شناسایی و معرفی ۳۸ سرآمد علمی استان البرز در طی ۱۰ سال گذشته

رئیس بنیاد نخبگان استان البرز از شناسایی و معرفی ۳۸ سرآمد علمی طی ۱۰ سال گذشته در این استان خبر داد.
رئیس بنیاد نخبگان استان البرز از شناسایی و معرفی ۳۸ سرآمد علمی طی ۱۰ سال گذشته در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸

به گزارش جام جم البرز، محمد نبیونی، رئیس بنیاد نخبگان استان البرز با اشاره به اینکه مفاخر و مشاهیر یک جامعه هویت قومی و ملی آن جامعه هستند، گفت: بنیاد نخبگان استان البرز با هدف تقویت خودباوری و اعتماد به نفس ملی برای آحاد جامعه و الگوسازی برای قشر جوان و نوجوان، هر ساله سرآمدان و نخبگانی بومی استان که در حوزه‌های تخصصی خود در سطح ملی و بین‌المللی اثرگذاری دارند را شناسایی و معرفی می‌کند.
وی تقویت هویت‌محوری در سطح ملی و استانی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد ملی نخبگان برشمرد و گفت: برای تحقق این امر می‌بایست ضمن شناسایی دقیق نخبگان علمی و دانشمندان‌مان، در عرصه تکریم و الگوسازی از ایشان نیز گام برداریم. از مؤلفه‌های اصلی شناسایی و معرفی افراد به عنوان سرآمد علمی استان، تأثیرگذاری، شاگردپروری و کمک به حل مسائل کشور بوده است.
نبیونی ادامه داد: در ۱۰ سال گذشته ۳۸ نفر تاکنون به عنوان سرآمد علمی استان معرفی شده که از تعداد کثیری از آن‌ها تکریم و تجلیل به عمل آمده است. ۳۳ نفر از دانش‌آموزان استان البرز در سال ۱۴۰۱ به عنوان برگزیده المپیاد‌های دانش‌آموزی در رشته‌ها و حوزه‌های مختلف برای استان البرز افتخار آفرینی کردند و ۱۰ نفر از دانش‌آموزان البرز نیز در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب رتبه‌های تک و دو رقمی کشوری شدند. /تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات