ایجاد شور انتخاباتی با راه اندازی لشکر سایبری در البرز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بر راه اندازی لشکر سایبری در پیام رسان‌های داخلی برای ایجاد انتخاباتی پرشور در این استان تاکید کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بر راه اندازی لشکر سایبری در پیام رسان‌های داخلی برای ایجاد انتخاباتی پرشور در این استان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۹

به گزارش خبرنگار جام جم البرز؛سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در کار گروه تولید محتوی و بازنشر رسانه‌ای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان البرز، اظهار داشت: در این نشست‌ها باید تبیین سیاست‌ها و تشریح ماموریت دستگاه‌های اجرایی در حوزه انتخابات (قبل، حین و پس از انتخابات) بررسی و برنامه ریزی شود.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی این نشست‌ها ایجاد شور و حال انتخاباتی در جامعه و تشویق مردم برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رای است، گفت: یکی از اهداف دولت سیزدهم، مردمی سازی امور است که در حوزه مشارکت نیز مردم نقش اصلی را دارند تا به صحنه بیایند و این حضور را به دشمنان داخلی و خارجی نشان دهند.

وی با تاکید بر اینکه این جریان سازی را بایستی از داخل استان عینیت بخشیده و مدیریت کنیم، خاطرنشان کرد: در این بخش بایستی از ظرفیت بخش هنر و رسانه استفاده کنیم تا ایده‌های جدید را برای قالب‌های گرافیکی بنر‌های تبلیغاتی ارائه کنند ضمن اینکه رسانه‌های تاثیرگذار نیز به صورت مستمر انتشار گزارش‌های انتخاباتی داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات