
بزرگترین مشکل، رکود اقتصاد کشور در بخش صادرات است و اگر به بخش صادرات، بیشتر توجه شود، اقتصاد کشور بارورتر میگردد. در تجارت جهانی، چون با بخش مارکتینگ جهانی، در ارتباط هستیم باید بسته بندی ها، با کیفیتتر باشند و از نوآوری خاصی برخوردار گردند که در بازار جهانی، حرفی برای گفتن داشته باشیم و بتوانیم بازار جهانی را در دست بگیریم. در تجارت الکترونیک، باید به علوم بازرگانی و بازاریابی جهانی مسلط باشید. تولید کنندگان ما، میتوانند با برند سازی، محصولات خود را در سطح جهانی عرضه نمایند.
روزبه فاطمی، مدیرعامل و رضا فاطمی، رئیس هیات مدیره شرکت مونا الماس فاطمی، برند فیلجون:
مهندس حمید رضا حیدری، رئیس هیئت مدیره آکادمی «مهرسام» و شرکت نوین راه علم و خرد مهرسام تاکید کرد:
پگاه حسن نژاد، مدیر عامل و پرهام حبیب اللهی، عضو هیئت مدیره شرکت زیست آذین دارما:
دکتر محمد تیموری، مدیرعامل و بنیان گذار شرکت نرم افزاری آدا خاطر نشان ساخت: