گفتگوی اختصاصی با مدیر مجموعه های آرایش و پیرایش ترنج و عروس سرای نفس:

مدیریت و تدریس آرایشگری راضیه محمدی، در تراز جهانی

راضیه محمدی، مدیر مجموعه های آرایش و پیرایش ترنج و عروس سرای نفس، دارای بیش از  ۲۰ سال فعالیت و سبقه مفید در زمینه زیبایی و آرایشگری می باشد. ایشان همچنین حدود ۴ سال است که در مجموعه اصناف، کنشگری حرفه ای دارد. موفقیت در اخذ ۱۷ مدرک بین المللی و نیز کسب افتخار و مقام اول مدیریت جهانی سال ۲۰۱۷ در کشور کانادا از دیگر دستاوردهای این مدیر متخصص به شمار می رود. این مدیر پرتلاش و مجرب در سطح کشوری نیز به عنوان نفر اول مدرسین معرفی شده و در سال ۱۳۹۸  مقام آرایشگر برتر را به خود اختصاص داده است.
کارنامه موفق مدیریت مجموعه های ترنج و عروس سرای نفس، سبب گردید تا گفتگویی ویژه و اختصاصی را با ایشان ترتیب اثر دهیم؛ در ادامه متن این مصاحبه از نظر مخاطبان می گذرد:
راضیه محمدی، مدیر مجموعه های آرایش و پیرایش ترنج و عروس سرای نفس، دارای بیش از ۲۰ سال فعالیت و سبقه مفید در زمینه زیبایی و آرایشگری می باشد. ایشان همچنین حدود ۴ سال است که در مجموعه اصناف، کنشگری حرفه ای دارد. موفقیت در اخذ ۱۷ مدرک بین المللی و نیز کسب افتخار و مقام اول مدیریت جهانی سال ۲۰۱۷ در کشور کانادا از دیگر دستاوردهای این مدیر متخصص به شمار می رود. این مدیر پرتلاش و مجرب در سطح کشوری نیز به عنوان نفر اول مدرسین معرفی شده و در سال ۱۳۹۸ مقام آرایشگر برتر را به خود اختصاص داده است. کارنامه موفق مدیریت مجموعه های ترنج و عروس سرای نفس، سبب گردید تا گفتگویی ویژه و اختصاصی را با ایشان ترتیب اثر دهیم؛ در ادامه متن این مصاحبه از نظر مخاطبان می گذرد:
کد خبر: ۱۲۰۸

با توجه به موفقیت‌هایی که بدست آورده اید، بفرمایید دلایل آن را در چه مواردی تبیین می‌کنید؟
علت این موضوع را ابتدا موفقیت مجموعه تحت مدیریت خود می‌دانم. در واقع موفقیت ما، بهره مندی از پرسنل کارآمد و نیز مدیریت شاخص می‌باشد که تلاش کرده ام، تراز آن را در سطح بین المللی و جهانی ارتقاء دهم. تسلط و مهارت در این حرفه تخصصی جزو الزامات انتخاب مدرسان توسط بنده بوده است. توجه به رزومه و دارا بودن حداقل ۵ سال سابقه فعالیت، جزو الزامات قبول و پذیرش همکاری با پرسنل شمرده می‌شود.
خوشبختانه طی این سالها، روند فعالیتمان همواره مطلوب بوده است. بهره مندی از مخاطبان و مشتریان شایسته و ثابت افتخار بزرگی برای مجموعه‌های آموزشی و زیبایی ما محسوب می‌شود.
اشاره داشتید به اهمیت مهارت، در این زمینه چه خدماتی به صورت تخصصی به مراجعین ارائه می‌شود؟
در این مجموعه با استفاده از پرسنل ماهر کلیه خدمات آرایشی از جمله میکاپ و میکرو به شکل تخصصی ارائه می‌گردد. در حال حاضر در زمینه زیبایی پزشکی نیز تخصص داریم، ولی در مجموعه خودمان ارائه نمی‌شود و خدمات این بخش توسط پزشکان همکار انجام می‌پذیرد.
در بخش آموزش، مدرک بین المللی ریجستری در هر رشته به آقایان و بانوان اعطاء می‌شود. همچنین در بخش تربیت مربی و مدرس نیز مدرک مربیگری برای هنر آموزان و آرایشگران در نظر گرفته ایم.
آیا در خصوص مواد اولیه مورد استفاده نیز به همین میزان، مداقه و توجه دارید؟
بله؛ بیشتر مواد اولیه مورد استفاده از مواد و متریال با کیفیت و درجه یک است. در واقع برند سالن را هرگز به دلیل مصرف مواد فاقد کیفیت زیر سوال نبرده و تحت الشعاع قرار نمی‌دهیم. قطعا در این مهم، بهترین‌ها و برترین‌ها را برای مشتریان عزیز، گلچین و انتخاب می‌کنیم.
به عنوان یک مدیر موفق، شاخصه مهم عملکرد خودتان را در انجام و رعایت چه اصولی تعریف می‌کنید؟
طی این سال‌ها اهتمام و سعی ام بر این بوده است که به هر مکان و یا موسسه‌ای مراجعه نموده و هر مدرکی که دریافت کردم، یک جمع بندی اصولی برای علم و دانشی که بدست آوردم، داشته باشم. بطوریکه بتوانم در مجموعه تحت مدیریت خود از آن در جهت مفید، بهره برداری نموده و در اختیار هنرآموزان نیز قرار دهم.
در اغلب آموزشگاه ها، پروسه و روند آموزش به صورت گروهی انجام می‌شود؛ ولی بنده برای هنرجویان خود، از شیوه‌ها و متد‌های تخصصی استفاده می‌نمایم و با این وجود همان مبلغ شهریه را برای این امر در نظر می‌گیرم؛ بنابراین هنرجویان پس از اتمام دوره‌های آموزشی، این قابلیت را دارند که به عنوان یک آرایشگر متخصص و ماهر وارد بازار کار و جامعه شوند.
در پایان این گفتگو چه سخنی با مسئولین و همکاران هم صنف خود دارید؟
به نظر بنده دولت باید نسبت به تعرفه‌های خدمات اصناف و اجاره املاک تجاری نظارت کامل داشته و به این امر مهم رسیدگی نماید. همچنین از مجموعه‌های آموزشی تقاضا دارم، به صورت کامل در انجام و روند کار، مسلط بوده و عملکرد تخصصی داشته باشند و با کارآموزان با حوصله و شکیبایی برخورد نمایند. در واقع این انتظار وجود دارد که نحوه کار را به خوبی به هنرآموزان، آموزش دهند. در اینجا و از طریق تریبون جام جم البرز از پرسنل خود نیز کمال تشکر و قدردانی را دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات