دکتر رضا کرباسی، مدیریت تبیین کرد:

مشاوره تخصصی مدرن و بهره مندی از بهترین مواد اولیه؛ شاخصه مطب زیبایی بهزیار

دکتر رضا کرباسی، پزشکی حاذق و متعهد است که با راه اندازی مطب زیبایی خود به خدمت رسانی در زمینه های زیبایی، پوست و مو و دیگر خدمات پزشکی عمومی مشغول است. وی مهم ترین شاخصه های مجموعه خود را ارائه مشاوره تخصصی به مراجعین و استفاده از بهترین متریال که از مراکز مطمئن تهیه شده و نیز استفاده از روش های مدرن در جوانسازی و درمان ریزش مو و... می داند.  با همین رویکرد با این پزشک حاذق و توانمند گفتگویی اختصاصی ترتیب داده ایم که در ادامه از منظرتان می گذرد:
دکتر رضا کرباسی، پزشکی حاذق و متعهد است که با راه اندازی مطب زیبایی خود به خدمت رسانی در زمینه های زیبایی، پوست و مو و دیگر خدمات پزشکی عمومی مشغول است. وی مهم ترین شاخصه های مجموعه خود را ارائه مشاوره تخصصی به مراجعین و استفاده از بهترین متریال که از مراکز مطمئن تهیه شده و نیز استفاده از روش های مدرن در جوانسازی و درمان ریزش مو و... می داند. با همین رویکرد با این پزشک حاذق و توانمند گفتگویی اختصاصی ترتیب داده ایم که در ادامه از منظرتان می گذرد:
کد خبر: ۸۶۳

در ابتدا ضمن اشاره به رزومه علمی و آکادمیک خود، درباره انگیزه ها و عوامل انتخاب رشته پزشکی توضیح فرمایید.
بنده در دوران دبیرستان علاقه زیادی به رشته پزشکی داشتم و یکی از آرزوهایم این بود که بتوانم حال کسی را خوب کنم؛ چه در بعد روانی و چه جسمی. چون این امکان در رشته پزشکی فراهم بود و از سوی دیگر، از آنجا که در بین آشنایان و نزدیکان، با پزشکان زیادی ارتباط داشتم، باعث شد که شناخت بیشتری نسبت به این رشته پیدا کنم و نهایتاً آن را برای ادامه تحصیل انتخاب کنم. پس از گذراندن دوران طرح خود در شهرستان ایرانشهر در سیستان و بلوچستان، به قزوین برگشتم و در آنجا مشغول طبابت و خدمت رسانی شدم.
چه خدماتی در مطب شما ارائه می شود؟
خدماتی که در مطب انجام می گردد، شامل مواردی مانند مزوتراپی در ناحیه صورت و مو و پی آر پی مو و صورت و دیگر نواحی پوست، تزریق بوتاکس و فیلرهای مختلف، ژل ها، مزو ژل ها و جوانسازها، لیفت با نخ، جوانسازی با نخ، لیزر موهای زائد و... می شود. البته در کنار همه این خدمات، دیگر امور پزشکی عمومی نیز قابل ارائه است.
شاخص ترین ویژگی مجموعه خود را در چه می دانید ؟
یکی از مهم ترین ویژگی های کار ما این است که ابتدا یک مشاوره همه جانبه به مراجعه کننده ارائه می دهیم و متقاضی خدمات زیبایی را راهنمایی می کنیم. معتقدیم که نباید هدفمان این باشد که همه چهره ها یکسان باشد، بلکه باید چیزی که متناسب با هر چهره است، به افراد پیشنهاد دهیم. ما جهت درمان و جوانسازی، روش های مدرن و به روز کاهش ریزش مو و زیباسازی را که با هزینه کم و نتایج بهتر انجام می گیرد، به مراجعین خود معرفی می کنیم و سعی می کنیم بهترین خدمات را به آنها ارائه دهیم.
درباره کیفیت متریال مورد استفاده خود نیز توضیح دهید.
ما همیشه بهترین متریال روز دنیا و کشورخودمان را تهیه می کنیم که دارای تأییدیه های معتبر باشد. مهم ترین و اصلی ترین تأییدیه، از وزارت بهداشت است که همه برندها باید از آن بهره مند باشند. نکته مهم دیگر این است که این مواد اولیه باید از کانال های معتبر تهیه شود تا احتمال هر نوع کلاهبرداری نیز از بین برود و اگر خارجی باشد، حتما از نمایندگی های معتبری تهیه می شود که مورد تأیید وزارت بهداشت و دارای هولوگرام هستند.
مهم ترین هدف شما از ارائه خدمات زیبایی به مراجعه کنندگان چیست؟
مهم ترین هدف ما این است که مراجعین عزیز، بهترین نتیجه را بگیرند؛ لذا با بهترین متریال کار می کنیم و می کوشیم حس خوبی را به آنان منتقل کنیم تا روحیه شان نیز ارتقاء یابد. این حس خوب و انرژی مثبت و فضای کاملا دوستانه، همیشه در مجموعه ما وجود دارد و امیدواریم همه مراجعین ما از این فضا و خدمات تخصصی و ویژه راضی باشند.
لطفا خوانندگان این گفتگو را برای ارتباط با مجموعه خود راهنمایی نمایید.
آدرس مطب: قزوین- خیابان پادگان- نبش کوچه محمدیان- پلاک ۳۷- طبقه اول- واحد یک- مطب دکتر کرباسی )بهزیار)
شماره های تماس: ۰۲۸۳۳۳۲۴۶۹۱
۰۹۱۲۶۸۲۶۸۸۳
پیج اینستاگرام:
dr_rezakarbasi
سایت:
https://behziyar.com

newsQrCode
ارسال نظرات