آغاز به کار بازارچه مردمی بهاره در کلانشهر کرج

بازارچه مردمی بهاره با هدف ساماندهی دستفروشان و عرضه مستقیم محصولات به مردم در کلانشهر کرج افتتاح شد.
بازارچه مردمی بهاره با هدف ساماندهی دستفروشان و عرضه مستقیم محصولات به مردم در کلانشهر کرج افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۳۴

سلطانعلی عباس زاده رئیس شرکت طلوع ایرانیان در گفتگو با خبرنگار جام جم البرز ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ گفت:در این بازارچه که مردمی می‌باشد قرار بر این است برای دستفروشان و کسبه‌های مختلف ایجاد شغل شود.
رئیس شرکت طلوع ایرانیان در رابطه با هدف ایجاد بازارچه مردمی بهاره اظهار کرد:هدف از برپایی این بازارچه این است که در آینده نزدیک همه عزیزان به صورت دائم در فضا‌های گوناگون و مکان‌های مطلوب‌تر مشغول به کار بشوند و تلاش می‌شود که با یک مدیریت صحیح دستفروشان عزیز ساماندهی مناسبی صورت بگیرد و به عنوان یک صنف شناخته بشوند تا از لحاظ بیمه و مسکن دغدغه‌ای نداشته باشند.
وی در ادامه افزود:از سال‌های گذشته در کشور پیگیری این موضوع صورت پذیرفته، ولی در بخش‌هایی کوتاه شده است، اما با تدبیر دولت سیزدهم و همچنین پیگیری‌های استاندار البرز این طرح به جدیت دنبال می‌شود تا دستفروشان، وانت‌های باز فروش و روزبازار‌ها در سطح شهر با سازه‌های متنوع شروع به فعالیت و درآمدزایی کنند.
عباس زاده در رابطه با تعداد غرفه‌های بازارچه مردمی بهاره گفت:۲۵۴ غرفه برای این بازارچه بهاری دایرست که از این تعداد ۸۰ غرفه تکمیل شده و امیدواریم با همت مسئولین غرفه‌های باقی مانده هم پر شود و همچنین با تبلیغات درون شهری بازارچه مردمی بهاره را به مردم معرفی کنند.
رئیس شرکت طلوع ایرانیان در پایان یادآور شد:از تعداد غرفه‌های تکمیل شده حدود ۱۰ نفر از بهزیستی،۲ نفر از کمیته امداد و ۲۵ نفر از بانوان سرپرست بدون دریافت هیچ هزینه‌ای و بصورت رایگان مستقر در این بازارچه هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات