بهزاد محسن لو،مدیریت شرکت آسانسور بتیس:

خدمات آسانسور باید توسط شرکت های دارای تکنسین فنی متخصص انجام گیرد

افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند غرب استان تهران گفت‌وگویی اختصاصی داشته باشیم. توجه شما را به مصاحبه با  بهزاد محسن لو،مدیریت شرکت آسانسور بتیس جلب می‌کنیم:
افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند غرب استان تهران گفت‌وگویی اختصاصی داشته باشیم. توجه شما را به مصاحبه با بهزاد محسن لو،مدیریت شرکت آسانسور بتیس جلب می‌کنیم:
کد خبر: ۵۷۷۸

در مورد مشکلات این حوزه توضیح دهید؟
متاسفانه در بخش آسانسور اطلاع رسانی و فرهنگ سازی نشده است. مدیر ساختمان‌ها باید توجه داشته باشند که آسانسور با جان انسان‌ها رابطه مستقیم دارد و حتما با شرکت‌های سرویس و نگهداری قرارداد بسته و هر ماه این سرویس‌ها انجام شود تا به کسی آسیبی وارد نشود. به دلیل مشکلات اقتصادی افرادی به دنبال قیمت کمتر هستند و به کیفیت و استفاده از متخصصان اهمیتی نمی‌دهند که به خسارات مالی و جانی می‌انجامد.
رسانه چه نقشی در این حوزه دارد؟
اتحادیه‌ها و حوزه‌های مربوطه باید با استفاده از رسانه برای مردم این فرهنگ سازی را انجام دهند و وظایف مدیران ساختمان و خطرات ناشی از عدم سرویس آسانسور در یک کتاب برای اشتراک گذاری و آگاهی آنها وجود داشته باشد تا اتفاقی برای جان و مال مردم رخ ندهد.
آیا اتحادیه آسانسور حمایت‌های لازم را از فعالیت شما انجام می‌دهد؟
در گذشته برای ثبت شرکت آسانسور باید دو تکنسین فنی و مدیر فنی معرفی می‌کردند، در حال حاضر اتحادیه با ساده سازی قوانین برای سهولت وارد شدن جوانانی که می‌خواهند وارد این صنف شوند دو تکنسین فنی حذف را حذف نموده است. در صنف ما اگر شکایتی شود باید در اتحادیه مورد بررسی قرار گیرد، شکایات تلفنی باید دقیق بررسی شوند تا از صحت آن مطمئن شد، بعد یک کارشناس در آنجا حضور یافته و شرایط کارفرما و مدیر ساختمان را نظارت کند. باید شرایطی ایجاد شود که افراد به صورت انفرادی و شخصی کار نکنند و خدمات این حوزه توسط یک شرکت با تکنسین فنی متخصص انجام گیرد. این افراد شرکت ثبت شده‌ای ندارند و به صورت دلالی کار می‌کنند.

newsQrCode
برچسب ها: بهزاد محسن لو
ارسال نظرات