بهترین ها را با ما تجربه کنید

اکثر اوقات برای صرف غذا در خارج از منزل غذای فست فود یا کبابی را انتخاب میکنیم، چون کمتر در منزل امکان پخت آن وجود دارد، ولی بهتر است غذا‌هایی که در منوی هفتگی منزل وجود دارد را نیزدر رستوران‌های معتبر تست کنیم و تفاوتش را احساس کنیم امروز میزبان یکی از کدبانو‌های عرصه پخت و پز هستیم نظر شما را به گپ و گفتگو با مدیریت کافه رستوران پینو جلب می‌کنم.
اکثر اوقات برای صرف غذا در خارج از منزل غذای فست فود یا کبابی را انتخاب میکنیم، چون کمتر در منزل امکان پخت آن وجود دارد، ولی بهتر است غذا‌هایی که در منوی هفتگی منزل وجود دارد را نیزدر رستوران‌های معتبر تست کنیم و تفاوتش را احساس کنیم امروز میزبان یکی از کدبانو‌های عرصه پخت و پز هستیم نظر شما را به گپ و گفتگو با مدیریت کافه رستوران پینو جلب می‌کنم.
کد خبر: ۱۴۲۷

لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید
ساناز رستمی هستم ۳۴ ساله مادر دو دختر ۷ ساله به نام نورا و نهال که دو قلو هستند با توجه به اینکه باید برای فرزندانم مادری کنم سعی کرده ام که در کنار این مهم رستوران خوب و عالی را برای شهروندان خودم داشته باشم و، چون عشق به کارم دارم توانسته ام با تمام وجود در این کار هنرمندانه موفق باشم.
چه انگیزه‌ای باعث ورود شما به عرصه رستوران داری و آشپزی شد لطفا مطرح بفرمایید؟
سعی کرده بودم همیشه درکنار خانواده و همسرم یک زندگی آرام و ایده آل داشته باشم با مشورت همسرم دنبال یک شغل مناسب یک بانو بودم که درآمد روزانه داشته با شد و بتوانم فرزندانم را نیز از لحاظ مادر بودن حمایت کنم به نظر می‌آمد رستوران داری شغل مناسب و راحتی با شد، ولی بسیار شغل سختی است، ولی با توجه به علاقه بنده به این حرفه
توانسته ام موفق باشم و در کنار همسر وفرزندانم خدمات خوبی را به همشریان محترم ارائه کنم.
بزرگترین آرزو شما به عنوان مدیریت کافه رستوران پینو چیست؟
یک از بزرگترین آرزو ها‌ی بنده این بوده است که بتوانم در شغلی که انتخاب می‌کنم موفق با شم و مثمر ثمر بودن من در حرفه و شغل خودم برایم رضایت می‌آورد امروز یکی از بزرگترین آرزوهایم برآورده شده است که توانسته ام در کافه رستوران پینو رضایت مشتری‌ها را داشته باشم؛ کیفیت بالا و تنوع منو غذایی در کنار محیطی آرام و دلنشین همه با هم این رضایت مندی از مشتری‌ها که بزرگترین آرزو بنده بود را به دست آورده است. چه وعده غذا‌هایی در رستوران شما سرو می‌شود
سعی کرده ایم در رستوران پینو بهترین خدمات را به هم وطنان خوب خود داشته باشیم از این رو توانسته ایم با مدیریت کردن برنامه کاری خود در این رستوران تمام وعده‌های غذایی از صبحانه ناهار عصرانه و شام را ارائه دهیم تا مشتریان محترم با زمان بندی خود بتوانند از خدمات مجموعه پینو در دوقسمت سالن و محیط باز با دو طراحی متنوع ونور پردازی بهرمند شوند
لطفا لیست و فهرست غذا‌های مجموعه پینو را مطرح بفرمایید؟
صبحانه: انواع املت؛ نیمرو ایرانی؛ نیمرو خارجی؛ صبحانه انگلیسی؛ صبحانه ایرانی
ناهار: قرمه سبزی. قیمه و دیزی
سعی کرده ایم در فهرست غذایی خود بیشتر از غذا‌های ایرانی استفاده کنیم تا طعم یک غذای لذت بخش خانگی را در رستوران تجربه کنیم.
عصرانه: الویه؛ لوبیا؛ عدسی؛ سوسیس بندری
در فهرست وعده غذایی شام سعی شده است که کلیه غذا‌ها هر سه وعده را داشته به دلیل این که معمولا مشتریان محترم از کار روزانه فارغ شده اند و هرمشتری با سلیقه خود می‌تواند غذایی مورد علاقه خود را سفارش دهد.
آیا امکان تهیه غذا پر تیراژ خارج از منو را دارید؟. بله به غیر از غذا‌های کبابی و فست فودی تا ۲۰۰ پرس می‌توانیم سفارش غذل بگیریم
آیا امکان برگزاری مراسمات در کافه رستوران پینو مهیا است؟
سعی ما رضایت مشتری خواهد بود اگر مشتری برای برگزاری مهمانی، دور همی، تولد و جلسات می‌توانند در محیط رستوران تا سقف ۷۰ نفر در هردو محیط داخل و محوطه مراسم و جلسات خود را برگزار نمایند.
مسائل و مشکلاتی که در حیطه کاری شما وجود دارد را مطرح بفرمایید؟
کار رستوران داری یک کار تیمی سخت وتمام وقت بدون تعطیلی و بسیار پر دردسر است غیبت یک نیرو می‌تواند به کار صدمه بزند، چون مواد مصرفی میبایست تازه باشد.
تهیه بهترین وبا کیفیت‌ترین مواد اولیه به صورت روزانه خود یک از مشکلات عمده این شغل می‌باشد. نقش رسانه برای بهبود کسب و کار شما چقدر میتواند موثر باشد.
امروزه با گسترش فضای مجازی همگان قبل از هر کار یا خرید و علی الخصوص انتخاب رستوران به سایت‌ها و فضا‌های مجازی رجوع می‌کنند و نظرات مشتریان را هم که قبلتر مراجعه کرده اند را رصد میکنند. خوب دیده شدن در فضای مجازی برای رونق کسب و کار ما بسیار حائز اهمیت است. بنا براین اگر یک رسانه بتوانند واقعا یک شغل را به همانگونه‌ای که هست معرفی کند میتوان گفت رسانه نقش اصلی دربهبود کسب کار را خواهد داشت.
آدرس کافه رستوران پینو را مطرح بفرمایید؟
استان البرز- کرج -چهارراه هفت تیر بلوار دانش آموز قبل از زیرگذر جنب بانک سپه نبش چهارصددستگاه کافه رستوران پینو
تلفن و راه‌های ارتباطی با مجموعه رستواران پینو را مطرح بفرمایید؟
۰۲۶۳۲۷۲۹۳۷۶،
۰۹۱۹۵۷۷۴۱۷۱
Pinooo_berkfast

newsQrCode
ارسال نظرات