کیفیت شعار مانیست ؛ اعتبار ماست

از دیرباز غذا‌های کبابی محبوب‌ترین نوع غذا برای ایرانیان بوده و هست و از این رو نزد جهانیان نیز که به کشور ما سفر میکنند چشیدن طعم انواع کباب ایرانی در اولویت قرار دارد؛ و همیشه دوست دارند برای یکبار هم که شده است طعم کباب ایرانی را تجربه کنند؛ با توجه به سابقه ایرانیان در طبخ غذا وخصوصا انواع کباب باعث شده است که اسم و رسم ایرانیان همیشه در کنار یک کلمه زیبا طنین انداز شود که ایرانیان مهمان نواز هستند.
با افتخار در دنیا مارا ایرانی خوش سلیقه و مهمان دوست می‌شناسند که باعث افتخار هر ایرانی می‌باشد. از این رو سعی کرده ایم امروز شمارا با یکی از بهترین مجموعه‌ها رستوران آشنا می‌کنیم.
از دیرباز غذا‌های کبابی محبوب‌ترین نوع غذا برای ایرانیان بوده و هست و از این رو نزد جهانیان نیز که به کشور ما سفر میکنند چشیدن طعم انواع کباب ایرانی در اولویت قرار دارد؛ و همیشه دوست دارند برای یکبار هم که شده است طعم کباب ایرانی را تجربه کنند؛ با توجه به سابقه ایرانیان در طبخ غذا وخصوصا انواع کباب باعث شده است که اسم و رسم ایرانیان همیشه در کنار یک کلمه زیبا طنین انداز شود که ایرانیان مهمان نواز هستند. با افتخار در دنیا مارا ایرانی خوش سلیقه و مهمان دوست می‌شناسند که باعث افتخار هر ایرانی می‌باشد. از این رو سعی کرده ایم امروز شمارا با یکی از بهترین مجموعه‌ها رستوران آشنا می‌کنیم.
کد خبر: ۱۸۳۱

امروزافتخار هم صحبتی با یکی از کباب پزان حرفه‌ای سطح استان را داشتیم که توجه شما را به بخشی از این مصاحبه جلب می‌نماییم.
لطفا خودتان را معرفی بفرمایید:
مصطفی نصیری ۳۹ ساله مدیریت کبابخانه دلنشین و اصالتا یزدی هستم و با توجه به علاقه مندی که به این شغل دارم توانسته ایم بهترین کیفیت را در خصوص غذا‌های خود داشته باشیم واین امر باعث شده است که مشتریان ما از عملکردو کیفیت ما رضایت کامل داشته باشند و این رضایت مندی مشتریان یکی از بزرگترین افتخارات ما میباشد.
چه انگیزه‌ای باعث شد که شغل رستوران داری را انتخاب نمایید؟
بنده از جوانی در شغل پدری که در زمینه قصابی و عرضه گوشت بود فعالیت داشتم برحسب علاقه به کباب کردن انواع گوشت حدود ۲ سال هست که رستوران داری را هم به فعالیتم اضافه کرده ام.
در کبابخانه دلنشین چه غذا‌هایی برای مشتریان ارائه می‌شود؟
ما بطور تخصصی انواع کباب شامل کوبیده، بناب، چنجه، جوجه، کتف و بال بصورت ذغال پز با پخت نان تنوری به صورت حضوری به مشتریان عزیز خدمات میدهیم؛ و سعی کرده ایم به زودی در کنار انواع کباب‌ها برنج نیز ارائه شود که بتوانیم تمام سلایق از خدمات رستوران ما بهره کافی را گرفته باشند.
مجموعه رستوران کبابخانه دانشین چه ظرفیتی برای پذیرش مهمان خواهید داشت؟
دیزاین رستوران بصورت فضایی دلنشین و با چیدمان تخت سنتی میباشد که در حدود ۷۰ نفر گنجایش دارد که با رزرو قبلی آماده پذیرایی از مهمانی‌ها و دورهمی‌ها را تا تعداد فوق را داریم برای سفارشات بیرون از رستوران تا ۱۵۰ پرس امکان سفارش گذاری وجود دارد؛ و حتما می‌بایست از قبل هماهنگی لازم را انجام دهند.
یکی از مهمترین ویژگی‌های بارز مجموعه را مطرح بفرمایید؟
چون بنده در زمینه تهیه و توزیع و شناخت انواع و اجزا گوشت سابقه طولانی دارم بالطبع از گوشت با کیفیت و مناسب انواع کباب استفاده میکنم و همین امر باعث رضایت مندی مشتریان محترم مجموعه ماشد ه است. عدم استفاده از افزودنی‌های غیر مجاز یکی دیگر از
مزیت‌های کبا خانه دلنشین میباشد.
آشپزخانه ما در معرض کامل دید مشتری قراردارد و تمام فرایند آماده سازی مایه کباب و تنور و منقل در رویت مشتری قرار دارد؛ ما به صورت کاملاشفاف در خدمت مهمانان عزیز هستیم.
کیفیت و سلامت غذا
شرط کار ماست
مصطفی نصیری مدیریت محترم کباب کده دلنشین توصیه خود را اینگونه مطرح فرمودند:
سلامت غذا مستقیما با سلامت انسان انجین است؛ و باید خیلی توجه به این موضوع داشت.
ماده اصلی تهیه کباب گوشت است و حتی اگر جایی از گوشت منجمد هم استفاده کند مردم با یک حساب سر انگشتی باید متوجه شوند که قیمت نازل کباب امتیاز محسوب نمیشود و از رستوران‌های خرید کنند که کیفیت دارند و مهم سلامت و بهداشت است نه قیمت این موضوع را در راس همه مطالب و خریدخود قرار دهید تا سلامت بمانید.
آیا دور نمایی که از شغل رستوران داری داشتید محقق شد؟
متاسفانه در حدود دو سال قبل که ورود به این عرصه کردم از زمان تحویل و راه اندازی ۲ ماه زمان برد در این مدت قیمت گوشت دوبرابر شد و کباب ۲۵ هزار تومانی شد ۵۰ هزار تومان و این روند افزایشی همچنان ادامه دارد و، چون درآمد عامه مردم با تورم افزایش نیافت میزان مشتریان بشدت کاهشی شد؛ همین امرآن دورنما ما را کاملا تغییر داد وامید است بتوانیم د رادامه موفق باشیم.
آدرس و راه‌های ارتباطی و ساعات کاری مجموعه را بفرمایید؟
استان البرز کرج بلوار علامه جعفری روبروی شهرداری منطقه ۹
همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۶
۱۸ الی ۲۴
۰۹۳۵۵۰۲۲۱۰۰
۰۲۶۳۲۷۴۷۷۵۴

newsQrCode
ارسال نظرات