پیام تبریک استاندار البرز به مناسبت فرارسیدن عید نوروز

مجتبی عبداللهی استاندار البرز با صدور پیامی سال نو را تبریک گفت.
مجتبی عبداللهی استاندار البرز با صدور پیامی سال نو را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۴۰

به گزارش جام جم البرز،پیام استاندار البرز به شرح زیر می‌باشد:
اللَّهُمَّ رَبَّنَا أَنْزِلْ عَلَیْنَا مَائِدَهً مِنَ السَّمَاءِ تَکُونُ لَنَا عِیدًا لِأَوَّلِنَاوَآخِرِنَا وَآیَهً مِنْکَ وَارْزُقْنَا وَأَنْتَ خَیْرُالرَّازِقِینَ (آیه شریفه ۱۱۴ سوره مائده)
بارال‌ها، تو بر ما از آسمان مائده‌ای فرست تا (این روز) برای ما و کسانی که پس از ما آیند روز عید مبارکی گردد و آیت و حجّتی از جانب تو برای ما باشد، و ما را روزی ده، که تو بهترین روزی دهندگانی...
فرارسیدن سال ۱۴۰۳ که با حلول ماه مبارک رمضان و نزول قرآن قرین گردیده است را به مردم صبور و شریف و نجیب استان البرز تبریک و تهنیت گفته از خداوند باریتعالی و دگرگون کننده جان‌ها و حال ها، از سویدای دل خواهانم که ضمن توفیق تهذیب نفس به برکت قرآن و ماه رحمت الهی، در سال نو قلب هایمان را مهربان تر، دل هایمان را به هم نزدیکتر و روزگارمان را خوش‌تر و قرین آسایش و آرامش گرداند.
مردم ولایتمدار استان البرز، در سال ۱۴۰۲ به رغم تمامی توطئه‌های دشمنان با ایستادگی عزتمندانه و سرافرازانه و خلق تصویر حماسی و شگفت انگیز دیگری از جمله حضور باشکوه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و همچنین جشن سالروز پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن، تجلیگاه حماسه شورانگیز وحدت بخش همبستگی ملی گردیدید.
برگزاری با شکوه انتخابات بر اساس ٤ مولفه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و همچنین افزایش مشارکت مردم در استان البرز، تابلوی زیبایی از اتحاد، همدلی، مشارکت، همیاری و انسجام برای ساختن ایران قوی را ترسیم کرد.
به فضل الهی درمرحله دوم انتخابات در اردیبهشت ماه امسال نیز مردم شهید پرور البرز با حضور مجدد در پای صندوق‌های رای حماسه آفرینی خواهند کرد.
به موازات توفیقات ملی، سال گذشته در استان شهید پرور البرز شاهد سفر پرخیر وبرکت ریاست محترم جمهوری دکترآیت الله رییسی بودیم.
پیشبرد شایسته اهداف و برنامه‌های کلان استان در سال ۱۴۰۳ با ریل گذاری مناسب برای حرکت پرشتاب، هماهنگ و همدلانه در مسیر حل مشکلات اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید و همچنین بهره برداری از پروژه‌های بزرگ و مهم در استان، بدنبال خدمت به مردم هستیم و از تمام وقت، ظرفیت و توان خود برای خدمت به مردم شریف استان البرز و جبران کمبود‌ها و کاستی‌ها استفاده خواهیم کرد.
به حمداله یکی از مهمترین پروژه‌های راه سازی استان بعنوان دغدغه مردم در راستای برون رفت از ترافیک‌های ملی، آزادراه شمالی کرج (شهید سلیمانی) بود که فاز یک آن مورد بهره برداری قرار گرفت که در این پروژه ۲ پل بزرگ و پیچیده در حال پیشرفت است.
در حوزه درمان، بهره برداری از دانشکده علوم پزشکی خیر ساز که در کشور بی نظیر بود، راه اندازی چند بیمارستان و همچنین در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از چندین پروژه بیمارستانی مانند سیدالشهدا و کمالشهر خواهیم بود.
درحوزه خدمات، گازرسانی به همه روستای صعب العبور، آماده سازی تصفیه خانه ماهدشت که حدود ۱۵ سال معطل مانده بود، گره گشایی شد.
انتقال آب سد طالقان به تصفیه خانه شهر مهستان و انتقال به نظرآباد و اشتهارد و حل مشکل آب شرب گرمدره و ایجاد تعادل در آبرسانی به شهر کرج و بهره برداری از پست برق ۴۰۰ کیلوولت در باغستان و ایجاد این امکان در نظرآباد و کمالشهرو اشتهارد از اقدامات دیگر بود.
با انسجام و همدلی و همراهی ویژه موفق به ساخت بیش از ۱۰۰ مدرسه از محل مصوبات سفر اول رییس جمهور وخیرین شدیم و با این روند تا پایان دولت سیزدهم مصمم به ساخت ۳۰۰ مدرسه به آموزش و پرورش هستیم.
در سطح کلان حدود هشت لکه صنعتی استان البرز به شهرک صنعتی تبدیل خواهد شود تا صاحبان صنایع بتوانند از تسهیلات و مزایای شهرک‌ها برخوردار شوند و بدین ترتیب پروژه‌های باقی مانده استان با سرعت در حال تکمیل و بهره برداری خواهد بود.
در پایان ضمن تبریک مجدد عید فرخنده نوروز ۱۴۰۳ به همگان به ویژه مردم شریف و نجیب استان سرافراز و شهید پرور البرز، برایتان از صمیم قلب از خداوند بهارآفرین و طراوت بخش سالی سرشار از خیر، برکت و معنویت توأم با صحت، سلامتی، سعادت به همراه احسن الحال را مسألت می‌نمایم.

newsQrCode
ارسال نظرات