: با توجه به عشق و ارادت مردم البرز به خاندان عصمت و طهارت (ع) و حضرت ثامن الحجج (ع)، این همایش مردم محور است و ساکنان البرز نقش اساسی در برگزاری آن ایفا می‌کنند.

وی افزود: در حاشیه این همایش غرفه‌های فرهنگی، هنری، نقاشی کودکان و دیوار عکاسی پیش بینی شده است.

اشتری ادامه داد: قاریان بین المللی قرآن و تعدادی مداحان کشور در این همایش بزرگ به اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی می‌پردازند.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: انعکاس ابعاد مختلف این رویداد بزرگ معنوی توسط رسانه‌های جمعی نقش موثری برای برگزاری با شکوه آن در سال‌های آتی خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات