مشتری مداری، خدمات پس از فروش و ضمانت؛ ویژگی ممتاز هلدینگ رضوان

محسن عزیزی، مدیریت عنوان کرد:

مشتری مداری، خدمات پس از فروش و ضمانت؛ ویژگی ممتاز هلدینگ رضوان

۲۸ آذر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴ | نظر

دنیای تجارت امروز به کارآفرینان و مدیرانی نیاز دارد که بتوانند نوآوری و استقامت را در کنار یکدیگر به نمایش بگذارند. یکی از این نمونه‌های موفق، مجموعه رضوان رایانه کوثر"هلدینگ رضوان" به مدیریت محسن عزیزی باشاری است. ایشان با بیش از دو دهه تجربه در حوزه دستگاه‌های کارتخوان، دوربین‌های مدار بسته وطراحی سایت ، توانسته‌اند مجموعه‌ای پایدار و قابل اعتماد را پایه‌گذاری کنند. در این مصاحبه، به بررسی مسیر پیشرفت و دستاوردهای ایشان می‌پردازیم. از چالش‌های آغازین تا موفقیت‌های چشمگیر و راهکارهایی که برای رشد و ارتقاء مجموعه به کار گرفته شده‌اند، همه و همه موضوعاتی هستند که در این گفتگو پوشش داده می‌شوند. همچنین، با نگاه دقیق به اهمیت و جایگاه حرفه‌ای که ایشان در آن فعالیت می‌نمایند، به آینده‌نگری‌ها و توصیه‌های وی برای افرادی که می‌خواهند به این حوزه وارد شوند، خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا از تجربه‌ها و دیدگاه‌های یکی از مدیران موفق کشور بیشتر بدانیم:

زیرساخت های ‌تعلیم علوم پزشکی، کامل نیست

دکتر محمد کریم زاده، کارشناس حوزه سلامت:

زیرساخت های ‌تعلیم علوم پزشکی، کامل نیست

۲۵ آذر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵ | نظر

روزنامه جام جم البرز، با دکتر محمد کریم زاده، کارشناس حوزه سلامت، گفتگویی انجام داده است، که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:

رسانه ها و مطبوعات، مردم را از مزایای خرید اینترنتی آگاه کنند

اتابک غلامین، مدیر عامل شرکت آرتا الکتریک:

رسانه ها و مطبوعات، مردم را از مزایای خرید اینترنتی آگاه کنند

۲۵ آذر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱ | نظر

افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند غرب استان تهران گفت‌وگویی اختصاصی داشته باشیم. توجه شما را به مصاحبه با اتابک غلامین، مدیر عامل شرکت آرتا الکتریک جلب می‌کنیم: