مصطفی و محمد نجاری کندری، مدیران متعهد مجموعه طی گفتگویی اختصاصی تحلیل کردند:

مستاجرین: معاف از کمیسیون

هلدینگ معاملات نجاری، اولین شرکت معاملات ملکی در سطح کشور است که از مستاجرین خود کمیسیون دریافت نمی کند. برادران مصطفی و محمد نجاری کندری به همراه پدر بیش از ۲۱ سال است که صمیمانه و مجدانه در کنار یکدیگر فعالیت می کنند. فرآیند رشد و بالندگی آنها از سال ۱۳۸۰ در حوزه ساخت و ساز آغاز شد. سپس به تدریج گستره فعالیت را توسعه  داده و علاوه بر املاک مسکونی، تجاری و باغات باهدف خدمت و منفعت به نفع مستاجران همت گماردند. جهد، تلاش و دستاوردهای این مدیران خوشفکر، دلسوز و مبتکر نهایتا به تأسیس و راه اندازی هلدینگ معاملات نجاری انجامید. در گفتگوی اختصاصی جام جم البرز با مصطفی و محمد نجاری، مدیران توانمند و مجرب عرصه صنعت ساخت و ساز و تجارت ایران دلایل و پروسه موفقیت هلدینگ نجاری مورد واکاوی قرارمی گیرد که چکیده آن را در ذیل می خوانید:
هلدینگ معاملات نجاری، اولین شرکت معاملات ملکی در سطح کشور است که از مستاجرین خود کمیسیون دریافت نمی کند. برادران مصطفی و محمد نجاری کندری به همراه پدر بیش از ۲۱ سال است که صمیمانه و مجدانه در کنار یکدیگر فعالیت می کنند. فرآیند رشد و بالندگی آنها از سال ۱۳۸۰ در حوزه ساخت و ساز آغاز شد. سپس به تدریج گستره فعالیت را توسعه داده و علاوه بر املاک مسکونی، تجاری و باغات باهدف خدمت و منفعت به نفع مستاجران همت گماردند. جهد، تلاش و دستاوردهای این مدیران خوشفکر، دلسوز و مبتکر نهایتا به تأسیس و راه اندازی هلدینگ معاملات نجاری انجامید. در گفتگوی اختصاصی جام جم البرز با مصطفی و محمد نجاری، مدیران توانمند و مجرب عرصه صنعت ساخت و ساز و تجارت ایران دلایل و پروسه موفقیت هلدینگ نجاری مورد واکاوی قرارمی گیرد که چکیده آن را در ذیل می خوانید:
کد خبر: ۱۰۹۸

درخصوص خدماتی که ارائه می‌دهید و همچنین وجه تمایز شرکت شما با مجموعه‌های مشابه توضیحاتی بفرمائید.
در واقع ما اولین شرکت معاملات ملکی در سطح کشور هستیم. همچنین این موضوع را با افتخار عرض می‌کنم که مستاجرین عزیز ما معاف از کمیسیون هستند و هرگونه خدمات از موضوع حمل و نقل مستاجرین گرفته تا بحث نوشتن قرارداد و تحویل ملک، کاملا به صورت رایگان انجام می‌پذیرد.
طی سال‌های اخیر و تجربیاتی که در حوزه ملک بدست آوردیم؛ شاهد بودیم که سرپرستان خانوار پس از انجام کار و عقد قرارداد، هنگام پرداخت کمیسیون واقعا در شرایط بسیار دشوار قرار می‌گرفتند. زیرا مجبور بودند مبالغ کمیسیون را پرداخت نمایند. این مبالغ شاید نصف حقوق یک ماه آن فرد اجاره کننده بود. به همین علت بعد از تعاملات و همفکری با پدر، مادر و برادر عزیزم به این نتیجه رسیدیم که با مستاجربن گرامی همراهی نماییم. شاید هدف از انجام این تصمیم آن باشد که ما نقطه تکامل انسان بودن را پشت سر بگذاریم؛ لذا به موجب این تصمیم مستاجرین عزیز در هلدینگ نجاری معاف از کمیسیون می‌باشند؛ بنابراین هرگونه خدماتی که به آن‌ها ارائه می‌گردد به صورت رایگان است.
بفرمایید دقیقا از چه بازه زمانی این فعالیت را شروع کردید؟
مصطفی نجاری (مدیریت عامل):مجموعه تحت مدیریت ما از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرد. قبل از آن پدر در زمینه ساخت و ساز فعال بودند. به واسطه ایشان بنده و برادرم نیز نسبت به این حوزه علاقه‌مند شدیم. از همان ابتدا جنبه کار دفتر داری را هم استارت زدیم. در کنار این فعالیت‌ها برخی امور مربوط به تهاتر هم به دیگر عملکرد‌های مجموعه افزوده شد. به تدریج قالب کار تغییر کرد و بسته خدماتی معاملات مثل خانه، خودرو، جت شخصی، مزارع مزروعی و باغ‌های مشجر و همچنین برخی تبادلات و تعاملات ملکی در گیلان و یا حتی خارج از کشور در مجموعه انجام پذیرفت. در همین راستا به همراه برادر تصمیم گرفتیم هلدینگ معاملات نجاری را تاسیس نماییم. به این ترتیب با گسترش کار و تکمیل پکیج، مجموعه هلدینگ معاملات نجاری در ۳۰ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ راه اندازی گردید.

بسیار عالی؛ به شما خدا قوت می‌گوییم، بفرمایید برای فرهنگ‌سازی والگوپذیری سایر مدیران شاخصه ونفس این اقدام در نحله چه تفکری باید مورد مداقه قرارگیرد؟
مصطفی نجاری: بنده در بطن اقدام با ذکر یک حدیث به این مهم اشاره می‌کنم: امام صادق (ع) می‌فرمایند: «شجاع‌ترین مردم کسی است که بر هوای نفس خود غلبه کند». اگر ۲۰ سال پیش یک معامله انجام دادیم و طی آن خانواده‌ای را خوشحال و صاحب خانه کردیم، مطمئنا دعای خیر آن‌ها برای ما حس بسیار زیبایی به همراه دارد. البته در کنار آن درآمدزایی نیز حاصل می‌شود که این احساس زیبا، وجوه حاصله را به برکت خدا تبدیل می‌کند؛ بنابراین شاخص‌ترین کاری که در هلدینگ معاملات نجاری انجام می‌گیرد این است که با صداقت و مشاوره صحیح به مردم، آن‌ها را به سمت رشد و شکوفایی تملک ملکشان سوق دهیم. مستحضر هستید شاید فردی ۴۰ یا ۵۰ سال در زمینه مشاغل اداری یا آزاد فعالیت کند و بخواهد نیاز‌های اولیه خود، طبق هرم مازلو که نیاز‌های فیزیکی خوراک، مسکن و پوشاک هستند را تامین نماید. این افراد وقتی به ما مراجعه می‌کند با افتخار تمام و با مشاوره درست و صادقانه این کار را برایشان انجام می‌دهیم تا صاحب خانه شوند. فکر می‌کنم این تصمیم بزرگ‌ترین رسالت ما باشد و البته بعد از آن هم موضوع مستاجرین است که معاف از کمیسیون هستند.
شاید این دو کار علاوه بر این که درآمد زایی برای ما ایجاد می‌کند همچنین یک حس انسان دوستانه را نیز در وجودمان زنده می‌سازد و باعث می‌شود با عشق این کار را انجام دهیم. وجه تمایز ما همین عشق در کار است که در حقیقت از لطف خداوند متعال نشأت می‌گیرد.
تبریک ما را پذیرا باشید؛ با توجه به این که مدیران مجموعه هلدینگ هستید تا به حال چند پروژه ساختمانی و یا حوزه‌های دیگر را به مرحله اجرا رساندید؟ در صورت تمایل به پروژه‌های مهمی که انجام دادید اشاره کنید.
محمد نجاری: در منطقه اندیشه فعالیت مجموعه به صورت کلی ویلا سازی است. در این ارتباط در سال ۱۳۹۱ به علت زیبا سازی شهر، نوآوری و خدماتی که ارائه نمودیم از سوی جناب آقای مهندس عبیدی معاونت محترم عمران اندیشه، لوح تقدیر دریافت کردیم. به لطف خدا و با کمک یکدیگر به عنوان نوآور درساخت خانه‌های زیبا برگزیده شدیم. همچنین به عنوان سازنده ویلا‌های شکیل و استاندارد و تحویل آن به مشتریان توانستیم موفق عمل نماییم. در این راستا تلاشمان بر این است که با خلاقیت در کار بتوانیم خدمات با کیفیتی را به مردم عزیزمان ارائه دهیم.
در حوزه استعاره جت شخصی هم اشاره جالبی داشتید ممکن است در مورد این موضوع نیز توضیح دهید؟
مصطفی نجاری: بله، این هلدینگ مجموعه شرکت‌هایی را زیر نظر خود دارد که کار‌های خاصی انجام می‌دهند. مثلا باربری یا انتقال کالا از خلیج فارس به مناطق مختلف دیگر صورت می‌پذیرد. شرکت‌هایی داریم که در جزیره زیبای قشم زیر مجموعه خود ما هستند. این شرکت‌ها دفتر دارند و امور مربوط به باربری را نیز عهده دار هستند.
در همین زمینه جابه جایی کشتی باربری را برای یکی از دوستان که در نظر داشتند بار‌هایی به دبی ارسال کنند، انجام دادیم. به عنوان نمونه جت شخصی ایشان را انتقال دادیم. هدف این فرد انتقال جت بود، زیرا ساعت‌های زیادی برای آموزش صرف کرده بودند. ما این افتخار را داشتیم که در مجموعه خود کار مورد نظرشان را به انجام رسانیم.
خیلی تشکر می‌کنیم، بسیار گفتگوی خوبی بود؛ در پایان مصاحبه آدرس پستی و شماره‌های تماس مجموعه خود را ذکر فرمایید.
نشانی: اندیشه فاز ۳ - خیابان توحید جنوبی- نبش کوچه تربیت (دپارتمان در دوطبقه است) - هلدینگ معاملات نجاری
شماره‌های تماس دفتر:۶۵۵۵۱۱۳۰_۶۵۵۵۱۱۶۰_۶۵۵۶۱۱۱۸
شماره‌های همراه: ۰۹۱۲۱۳۱۳۹۹۴ _ ۰۹۱۲۱۳۱۳۰۵۴
نشانی اینستاگرام: najari.holding

newsQrCode
ارسال نظرات