اخبار

 آخرین اخبار 

شهردارکلانشهر کرج در گفتگو با جام جم البرز؛

جای برندها و مارکت ها درمیادین عرضه میوه و تره بار نیست

  جای برندها و مارکت ها  درمیادین عرضه میوه و تره بار نیست
1400/10/21

مصطفی سعیدی سیرایی شهردار کلانشهر کرج در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار جام جم البرز با بیان اینکه سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری باید به عنوان یک سازمان خدمات رسان فعالیت کند تصریح کرد: فلسفه وجودی تشکیل و فعالیت سازمان میادین میوه و تره بار کلانشهر کرج برای سود رسانی به شهروندان است نه کسب سود برای شهرداری و براین اساس شهرداری به دنبال کسب درآمد از میادین میوه و تره بار نیست.

سیرایی با اشاره به اینکه عرضه بسیاری از اقلام مورد نیاز مردم در میادین میوه و تره بار کرج روند و نظم و نسق مناسبی پیدا کرده است خاطرنشان کرد: به عنوان مثال عرضه گوشت قرمز و مرغ دولتی نظم مناسبی یافته و علاوه برافزایش کیفیت،  کاهش قیمت نیز داشته است.

شهردار کلانشهر کرج با بیان اینکه در حوزه نظم و انظباط میادین میوه و تره بار شهرداری کارهای خوبی انجام شده است افزود:در جهت رفاه حال شهروندان در میادین میوه و تره بار نظم و انظباط خاصی ایجاده شده که رضایت شهروندان را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به اشکالات تصمیم گیری در حوزه میادین میوه و تره بار به دادن امتیاز به برندها و مارکت ها در این میادین اشاره و اظهار داشت: دادن غرفه به برندها و مارکتها در میادین میوه و تره بار از سیاستهای اشتباه در گذشته بوده است .

وی افزود: وظیفه شهرداری در حوزه فعالیت میادین میوه و تره بار عرضه مناسب اقلام مورد نیاز شهروندان و تنظیم بازار است ، نه کسب سود و درآمد.

سیرایی با بیان اینکه محور فعالیت شهرداری در حوزه میادین میوه و تره بار باید مردم محورباشد تصریح کرد: اقدامات شهرداری در تمام حوزه ها به سمت مردم محوری است .

شهردار کلانشهر کرج افزود: باید نقش خود مردم پر رنگ شود و گروههای جهادی عرصه حضور بیشتری در زمینه خدمات رسانی به شهروندان پیدا کنند.

خبرهای مشابه

نظرات کاربران

ارسال نظر