محمد علی ساده خیابانی، تولیدکننده و مدیرعامل اعلام کرد:

شرکت آلاپلاستیک، تولید مشهورترین اسباب بازی های کودکان ایران

راه اندازی خط تولید اسباب بازی یکی از کسب و کارهای جذاب و پردرآمد در صنعت تولید است. با توجه به رشد صنعت بازی در سراسر جهان و افزایش نیاز به اسباب بازی که می تواند فرصتی برای کارآفرینان باشد تا به بازار بین المللی و ملی وارد شوند.
استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات و تکنولوژی روز، از جمله عوامل کلیدی در بهبود کیفیت و کارایی خط تولید اسباب بازی است.
محمد علی ساده خیابانی از سال  1373 وارد عرصه تولید اسباب بازی گردید. وی قبل از آغاز این فعالیت، شمع های تزیینی تولید می کرد. اهتمام شرکت آلاپلاستیک با مدیریت ایشان همواره در تولید اسباب بازی با بهترین مواداولیه و کیفیت بوده است. با همین رویکرد خبرنگار جام جم البرز با این مدیر مجرب و متبحر گفتگویی انجام داده است که در ادامه از منظرتان می گذرد:
راه اندازی خط تولید اسباب بازی یکی از کسب و کارهای جذاب و پردرآمد در صنعت تولید است. با توجه به رشد صنعت بازی در سراسر جهان و افزایش نیاز به اسباب بازی که می تواند فرصتی برای کارآفرینان باشد تا به بازار بین المللی و ملی وارد شوند. استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات و تکنولوژی روز، از جمله عوامل کلیدی در بهبود کیفیت و کارایی خط تولید اسباب بازی است. محمد علی ساده خیابانی از سال 1373 وارد عرصه تولید اسباب بازی گردید. وی قبل از آغاز این فعالیت، شمع های تزیینی تولید می کرد. اهتمام شرکت آلاپلاستیک با مدیریت ایشان همواره در تولید اسباب بازی با بهترین مواداولیه و کیفیت بوده است. با همین رویکرد خبرنگار جام جم البرز با این مدیر مجرب و متبحر گفتگویی انجام داده است که در ادامه از منظرتان می گذرد:
کد خبر: ۱۵۳۵

درباره گستره تولیدات مجموعه آلاپلاستیک برای مخاطبان ما بگویید.
اسباب بازی‌های ما را از متولدین دهه ۶۰ تا کودکان امروز می‌شناسند. یکی ازمعروفترین اسباب بازی‌های ما که تیزر تلویزیونی آن سال ۱۳۷۴ پخش شد، چسبونک بود. (یک توپ با دو بشقاب که بچه‌ها با آن بازی می‌کردند.) در زمینه بازی‌های فکری و بسیاری از حوزه‌ها نیز تولید انجام می‌دهیم.
محصولاتی که تولید می‌کنید به لحاظ کیفیت چگونه هستند؟
به دلیل این که شرکت آلاپلاستیک، برند است، همواره سعی کرده ایم در تولید اسباب بازی از بهترین مواد استفاده نماییم. با توجه به شرایط اقتصادی و نوسانات بازار دوام آوردیم و هرگز از کیفیت کار خود نکاسته ایم.
چه پیشنهادی برای شروع کار نسل جوان دارید؟
نظر من نسبت به کار تولید همیشه مثبت بوده است، کسانی که فعالیت تولیدی انجام می‌دهند و متضرر می‌شوند، به خاطر تولید نیست شاید درایت و یا سرمایه کافی ندارند. تولید همیشه خوب است، چون هم موجب انتفاع مالی می‌شوید و هم برای جوانان کارآفرینی می‌کنید. از دیدگاه من هر فردی که وارد عرصه تولید می‌شود، علاوه بر موفقیت خود موجب بهره برداری دیگران در این حوزه نیز خواهد شد. یکی از دلایل دیگر که موجب عدم موفقیت افراد می‌شود، طمع مالی است، اگر زیاده خواه نباشند می‌توانند در حوزه تولید موفق باشند.
ضمن تشکر، چنانچه سخن پایانی دارید، بفرمایید.
جوانان هیچ گاه انگیزه خود را در کار از دست ندهند و در عرصه تولید فعال باشند. حتی می‌توانند از زیرزمین خانه خود شروع کنند تا به موفقیت برسند.
نشانی و راه‌های ارتباطی با مجموعه خود را بیان نمایید.
آدرس شعبه اول:خیابان هفتم سیمین دشت
آدرس شعبه دوم:خیابان سرداران-شهرک خوارزمی-خیابان ۵
شماره تماس:
۰۲۶۳۷۳۱۵۸۱۲
سایت: وب

newsQrCode
ارسال نظرات