حال خوب را در کنار ما تجربه کنید

کافه ها به دلیل نوع کاربری، معمولاً فضایی دنج و بسته دارند تا دقایقی را برای افرادی که در آن سپری می‌کنند لذت‌بخش نمایند، برای افرادی که در طول روز خسته از کار روزانه می‌خواهند دقایقی را به استراحت بپردازند و نیاز به محیطی آرام و خلوت دارند تا خستگی کار را از تن بیرون کرده و افکار به‌هم‌ ریخته ذهنشان را مرتب کنند، کافه بهترین گزینه است.خصوصا اگر کافه ای با دیزاین فوق العاده و با مدیریت یک هنرمند خلاق باشد که آن موقع معنای واقعی یک کافه را به درستی درک خواهیم کرد . ما سعی داریم بهترین ها را به شما معرفی کنیم تا به راحتی بتوانید لحظه خوب زندگیتان را در محیط آرام و دلنشین تجربه کنید .
کافه ها به دلیل نوع کاربری، معمولاً فضایی دنج و بسته دارند تا دقایقی را برای افرادی که در آن سپری می‌کنند لذت‌بخش نمایند، برای افرادی که در طول روز خسته از کار روزانه می‌خواهند دقایقی را به استراحت بپردازند و نیاز به محیطی آرام و خلوت دارند تا خستگی کار را از تن بیرون کرده و افکار به‌هم‌ ریخته ذهنشان را مرتب کنند، کافه بهترین گزینه است.خصوصا اگر کافه ای با دیزاین فوق العاده و با مدیریت یک هنرمند خلاق باشد که آن موقع معنای واقعی یک کافه را به درستی درک خواهیم کرد . ما سعی داریم بهترین ها را به شما معرفی کنیم تا به راحتی بتوانید لحظه خوب زندگیتان را در محیط آرام و دلنشین تجربه کنید .
کد خبر: ۱۸۷۷

افتخار هم‌صحبتی با سرکار خانم لیلا رمضانی زاده از کارآفرینان جوان و با انگیزه را داشته ایم که مطالعه آن برای شما عزیزان خالی از لطف نیست.
لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید:
لیلا رمضانی زاده، ۴۳ ساله و مدیریت کافه گرامافون هستم. با عشق به این حرفه رو آورده ام و به همین دلیل خیلی زود در سطح استان شناخته شدم و اکثر مشتریان و مهمانان کافه گرامافون ضمن رضایتی که دارند به دیگران این کافه را معرفی میکنندوهمین رضایت مندی مشتریان محترم ما برای من یک افتخار بزرگ است.
چه انگیزه‌ای باعث شد این شغل را انتخاب کنید؟
من علاقه زیادی به کافه داشتم و زیاد به کافه می‌رفتم تا گوشه دنجی برای خود داشته باشم، قهوه‌ای بنوشم و کتابی بخوانم و از این خلوت و آرامش بسیار لذت می‌بردم، بعد از مدتی به این نتیجه رسیدم که بهتر است کافه‌ای برای خود داشته باشم، قصد داشتم کارم را با افتتاح یک کافه کوچک شروع کنم، ولی از طریق دوستانم کافه بزرگی به من معرفی شد که قصد واگذاری داشتند، من هم از محیط آنجا خوشم آمد و با تلاش زیاد موفق شدم کافه خودم را راه اندازی کنم.
در کافه رستوران گرامافون با چه آیتم‌هایی از مهمانان عزیز پذیرایی می‌کنید؟
در کافه گرامافون انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد سرو می‌شود و همچنین با سرو انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی در خدمت مهمانان عزیز هستیم
غذا‌های ایرانی شامل چلو کباب کوبیده، جوجه کباب زعفرانی، جوجه کباب لاری، چلو گوشت و ... و غذا‌های فرنگی شامل انواع پیتزا، انواع پاستا، انواع سالاد، استیک، برگر و..
سعی ما رضایت کامل مشتریان محترم است
در کافه گرامافون ظرفیت پذیرایی از چه تعداد مهمان را دارید؟
کافه رستوران گرامافون با یک سالن و تعداد ۱۸ آلاچیق در مجموع تا ۲۲۰ نفر ظرفیت دارد، سالن پذیرایی با ظرفیت ۴۰ نفر و آلاچیق‌ها با ظرفیت ۱۰ نفر و یک آلاچیق ویژه با ظرفیت ۳۰ نفر آماده ارائه خدمات می‌باشد.
اگر فردی از استان‌های دیگر درخواست اخذ نمایندگی از شما را داشته باشد، این امکان وجود دارد؟
بله خیلی هم خوشحال می‌شوم نام کافه گرامافون در خطه‌های مختلف کشورمان بدرخشد نیت ما خدمات بهتر به ایرانیان است در هر استانی با هر قومیتی که باشد قابل احترام هستند و باید بهترین‌ها برایشان در نظر گرفت ما با این روی کرد در خدمت همه هم وطنان خود هستیم.
اگر کسی قصد داشته باشد به این کار ورود کند و نیاز به راهنمایی و مشاوره داشته باشد، امکان مشاوره تلفنی با شما را دارد؟
بله اگر کسی با انرژی تمام قصد و نیت شروع این کار را داشته باشد من حاضرم کاملا دلی وقت بزارم و کمک کنم تا به خواسته معقول خود برسد ما ایرانیا ن در کمک کردن و خدمت رسانی حرف اول را در دنیا می‌زنیم و امروز مجموعه کافه گرامافون افتخار دارد درهر زمینه‌ای که بتواند خدمات بهتری را به همشهریان و هم وطنان ارائه دهد چه به صورت حضوری ویا به صورت مشاوره‌ای د رخدمت عزیزان خواهیم بود.
چه ویژگی‌هایی مجموعه شما را خاص کرده است؟
من یک محیط کار بسیار دوستانه ایجاد کرده ام و با تمام دوستانی که در گرامافون مشغول به کار هستند یک خانواده تشکیل داده ایم، نیرو‌های بسیار جوان و با ایده‌های خوب و همدل باعث ایجاد محیطی پر انرژی شده اند.
این خاص‌ترین ویژگی مجموعه ما است.
برای عزیزانی که مایل به برگذاری جشن تولد در کافه هستند، اگر چند روز قبل هماهنگی لازم را انجام دهند مراسم غافلگیری با گروه موسیقی برایشان داریم و همچنین از طرف کافه گرامافون یک کادو تولید دریافت می‌کنند که میتواند بهترین تولد عمر خود را دراین مجموعه تجربه کنید
در مراسم تولد شما بهترین‌ها به ارمغان خواهیم آورد و کاملا شبی متفاوت را برایتان رقم خواهیم زد. سعی داریم برای بهترین عضو خانواده بهترین خدمات تولد را ارائه کنیم
با ماباشید و یک شب تولد متفاوت را تجربه کنید
مسائل و مشکلاتی که در حیطه کاری شما وجود دارد رامطرح بفرمایید؟
تنها مسئله‌ای که در اوایل کار مرا ناامید می‌کرد، جذب نیرو بود که با چالش‌هایی مواجه بود، ولی از آنجایی که من آدم سر سختی هستم بعد از مدتی توانستم نیرو‌هایی مطابق با استاندارد‌های خودم را در مجموعه داشته باشم.
مدیریت کافه رستوران گرامافون سرکار خانم لیلا رمضانی زاده توصیه خود را اینگونه مطرح فرمودند:
در هر کاری اگر صداقت داشته باشی؛ قلب با آدم‌های اطرافت ارتباط می‌گیرد، امکان ندارد که نتیجه نگیری پس صداقت پیشه کنید و
هرگز نا امید نشوید، چون شما موفق خواهید شد شک نکنید
نقش رسانه چقدر می‌تواند در بهبودی مجموعه شما تاثیر گذار باشد؟
قطعا اگر رسانه‌ها رسالت خود که همای معرفی هر صنف است را به درستی انجام دهند یقینا میتوانند در آن صنف تاثیر گذار باشند و با توجه به اینکه امروزه همه مردم برای گرفتن هر خدماتی از صفر تاصد به شبکه‌های مجازی مراجعه می‌کنند بنابراین می‌توان گفت یک رسانه خوب حتما در صنف ما نیز تاثیر خوبی خواهد داشت.
برای آینده شغلی خود چه اهدافی دارید؟
تأسیس شعبه جدید و گسترش کار در استان البرز و دیگر استان‌ها در فکر ما ایده‌های بسیار جذاب و کار آمدی است که امیدواریم به زودی بتوانیم به بخشی از این تفکر جامع عمل بپوشانیم.
کلام پایانی سرکار خانم رمضان زاده مدیریت کافه رستوران گرمافون اینگونه فرمایش کردند:
هیچ وقت برای شروع دیر نیست هر وزمانی که تصمیم بگیرید میتوانید موفق شوید فقط جدی باشید و سرسخت درکار خود حرکت کنید و حتما خداوند نیز به شما کمک خواهد کرد.
شماره‌های تماس:
۰۲۶۳۴۴۲۱۱۷۸
۰۲۶۳۴۴۵۵۰۰۸
۰۹۳۵۷۳۷۳۷۹۴
راه ارتباطی از طریق اینستاگرام
http://Instagram.com/caffe_gramophone
آدرس: کرج، گوهردشت، خیابان سوم شرقی، جنب پاساژ گوهران، کافه رستوران گرامافون

newsQrCode
ارسال نظرات