پیام نوروزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه ساوجبلاغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه ساوجبلاغ با صدور پیامی آغاز بهار ۱۴۰۳ را تبریک گفت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه ساوجبلاغ با صدور پیامی آغاز بهار ۱۴۰۳ را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۵۷

به گزارش خبرنگار جام جم البرز از ساوجبلاغ متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی درجهان هستی است که می توان با تماشای آن، راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار رابه تماشانشست،فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه برتن می کند و انسان هارابه مهرورزی،گره گشایی و هم گرایی فرا می خواند.
نوروزحلقه پیوندبین میراث فرهنگ وتمدن ایران زمین بادین مبین اسلام است که واژه هایی چون صله ارحام،تفکر،نوآوری،سر زندگی،پاکی،نظافت وتعاملات اجتماعی رامعناومفهوم می بخشدونوروز فرصتی است برای پناه بردن به دامن طبیعت و اینکه دراسرارآفرینش تامل و تعمق کنیم.
در سال جدید نیزباردیگرنیازمندوحدت و همدلی همه شهروندان گرامی برای تحقق آرزوها و آرمان های مشترک مان هستیم. نوروزکه موسم نزدیکی و پیونددلها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگرعهدوپیمان ببندیم که تارسیدن به شهرستانی پیشرفته و تحقق یک زندگی توأم بامعنویت، آرامش،امیدودستیابی به کمال،لحظه ای ازتلاش وکوشش دست برنداریم.
امید است بتوانیم درسال «جهش تولیدو مشارکت مردم»باهمراهی دلسوزانه مسئولین درعمل به منویات رهبرمعظم انقلاب موفق ومویدباشیم انشاءا..
اینجانب ضمن تجدیدارادت به ساحت همه مردم عزیز شهرستان ساوجبلاغ،یادو نام وخاطره شهدای انقلاب ودفاع مقدس،امام شهداء و همه رزمندگان، ایثارگران وجانبازان این مرزوبوم راگرامی داشته وبه پیشگاه همه آنان درودمی فرستم واین عیدبهاران راخدمت همه شمامردمان خوب شهرستان ساوجبلاغ تبریک عرض می نمایم و امیدوارم سال نوسالی سرشارازموفقیت وسربلندی برای مردم عزیزبوده واحسن حال برای همگان تقدیرشود.
برادر شما علیرضا علیزاده
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه ساوجبلاغ

newsQrCode
ارسال نظرات