هرروز از زندگی لذت ببرید

گاهی روز‌ها از کار که فارغ می‌شویم دنبال یک محیط آرام و یا دنبال یک غذایی که دل‌چسب باشد می‌گردیم تا لحظاتی را بدون استرس یک غذایی خوب میل کنیم که هم سالم باشد و هم باکیفیت. سعی کرده‌ایم مجموعه را به شما معرفی کنیم که بتواند تمام ویژگی‌ها را باهم داشته باشد.
گاهی روز‌ها از کار که فارغ می‌شویم دنبال یک محیط آرام و یا دنبال یک غذایی که دل‌چسب باشد می‌گردیم تا لحظاتی را بدون استرس یک غذایی خوب میل کنیم که هم سالم باشد و هم باکیفیت. سعی کرده‌ایم مجموعه را به شما معرفی کنیم که بتواند تمام ویژگی‌ها را باهم داشته باشد.
کد خبر: ۱۸۷۰

افتخار هم‌صحبتی با مدیریت محترم مجموعه دونر کباب را داشتیم که توجه شمارا به بخشی از این مصاحبه جلب می‌نماییم.
لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید:
فرزاد بابا پور مدیریت مجموعه دونر کباب شعبه عظیمیه ۴۱ ساله و متأهل هستم.
این مجموعه در کنار آقای نیما فقیهی که هم شریک در مجموعه هستیم و هم ایشان برادرخانم بنده می‌باشد؛ سعی ما دو نفر تهیه بهترین و باکیفیت‌ترین دونر در سطح استان می‌باشد.
چه انگیزه‌ای باعث شده که در این حیطه کاری ورود پیدا کنید؟
با توجه به علاقه‌مندی که به این حرفه داشتم ورود به این عرصه را بر خود واجب دانستم هرچند که شغل قبلی بنده در زمینه ساختمان‌سازی بود ه است و آنجا هم سعی داشتم بهترین خدمات را ارائه دهیم سعی ما خدمت صادقانه به مردم است و یک شغل جذاب را انتخاب کردیم.
دور نمایی که از این شغل داشتید بعد از ورود تغییر کرد یا خیر؟
دورنمایی ما تهیه بهترین غذا برای عموم مردم بود که با لطف خدا توانستیم این خدمت را انجام دهیم هرچند این حرفه سختی‌های خود را دارد.
مسائل و مشکلاتی که در حیطه کاری شما وجود دارد را مطرح بفرمایید؟
این حرفه کار بسیار سختی است، چون روز تعطیل ندارد و باید همیشه در محیط کار خود حاضر به خدمت‌رسانی باشیم. این حرفه مشغله فکری زیادی دارد، ولی شغلی بسیار جذاب است وباید مثل یک بچه باید بزرگش کنید تا جایی که خود بتواند مثمر ثمر شود.
با توجه به سابقه کاری که دارید آیا امکان مشاوره تلفنی دارید یا خیر؟
اگر بدانیم با مشاوره ما جوانی می‌تواند به این حرفه ورود پیدا کند خیلی هم خوشحال می‌شویم و با تمام وجود حتماً در کنارش خواهیم بود.
امکانات مجموعه دونر کباب را مطرح بفرمایید؟
سالن در دوطبقه مجزا با ظرفیت داخل مجموعه ۷۰ نفر می‌باشد امکان برگزاری مراسم، سمینار و مهمانی از یک روز قبل با هماهنگی امکان‌پذیر خواهد بود. برای رفاه مشتریان محترم
سفارش بیرون بر به‌صورت نامحدود امکان‌پذیر می‌باشد.
نقش رسانه چقدر می‌تواند در بهبودی شرایط کاری شما تأثیرگذار باشد؟
رسانه نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری دارد، زیرا بیشتر اطلاع‌رسانی‌ها و معرفی‌ها از طریق رسانه انجام می‌شود و همین مهم باعث می‌شود که رسانه‌ها تأثیرگذار در همه صنف‌ها باشند.
هدف شما برای آینده چیست؟
با توجه به تخصصی که داریم و با توجه به کادری کار بلد و توانمند سعی داریم شعبات بیشتری را گسترش دهیم.
ساعات کاری و روز‌های فعالیت دونر کباب را بفرمایید؟
۰۲۶۳۲۵۲۳۲۳۷
همه‌روزه از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۲۴
آدرس مجموعه دونر کباب شعبه عظیمیه را بفرمایید؟
استان البرز،کرج، عظیمیه، بین میدان مهران و اسبی، روبروی آتش‌نشانی، نرسیده به مهراد مال، دونر کباب شعبه عظیمی

newsQrCode
ارسال نظرات