مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت

آیین اختتامیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ویژه بانوان در ۵ رشته و ویژه آقایان در ۶ رشته به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز در مرکز تربیت مربی کرج برگزار شد.
آیین اختتامیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ویژه بانوان در ۵ رشته و ویژه آقایان در ۶ رشته به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز در مرکز تربیت مربی کرج برگزار شد.
کد خبر: ۱۵۵۰

به گزارش جام جم البرز،آیین اختتامیه مسابقات جام شهدای مهارت ویژه بانوان و آقایان در روز سیزدهم اردیبهشت ماه سال‌جاری با حضور «بهزاد غفاری» مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز، «آرش اخوان» مدیر مرکز تربیت مربی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با اشاره به مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت، بیان داشت: ۳۶۰ نفر از کارکنان سازمان فنی حرفه‌ای سراسر کشور در ۶ رشته فوتسال، والیبال، شنا، دارت، شطرنج و تنیس روی میز به میزبانی این اداره‌کل رقابت داشته‌اند.

وی ادامه داد: این مسابقات از ۴ لغایت ۶ اردیبهشت ویژه بانوان، و ۱۱ لغایت ۱۳ اردیبهشت ماه سال‌جاری ویژه آقایان در شهرستان کرج به مدت ۶ روز برگزار شد.

این مسئول؛ شناسایی و کشف استعداد‌های برتر ورزشی را از مزایای چنین مسابقاتی اعلام کرد و افزود: این مسابقات فرصتی مناسب برای توسعه و گسترش فرهنگ تعالی ورزش در سطح کشور است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با بیان اینکه دو نفر البرزی در رشته دارت ویژه آقایان در این رویداد ورزشی شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: البرز برای اولین بار میزبان این مسابقات است.


غفاری با اشاره به هزینه‌های بالای باشگاه‌های ورزشی، از مسئولان درخواست کرد تا امکانات ورزشی بیشتری با هزینه کم یا رایگان در اختیار کارمندان این اداره‌کل قرار دهند تا بتوان هم سلامت کارکنان را ارتقا داد و هم در مسابقات کشوری به موفقیت‌های چشمگیرتری برسیم.

وی با بیان اینکه تعداد بانوان شرکت کننده در این جام ۱۳۰ نفر بوده است، اظهار داشت: ۱۲ نفر شنا؛ شطرنج، دارت و تنیس روی میز هر کدام ۶ نفر به طور جداگانه و ۷ تیم والیبال در این مسابقات به رقابت پرداختند.

این مسئول تعداد آقایان شرکت کننده در این جام را ۲۳۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: ۱۵ نفر شنا؛ شطرنج، دارت و تنیس روی میز هر کدام ۶ نفر به طور جداگانه و ۸ تیم والیبال و ۸ تیم فوتسال در این جام به رقابت پرداختند.

غفاری تاکید کرد: مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت، سالیانه با هدف افزایش توان جسمانی و روحیه کارکنان به دستور سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

معرفی برترین‌های ویژه بانوان؛ تیم برتر رشته والیبال از استان اصفهان، نفر اول تنیس روی میز «نرمین لوایی» از استان مازندران، در رشته دارت «مریم کاظمی» از استان مرکزی، نفر اول رشته شطرنج «فرشته مغنی دامغانی» از استان سمنان، نفر اول شنا آزاد «زهرا عطاریان» از استان مرکزی معرفی شدند.

نفرات دوم و سوم تیم‌های انفرادی و تیمی ویژه بانوان به شرح ذیل می‌باشد:

نفرات دوم و سوم مسابقه انفرادی تنیس روی میز؛ فاطمه عبدالملکی از استان همدان و فاطمه کاظمی از استان زنجان

نفرات دوم و سوم مسابقه انفرادی دارت؛ زهرا اسفندیاری از استان همدان و میترا منصوری از استان مازندران

نفرات دوم و سوم مسابقه انفرادی شطرنج؛ فاطمه صادقی پور از استان کهگیلویه و بویراحمد و مهناز نجیب زاده از استان کرمان

نفرات دو و سوم مسابقه انفرادی شنای؛ مژگان پیله ور از استان خراسان و مرضیه هوشیار از استان فارس

رتبه‌های دوم و سوم مسابقه تیمی والیبال: استان کهگیلویه و بویراحمد و استان کرمانشاه

معرفی برترین‌های ویژه آقایان؛ تیم برتر رشته والیبال از استان یزد، تیم برتر رشته فوتسال از خوزستان، نفر اول تنیس روی میز «محمدرضا اسکندری» از استان کردستان، در رشته دارت «پژمان کشاورز» از استان قزوین، نفر اول رشته شطرنج «سید پرویز موسوی» از استان همدان، نفر اول شنا آزاد «رامین دوستانی» از استان زنجان معرفی شدند.

نفرات دوم و سوم تیم‌های انفرادی و تیمی آقایان به شرح ذیل می‌باشد:

نفرات دوم و سوم مسابقه انفرادی تنیس روی میز؛ سید مجتبی حسینی از استان مازندران و سامرند محالی از استان آذربایجان غربی

نفرات دوم و سوم مسابقه انفرادی دارت؛ محمدباقر دلاوری از استان خراسان رضوی و مهدی محمدی از استان مرکزی

نفرات دوم و سوم مسابقه انفرادی شطرنج؛ حمید باقری حقیقی از استان بوشهر و سید امیر طباطبایی از استان اصفهان

نفرات دو و سوم مسابقه انفرادی شنا؛ محمد رحمتی از استان زنجان و کوروش نیکبخت از ستاد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای

رتبه‌های دوم و سوم مسابقه تیمی والیبال: استان گلستان و گیلان

رتبه‌های دوم و سوم فوتسال: استان مازندران و تیم سوم مشترک استان‌های کرمان و فارس

لازم به ذکر است کاپ‌های اخلاق ویژه بانوان به تیم والیبال آذربایجان شرقی، ویژه آقایان در تیم فوتسال به آذربایجان شرقی و والیبال به آذربایجان غربی تقدیم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات