دکتر آتوسا پاک زاد، متخصص و جراح زنان و زایمان:

کیفیت خدمات بیمارستانهای دولتی افزایش یافته است

روزنامه جام جم البرز بادکتر آتوسا پاک زاد، متخصص و جراح زنان و زایمان ،  گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:
روزنامه جام جم البرز بادکتر آتوسا پاک زاد، متخصص و جراح زنان و زایمان ، گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:
کد خبر: ۱۲۷۹

در حال حاضر، فشار کاری بر روی پزشک زنان به شدت افزایش یافته است. آن‌ها با دو جان مرتبط هستند و با استرس بسیاری مواجه می‌شوند. بخش‌های دولتی بسیار شلوغ هستند و کمبود پزشکان باعث افزایش بارکاری آنان شده است. پزشکان مجبورند بیش از ساعات کاری معمول خدمات را ارائه دهند که این موضوع منجر به افزایش استرس آنان خواهد شد. اغلب دیده می‌شود که پزشکان دریافتی حقوق کمتری نسبت به کادر‌های دیگر دارند که این وضعیت معیشتی آنان را دشوارتر می‌کند.
تجهیزات اتاق عمل شامل ابزار‌هایی است که با آن‌ها در ارتباط هستیم. تولیدات نخ ایرانی با کالا‌های خارجی برابری می‌کند و تا به امروز مشکلی در این زمینه وجود نداشته است. اما مشکل اصلی ما درباره تجهیزات و ابزار‌ها این است که بیشتر آن‌ها مستهلک هستند و به دلیل هزینه‌های بالای بیمارستان ها، فرآیند تعویض آن‌ها طولانی شده است.
در حال حاضر، نیاز زیادی به جذب پزشکان در کرج و مناطق اطراف آن وجود دارد و باید درخواست استخدام پزشکان بیشتری مطرح شود. با توجه به وضعیت اقتصادی، تمایل مردم به مراجعه به بیمارستان‌های دولتی افزایش یافته، زیرا کیفیت خدمات در این مراکز بهبود یافته است. برای ورود به این رشته، باید علاقه مندی و تمایل قوی داشته باشید تا بتوانید با سختی‌های کار مواجه شده و آن را تحمل کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات