
یک ایراد مهم در حوزه کاری ما، عدم قیمت گذاری از جانب اتحادیه می باشد. در این حالت قیمت ها به صورت سلیقه ای اعمال می شود. این مسئله باعث شده، بعضی افراد سوء استفاده کرده و قیمت ها را بسیار بالا اعلام کنند و بعضی ها هم برعکس، خیلی پایین اعلام می نمایند و ما، از لحاظ قیمت، به مشکل بر می خوریم.
اگر اتحادیه در این زمینه راهکاری ارائه می کرد، خیلی بهتر بود. زیرا همه افراد از نظر اقتصادی در حال حاضر مشکل دارند و اگر قیمت ها دارای تعرفه های مشخصی باشد، ما همپای دیگران کار می کنیم. بهتر آن است که، متناسب با مکانی که کار می کنند قیمت ها تثبیت شود. اما اگر قیمت ثابت نباشد، هیچ برنامه ریزی نمی توان کرد.
داشتن خلاقیت در کار ما ۱۰۰ درصد مفید است و باید خلاقیت بالایی داشته باشید تا در کار، طرح و ایده، ارائه کنید.
باید جایگاه رسانه، خیلی بالاتر باشد. در حال حاضر هیچ تبلیغ و پشتیبانی، از صنف ما انجام نمی شود و متاسفانه عملکرد رسانه، بسیار کم رنگ است.
روزبه فاطمی، مدیرعامل و رضا فاطمی، رئیس هیات مدیره شرکت مونا الماس فاطمی، برند فیلجون:
مهندس حمید رضا حیدری، رئیس هیئت مدیره آکادمی «مهرسام» و شرکت نوین راه علم و خرد مهرسام تاکید کرد:
پگاه حسن نژاد، مدیر عامل و پرهام حبیب اللهی، عضو هیئت مدیره شرکت زیست آذین دارما:
دکتر محمد تیموری، مدیرعامل و بنیان گذار شرکت نرم افزاری آدا خاطر نشان ساخت: