سمانه و فاطمه جنتی؛ مدیریت سالن زیبایی راحیل بیوتی

افتخار ما؛ ایجاد حس عالی و رضایتمندی مشتریان است

خانم ها سمانه و فاطمه جنتی، خواهرانی جوان، متخصص و متعهد هستند که با همکاری و همدلی، مدیریت سالن زیبایی راحیل بیوتی را برعهده دارند. ایشان معتقدند که مهم ترین ویژگی های مجموعه آنان عبارتند از: تخصص و مهارت پرسنل، به کار بردن متریال باکیفیت و مطمئن در حضور مشتری، زیبایی سالن، بهداشت و پاکیزگی محل کار، مشتری مداری و اخلاق خوب پرسنل با مراجعین. حال برای آشنایی بیشتر با این مدیران موفق، پای صحبت های آنان می نشینیم.
خانم ها سمانه و فاطمه جنتی، خواهرانی جوان، متخصص و متعهد هستند که با همکاری و همدلی، مدیریت سالن زیبایی راحیل بیوتی را برعهده دارند. ایشان معتقدند که مهم ترین ویژگی های مجموعه آنان عبارتند از: تخصص و مهارت پرسنل، به کار بردن متریال باکیفیت و مطمئن در حضور مشتری، زیبایی سالن، بهداشت و پاکیزگی محل کار، مشتری مداری و اخلاق خوب پرسنل با مراجعین. حال برای آشنایی بیشتر با این مدیران موفق، پای صحبت های آنان می نشینیم.
کد خبر: ۱۰۹۳

فاطمه جنتی، مدیریت سالن زیبایی راحیل بیوتی:
در آغاز سخن، لطفا قدری درباره چگونگی ورود به این عرصه حرفه‌ای توضیح دهید.
قبل از ورود به این شغل، چون لیسانس حسابداری داشتم و شاغل بودم، علاقه چندانی به عرصه آرایش و زیبایی نداشتم، اما به مرور و با توجه به امتیازات این حرفه، بدان علاقه‌مند شدم. یکی از امتیازات این کار، امکان حضور بچه هایم در کنارم بود که برایم بسیار مهم بود. امتیاز دیگر کار آزاد، کم شدن هزینه ایاب و ذهاب است. با توجه به این نکات و دیگر جذابیت‌های این شغل، نهایتاً تصمیم گرفتم این هنر و فن زیبا را بیاموزم و به همشهریان عزیز خدمت رسانی کنم.
خدمات تخصصی سالن شما چیست و در کدام بخش خدمت رسانی می‌کنید؟
بنده به صورت تخصصی در حوزه رنگ، لایت، کراتین، پروتئین تراپی و احیاء و درمان مو‌های آسیب دیده کار می‌کنم. در کار کراتین، حتماً باید تخصص داشت، وگرنه نمی‌توان یک کراتین خوب ارائه داد؛ چرا که باید با انواع و اقسام متریال و مواد اولیه کراتین آشنا بود و از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد استفاده کرد؛ به همین دلیل است که مواد اولیه مورد استفاده ما غالباً خارجی و مورد اطمینان است که با کمترین دستمزد برای مشتری انجام می‌دهیم.
البته نباید فراموش کرد که علاوه بر آموزش دیدن، باید درمان مو را نیز آموخت تا اگر مو‌های کسی آسیب دیده باشد، بتوان به او کمک کرد.
آیا کسانی در موفقیت شما نقش داشته اند؟
پشتوانه اصلی من در این کار، همسرم هادی حسینی و خواهرم بوده اند که همین جا از آن‌ها کمال تشکر و تقدیر را دارم وهمچنین دعای خیر پدر و مادرم که امیدوارم روزگارشان همیشه خوش و خرم باشد. همسرم واقعاً از همه لحاظ پشتیبان و حامی بنده بوده است که بدین وسیله به صورت ویژه از ایشان سپاسگزارم. ما با توکل به خدا با وجود مشکلات زیادی که داشتیم توانسته ایم به موفقیت در این حرفه برسیم.
سمانه جنتی، مدیریت سالن راحیل بیوتی:
شما نیز درباره نحوه ورود به این عرصه و نیز تخصص و رزومه کاری خود بگویید.
بنده هم با کمک خواهرم و تشویق همسرم محمد علیزاده وارد این عرصه شدم و توانستم در این راه موفق باشم. رشته تخصصی بنده نیز لاین اصلاح تخصصی و ماساژ صورت و کاشت مژه است.
حرفه شما چه تفاوتی با دیگر مجموعه‌ها و تخصص‌ها دارد؟
در تخصص بنده، باید ابتدا نسبت به بهداشت حساس بود و بدان اهمیت داد؛ چرا که سلامت و زیبایی صورت، از حساسیت بالایی برخوردار است و نباید زیبایی صورت مراجعین آسیب ببیند. رضایتمندی از کار ما فقط هنگامی برای مشتریان فراهم خواهد شد که بتوانیم هم به لحاظ زیبایی و هم سلامت، همه ملاحظات لازم را داشته باشیم و خدای ناکرده، صورت کسی آسیب نبیند و حتی فراتر از این آن که اگر کسی در صورتش مشکل یا حساسیت یا بیماری خاصی دارد، بتوانیم در رفع آن کمک کنیم و این نشان از حساسیت کار ماست؛ بنابراین در عین مهارت در حرفه خود، باید با مطالعات به روز و علمی، همیشه خود را به علم روز مجهز کنیم تا خدمت رسانی بهتری داشته باشیم.

مهم‌ترین ویژگی‌هایی که می‌توانید برای مجموعه خود برشمارید، چیست؟
علاوه بر تخصص و مهارت لازم پرسنل و نیز متریال باکیفیت، می‌توانیم به زیبایی، بهداشت و پاکیزگی محل کار، مشتری مداری و اخلاق خوب پرسنل با مراجعین اشاره کرد. پذیرایی از مشتریان نیز بخشی از کار است؛ چرا که مدتی که در اینجا خواهند بود، کمی طولانی است و ما باید ترتیبی اتخاذ کنیم که انرژی مثبت بگیرند و ساعات خوشی را از حضور در اینجا به خاطر داشته باشند. اکثر مراجعین ما همیشه می‌گویند که‌ای کاش در سالن‌های دیگر نیز مثل شما با ما رفتار شود. علاوه بر لاین خودمان که به صورت تخصصی و حرفه‌ای کار میکنیم دوستانی در لاین‌های بافت و ناخن و میکاپ و شینیون و پاکسازی صورت هم مشغول به فعالیت هستند
در پایان لطفا نحوه ارتباط مراجعین با مجموعه خود را بفرمایید.
آدرس: چهار راه مصباح، خیابان نصرتی، خیابان یعقوبی، پلاک ۶۳.
شماره تماس فاطمه جنتی: ۰۹۳۳۷۳۹۹۴۷۱
شماره تماس سمانه جنتی: ۰۹۳۷۲۳۵۰۷۲۷
پیج اینستاگرام: rahil_beauty_۹۷ و moje_baf

newsQrCode
ارسال نظرات