ایثار پرستار البرزی با اهدای عضو ماندگار شد

ایثار پرستار البرزی با اهدای عضو ماندگار شد
پرستاری که هم در زندگی هم پس از مرگ زندگی بخشید.
کد خبر: ۱۱۳۲

به گزارش جام جم البرز،پرستار ایثارگر «سپهر کبیری» ۲۶ ساله که مدتی را در بیمارستان‌های شهید رجایی و ثارالله کرج مشغول به کار بوده و بعد از آن در مرکز خصوصی فعالیت داشته بر اثر بیماری دچار مرگ مغزی می‌شود و پس از تایید مرگ‌مغزی و کسب رضایت خانواده اش و پس از وداع با کادر درمان جهت اهدا عضو و نجات جان چندین بیمار به بیمارستان سینا تهران منتقل شد و با اهدای دو کلیه، کبد، ریه و قلب جان چند بیمار نیازمند عضو را نجات داد.

گفتنی است مرحوم سپهر کبیری عصر روز یکشنبه، ۱۹ اردیبهشت ماه با بدرقه و همراهی کادر درمان در بیمارستان کوثر که در این مرکز بستری و تحت درمان قرارگرفته بود، جهت اهدای عضو به تهران منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات