آموزش نوین و اصولی

کودکان امروز ما آینده سازان این کشور خواهند بود. برای داشتن ایرانی آباد و سالم و پر قدرت در تمامی عرصه‌ها لازم است از دوران کودکی این اتفاق رقم بخورد بهترین شیوه برای یک زندگی آرام در آینده داشتن پیشنه قوی و کارآمد بهترین پیشنهاد ما خواهد بود که ساختن این اینده در نگاه امروز ما تاثیر مستقیم خواهد داشت.
کودکان امروز ما آینده سازان این کشور خواهند بود. برای داشتن ایرانی آباد و سالم و پر قدرت در تمامی عرصه‌ها لازم است از دوران کودکی این اتفاق رقم بخورد بهترین شیوه برای یک زندگی آرام در آینده داشتن پیشنه قوی و کارآمد بهترین پیشنهاد ما خواهد بود که ساختن این اینده در نگاه امروز ما تاثیر مستقیم خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۸۲

فرزندان و آینده سازان کشور را در محیطی آرام و کاملا کارشناسی شده برای پایه ریزی یک عمر و شروع زیبا و جذاب قرار دهیم ما می‌توانیم با مدیریت خوب خود فردای بهتری را رقم بزنیم و امروز نیز با معرفی یکی از بهترین مهد‌های سطح استان تهران نیز سعی برای این هدف خود داریم تا والدین بزرگوار بتوانند با انتخاب صحیح خود فرزندان دلبنداشان را از کودکی آماده ورود به یک آینده روشن نماییند.
امروز افتخار هم نشینی با مدیریت محترم مهد کودک و پیش دبستانی جوانه‌های دانش را را داشتیم که توجه شما را به بخشی از این مصاحبه جلب می‌نماییم.
لطفا خودتان را معرفی بفرمایید؟
مهری شوندی مدیریت مهد و پیش دبستانی جوان‌های دانش هستم؛ متولد ۱۳۵۹ د رروستا یوسف آباد قوام از توابع شهرستان شهریار در حال خدمت رسانی به نوآموزان و آینده سازن کشورم هستم.
بنده با توجه به علاقه مندی که به کودکان و نونهالان داشتم در این عرصه وارد شدم.
دارای یک فرزند پسرکه در حال حاضر مهندس برق هستند و فرزند دخترم نیز درحال حاضر محصل میباشند. در سال ۱۳۹۴ به پیشنهاد بنده و همکاری بسیار خوب همسرم موفق شدم این مجموعه را راه اندازی نمایم.
دوره‌های مربی گری راگذراندم و سپس وارد دانشگاه شدم و رشته تربیت مربی پیش دبستان و کارشناسی رشته مدیریت امور فرهنگی رانیز کسب کردم و با داشتن مجوز پیش دبستانی که داشتم تا امروز برای خدمت رسانی و ساختن آینده‌ای بهتر برای کشورم در حال خدمت هستم.
چه انگیزه‌ای باعث شد تا در این عرصه حضور پیدا کنید؟
شخصا عاشق کار کردن با بچه‌ها هستم و با توجه به این که این نونهالان در روستا از کمترین امکانات بهره‌مند بودند سعی کردم که محیطی را فراهم کنم تا بهتر بشود به این قشر و خصوصا آینده کشورم خدمت کنم
در حال حاضر ۴۰ نو آموز در حال یادگیری و آموزش در این مهد میباشند.
مشکلات و مسائل که در حیطه کاری شما وجود دارد را مطرح بفرمایید؟
با توجه به استجاری بودن مهد و با توجه به استاندارد سازی‌های لازم برای محیط امن برای دانش اموزان و نواموزان متاسفانه هزینه‌های خیلی زیادی را برای ما در بر خواهد داشت وهمین موضوع میتواند کار را برای ما سخت‌تر کند
راه حل شما برای رفع این مشکلات چیست؟
حتما دولت می‌تواند با دادن وام کم بهره یا بدون سود ما را بیشتر حمایت کند ویا در
روستا‌های که این امکان را دارند مکانی را برای این امر اختصاص دهد تا نیاز به تجهیز مجدد سالانه نباشد
با توجه به اینکه در محدوده روستا ما مجتمع مسکن مهر نیز است که دارای جمعیت زیادی است و فرزندان این عزیزان نیز در مهد و پیش دبستانی ما نیز مشغول هستند
یک از ویژگی‌های مهم مهد خود را مطرح بفرمایید؟
ما سعی کردیم جهت رفاه حال والدین حتما برای ایاب وذهاب آنان از سرویس استفاده شود و بابت هزینه سرویس نیز بخشی از مبلغ را خود مهد عهده دار شده است؛ و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم در جامعه سعی برآن داشتیم که بهترین خدمات را با کمترین هزینه د راختیار نو آموزان قرار دهیم و شرایط پراخت هزینه مهد را به صورت اقساطی کرده ایم.
برای افراد کم توان نیز تخفیفات بسیار بالای در نظر گرفته ایم و تعدادی نیز به صورت رایگان از این خدمات بهرمند میشوند.
آیا قبل از سن پیش دبستان نوآموزان میتوانند از این کلاس‌ها بهرهمند شوند؟
بله در حال حاضر ما در دومقطع یک سال قبل از دبستان و دوسال قبل از دبستان در خدمت نوآموزان هستیم و از سن ۴ سالگی در خدمت عزیزان هستیم.
در مجموعه شما چه آموزش‌هایی ارائه می‌شود؟
در مجموعه ما به دلیل اینکه تحت نظارت آموزش و پرورش می‌باشد کتاب‌ها و مسائلی که مورد تایید آموزش و پرورش است انجام می‌گیرد. در کل بچه‌ها ۴ کتاب دارند که شامل مفاهیم قرآن و کتاب‌های چرخ و فلک واژه اموزی؛ ساخت کار دستی؛ ماسه بازی و دیگر که آموزش فصول و ... است,، ولی بیشتر ما در این مرکز مهارت‌ها را به بچه‌ها آموزش می‌دهیم مثل دست ورزی‌ها که شامل: کار با قیچی؛ برش دادن کاغذرا آموزش می‌بینند، خمیر بازی؛ کار با گل رس، نخ کردن مهره، الگو‌های ریاضی، که بیشتره همه این‌ها به صورت بازی محور و قصه‌گویی است.
مجموعه جوانه‌های دانش به صورت پسرانه و دخترانه در رنج سنی ۶ سال قبل از ورود به دبستان می‌باشد.
ساعات کاری مجموعه جوانه‌های دانش را مطرح بفرمایید؟
در دو شیفت صبح و عصر ۳ ساعت و نیم میباشد، اما برای کسانی که شاغل هستند این امکان وجود دارد که از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر که سه ساعت و نیم آن تایم آموزش و بقیه تایم نگهداری است از نوآموزان آن‌ها مراقبت خواهیم کرد.
توصیه و کلام پایانی سرکار خانم مهری شوندی مدیریت محترم مهد و پیش دبستانی جوانه‌های دانش به والدین را اینگونه مطرح فرمودند:
حتماً بچه‌ها را پیش دبستانی ثبت نام کنند، چون بچه‌ها مهارت‌های آموزش را برای ورود به مقطع ابتدایی یاد می‌گیرند و این حق همه بچه‌ها حتی بچه‌های روستا هم نیز هست که آموزش‌های قبل از دبستان را یادبگیرند؛ یادگیری در مقطع پیش دبستانی از اهمیت بالای برخوردار است و این موضوع مهم را کم ارزش نبینند
به غیر از آموزش د راین سن با توجه به حضور مربی‌های بسیار خبره در این عرصه میتوانیم آینده خوبی را برای فرزندان خود به ارمغان آورید.
ساعات کاری مهد و پیش دبستانی جوانه‌های دانش؟
از شنبه تا چهارشنبه ۸ صبح تا ۱۷ می‌باشد
راه‌های ارتباطی با مجموعه مهد و پیش دبستانی جوانه‌های دانش رامطرح بفرمایید؟
۰۲۱۶۵۵۸۶۱۸۳
۰۹۰۳۳۰۱۹۷۶۴
۰۹۱۰۲۰۶۳۵۴۵
آدرس:مهد و پیش دبستانی جوانه‌های دانش:
استان تهران، شهریار، ملارد، صفادشت، یوسف آباد قوام، بلوار شهید محرم علی یزدی، کوچه ورزش، مهد و پیش دبستانی جوان‌های دانش

newsQrCode
ارسال نظرات