بزرگترین آتش سوزی‌ها را میتوان با یک لیوان آب خاموش کرد به شرطی که به موقع باشد

همیشه انسان از آینده خود و خانواده خود نگران است که چه اتفاقی قرار است رخ دهد و، چون این نگرانی را از گذشته تا حال و از حال تا آینده با خود داریم هیچ زمانی از زندگی خود لذت نمی‌بریم. ما سعی کرده ایم با بهترین راه کار این نگرانی را تا مقدار چشم گیری از شما دور کنیم امروز را با آرامش و آسایش بهتری بگذرانید و دیگر نگران آینده خود و خانواده خودتان نباشید.
همیشه انسان از آینده خود و خانواده خود نگران است که چه اتفاقی قرار است رخ دهد و، چون این نگرانی را از گذشته تا حال و از حال تا آینده با خود داریم هیچ زمانی از زندگی خود لذت نمی‌بریم. ما سعی کرده ایم با بهترین راه کار این نگرانی را تا مقدار چشم گیری از شما دور کنیم امروز را با آرامش و آسایش بهتری بگذرانید و دیگر نگران آینده خود و خانواده خودتان نباشید.
کد خبر: ۱۱۹۵

امروز افتخار هم صحبتی با مدیریت محترم آموزشگاه بیمه خاورمیانه داشتیم که توجه شمارا به بخشی از این مصاحبه جلب می‌نماییم.
لطفا خودتان را معرفی بفرمایید.
مسیح مقیمی مدیریت دفتر پیش خوان مرکزی هشتگردو مدیر آموزش بیمه‌های عمر زندگی ومدرس بیمه‌های عمر و زندگی با صلابت‌ترین وشفاف‌ترین مدیران آموزشی بیمه دفتر پیش خوان دولت استان البرز و به صورت تخصصی در حیطه بیمه دندان پزشکی فعالیت می‌کنم اصالتا اهل شهرستان آبگرم همدان می‌باشم. وقتی اسم بیمه می‌آید عده‌ای همیشه گارد می‌گیرند و درمقابل بیمه می‌ایستند در صورتی که اولین مورد که در گرفتاری‌ها به ما مدد میرساند بیمه است
با یک مثال بیشتر موضوع را باز می‌کنم به طور مثال اگر حادثه‌ای اتفاق بیفتد یا کسی تصادف کند اولین سوال این است که فرد آسیب دیده بیمه دارند یا خیر اینجاست که بیمه برای ما ملموس می‌شود و خود بیمه تنها تن‌ها تنها کالایی است که خریدنی نیست ما هر کالایی را که می‌خواهیم بخریم می‌توانیم یک پول اضافه بدهیم کالا را تهیه کنیم، اما در بحث بیمه اول باید بیمه ثبت شود و بعد بیمه به ما خدمات برساند.
بیمه عمر و زندگی تنها بیمه‌ای است که پول ما دوباره به ما برمی‌گردد ما اگر بخواهیم در مبحث بیمه این موضوع را باز کنیم ۷۰ الی ۸۰ حوزه رشته‌ای در بیمه وجود دارد، ولی بیمه عمر و زندگی تنها تن‌ها تاکید می‌کنم تنها رشته بیمه‌ای هست که پول شما دوباره با سود به شما برمی‌گردد.
ما، چون آگاهی زیادی به بیمه نداریم در مقابل بیمه مقاومت می‌کنیم این موضوع را با مثالی برای شماباز می‌کنم ببینید ما قلکی داریم به صورت پول خرد روزمره به عنوان مثال با روزی ۵ هزار تومان این پول رو در قلک میریزیم
این پول ما محفوظ خواهد ماند بابت این ۵ هزار تومان که میشود ماهی ۱۵۰ هزار تومان شرکت‌های بیمه به ما خدمات ارائه می‌دهند در واقع از همان روز اول که تاریخ بیمه گذار در دفتر بیمه ثبت می‌شود
این خدمات شامل چه چیز‌هایی می‌باشد.
اگر برای بیمه گزار حادثه‌ای پیش بیاید یا اتفاقی برای شخص بیافتد فرقی نمی‌کند که در کجا و به چه صورت درمان شده باشد چه در مطب خصوصی چه در مراکز دولتی بیمه موظف به پرداخت هزینه‌های درمانی می‌باشد بر اساس مبلغ بیمه‌ای که پرداخت کرده است.
از چه سنی میتوانیم از خدمات بیمه‌ای استفاده نماییم ودر چه سنی خاتمه خواهد داشت؟
از یک ساله تا ۷۰ ساله، افراد بالای ۷۰ سال بیمه نمی‌شوند.
سقف سن بازنشستگی در بیمه خاورمیانه و بیمه پاسارگاد چگونه می‌باشد؟
در بیمه خاور میانه سقف بازنشستگی تا ۹۰ سالگی می‌باشد.
اما در بیمه پاسارگاد تا ۷۰ سالگی خواهدبود. از اولین روز صدور بیمه پوشش حوادث فعال میشود.
یکی از مزایای بیمه خاور میانه را مطرح بفرمایید؟
۱: به صورت آنلاین امکان خدمات دهی می‌باشد ۲: بعد از فوت بیمه گذار اصلی فرزند میتواند خدمات بیمه را ادامه دهد ۳: جزء شرکت‌های است که تخصص بیمه عمر کار می‌کند ۳۲ شرکت‌های دیگه که در ایران فعالیت می‌کنند بیمه عمر رو دارند، اما شرکت بیمه خاور میانه به صورت تخصصی در موردبیمه عمر فعالیت میکنند
خیلی ازافراد نگران مبالغ پرداختی خود میباشند برای رفع این مشکل توضیح بفرمایید؟
درهمه دنیا ۷ رکن اصلی وجود دارد ثبت احوال؛ اسناد؛ آموزش و پرورش؛ شرکت‌ها هواپیمایی؛ ارتش؛ بانک و رکن نهایی اساسی همه کشور‌ها بیمه میباشد؛ بنابراین نگران پرداختی نباشند، چون جزء رکن اصلی کشور‌ها می‌باشد.
آیا در نبود افراد امکان بیمه به صورت غیر حضوری امکان دارد یا خیر؟
پدربه عنوان بیمه گذار که شخص اول خانواده است می‌تواندانجام دهد، ولی افراد بالا ۱۶ سال باید خودشان امضاءنمایند
انگیزه شما برای حضور در این شغل را بفرمایید؟
در سال ۹۱ یک بازار یاب به مجموعه کار بند آمده بود که وبرای بیمه کردن توضیحاتی را مطرح فرمودند که تنها جمله‌ای که تاثیر گذار و ارزشمند بود هرچند شاید ناخوشایند هم بود این جمله طلایی بودکه: بعد از فوت بیمه گذار خانواده متوفی نیازمند هیچ کس نخواهند شد؛ بنابراین خودم در این حیطه ورود پیدا کردم تابتوانم خدماتی را به هموطنانم ارائه دهم.
آیا امکان حضور شما در محل سکونت یا محل کار مشتری وجود دارد یا خیر؟
بله باتمام وجود برای رضایت مشتری‌ها حتما به صورت حضوری نیز ارائه خدمات خواهم داد، زیرا علاقمند هستم فرهنگ بیمه د رکشور کاملا شناخته شود.
آیا افرادی که بیمه پایه را دارند نیاز به بیمه‌های دیگر میباشد یاخیر؟
بله این بیمه کاملامجزا میباشد و میتواند به صورت مکمل عمل نماید.
آیا داشتن بیمه عمر برای گرفتن حقوق بازنشستگی خللی ایجاد خواهد کرد؟
خیر اصلا ربطی به هم ندارند و حتی داشتن بیمه عمر خللی در سهم عدالت ویارانه‌ها ایجاد نخواهد کرد.
جناب آقای مسیح مقیمی مدیریت پیشخوان مرکزی خودرا اینگونه مطرح فرمودند.
مردم بیمه را به عنوان یک پشتوانه ببینند و تحقیق‌های خود را از دفاتر بیمه انجام دهند نه از عموم مردم؛ مشاوره تلفنی در خدمت عموم مردم هستیم بیمه هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری برای روز مبادا می‌باشد
آرزوی من هر ایرانی یک بیمه عمر داشته باشد

پیج اینستا گرم: مسیح مقیمی moghimi-masiha


آدرس و شماره تماس:
کرج: شهرستان ساوجبلاغ (هشتگرد) بلوار امام کوچه شهید بختیاری جنب ساختمان پلیس +۱۰
روز‌های کاری: تمام ایام هفته ۸ الی ۱۵
۰۹۱۲۵۷۹۶۳۹۵
۰۲۶۴۴۲۳۱۳۸۹

newsQrCode
ارسال نظرات