جواد و حمید دهقانی شندی، مدیران اخلاق مدار در شهرک بنفشه خبردادند:

مساعدت دفاتر املاک آذربایجان، زنبق و سناتور در خانه دار شدن مردم

آژانس املاک، محلی است که در آن خرید ، فروش و اجاره ملک و مسکن انجام می پذیرد. این املاک که به عنوان اموال غیر منقول نیز از آنها یاد می شود شامل: زمین ، آپارتمان ، تجاری ، خانه کلنگی ، باغ و باغچه ، سوله و غیره می باشند و دارای کاربری های مختلفی مانند مسکونی ، اداری ، زمین کشاورزی ، مسکونی ، باغی ، سوله های صنعتی و غیر صنعتی و سایر کاربری ها می باشند.
جواد و حمید دهقانی شندی، مدیران دفاتر املاک آذربایجان، زنبق و سناتور حدود ۲۰ سال است که در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت می کنند. این دو مدیر اخلاق مدار و تکنوکرات علاوه بر این در حوزه ساخت و ساز نیز مشغول به کار هستند.
تخصص، مشتری مداری و دو دهه تجربه این دو مدیر حرفه ای موجب گردید تا گفتگویی را جهت آشنایی بیشتر با گستره خدمات و فعالیتهای این مجموعه ترتیب دهیم:
آژانس املاک، محلی است که در آن خرید ، فروش و اجاره ملک و مسکن انجام می پذیرد. این املاک که به عنوان اموال غیر منقول نیز از آنها یاد می شود شامل: زمین ، آپارتمان ، تجاری ، خانه کلنگی ، باغ و باغچه ، سوله و غیره می باشند و دارای کاربری های مختلفی مانند مسکونی ، اداری ، زمین کشاورزی ، مسکونی ، باغی ، سوله های صنعتی و غیر صنعتی و سایر کاربری ها می باشند. جواد و حمید دهقانی شندی، مدیران دفاتر املاک آذربایجان، زنبق و سناتور حدود ۲۰ سال است که در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت می کنند. این دو مدیر اخلاق مدار و تکنوکرات علاوه بر این در حوزه ساخت و ساز نیز مشغول به کار هستند. تخصص، مشتری مداری و دو دهه تجربه این دو مدیر حرفه ای موجب گردید تا گفتگویی را جهت آشنایی بیشتر با گستره خدمات و فعالیتهای این مجموعه ترتیب دهیم:
کد خبر: ۱۵۴۶

ضمن معرفی، لطفا درخصوص فعالیت‌های مجموعه‌های خود توضیح فرمایید.
جواد دهقانی: بنده مدیریت املاک آذربایجان، زنبق و سناتور واقع در شهرک بنفشه هستم. ما هم اکنون دارای سه شعبه املاک می‌باشیم. حدود ۲۰ سال است که در زمینه املاک فعالیت می‌کنیم. همچنین، مدت چند سال است که ساخت و ساز نیز انجام می‌دهیم.
بیش‌تر برادران و همکاران بنده، در دفتر املاک هستند. چون موضوع مسکن، نیاز روز جامعه و مردم می‌باشد. به ویژه کسانی که ازدواج می‌کنند، به خانه‌ای که ساختار و قیمتی مناسب داشته باشد نیاز دارند. ما به مردم در راستای خانه دار شدن، کمک می‌کنیم که بدون مسکن نمانند.
حمید دهقانی شندی: بنده برادر کوچکتر آقا جواد هستم. ما به مدت ۵ سال در شهرستان، املاک داشتیم. ۱۵ سال است که در کنار برادران، در این زمینه مشغول به کار هستم.
ما هفت برادر هستیم که با مشارکت و همراهی یکدیگر مشغول به فعالیت در این حوزه هستیم. کار ما به صورت کلی، املاک است. در گذشته برادرم، سوپرمارکت داشته و بنده هم در شهرستان بودم.
در حال حاضر شهرک بنفشه از چه پتانسیل‌هایی برای سرمایه گذاری و خرید ملک و مسکن برخوردار است؟
این شهرک نزدیک به تهران و مخصوصا مترو کرج است. نود درصد اهالی آنجا تهران نشین هستند. حدود ۶ سال است که یک هایپراستار در این منطقه افتتاح گردیده که از امکانات و قیمت‌های مناسب تری نسبت به مناطق بالاتر همچون: عظیمیه و مهر شهر بهره‌مند است. شهرک بنفشه به طور کلی امکانات خوبی دارد و مردم به این شهرک، علاقه‌مند هستند. شهرکی شیک، مهندسی ساز، مرتب و تمیز با آب و هوای عالی.
از ویژگی‌های ممتاز دفاتر املاک آذربایجان، زنبق و سناتور بگویید.
حمید دهقانی: ما در منطقه، حرف اول را می‌زنیم. زمانی که مشتری مراجعه می‌کند، سعی می‌کنیم خانه خوبی را در منطقه، معرفی کنیم که نزد او شرمنده نشویم. تا جایی که ممکن است به مردم مشاوره می‌دهیم و آن‌ها را راهنمایی می‌کنیم. در واقع مواردی معرفی می‌کنیم که در آینده شرمنده آن‌ها نشویم.
طی سال‌ها فعالیت در این حوزه قطعا خاطرات خوشایند و شیرین بسیاری دارید، لطفا در پایان مصاحبه به یکی از آن‌ها اشاره کنید.
جواد دهقانی: بهترین خاطره، مربوط به زمانی است که کار را شروع کردیم. اسم املاک خود را آذربایجان گذاشتیم، چون اصالتا آذربایجانی هستیم. بیش‌تر مشتریانی که به دنبال فرد آذربایجانی، می‌گردند به ما مراجعه می‌کنند. می‌گویند که راحت تر، می‌توانند با ما صحبت و خرید کنند. این موضوع، که آذربایجانی هستیم، افتخار ما است. دو واحد صنفی املاک دیگر هم در شهرک بنفشه افتتاح کرده ایم که بیش‌تر برادرانمان، در آن جا مشغول به کار هستند و بنده، اکثرا کار ساخت و ساز انجام می‌دهم. به بهترین نحو کار را انجام می‌دهیم تا مردم راحت باشند و رضایت آن‌ها را کسب نماییم.
راه‌های ارتباطی با مجموعه‌های خود را ذکر کنید.
شهرک بنفشه-خیابان امیرکبیر-خیابان لاله-نبش لاله ۱-املاک آذربایجان
شهرک بنفشه-خیابان امیرکبیر-خیابان زنبق-نبش زنبق ۱-املاک زنبق
شهرک بنفشه-خیابان امیرکبیر-خیابان زنبق-نبش زنبق ۱۴-املاک سناتور
شماره‌های تماس:
املاک آذربایجان و زنبق
۰۹۹۰۱۳۰۱۷۴۲
املاک سناتور (علی دهقانی)
۰۹۱۲۴۶۳۴۰۱۱
حسن دهقانی ۰۹۱۲۳۱۹۹۴۲۶
ساعت کاری از ۳۰/۸ الی

newsQrCode
ارسال نظرات