محیطی شاد و مهیج با ایمنی و استاندارد

والدین باید هر چند وقت یکبار زمانی را برای رفتن به شهربازی با کودکانشان اختصاص دهند. همانطور که می‌دانید شهربازی تاثیرات بسیار فوق العاده ایی بر روان کودک و همچنین وضعیت فیزیکی آنان دارد. علاوه بر کودکان، بزرگتر‌ها نیز با رفتن به شهربازی‌ها می‌توانند شاهد 
 نتایج بسیار خوبی باشند؛ و دوباره یاد آن روز‌های شاد را تجربه کنند.
والدین باید هر چند وقت یکبار زمانی را برای رفتن به شهربازی با کودکانشان اختصاص دهند. همانطور که می‌دانید شهربازی تاثیرات بسیار فوق العاده ایی بر روان کودک و همچنین وضعیت فیزیکی آنان دارد. علاوه بر کودکان، بزرگتر‌ها نیز با رفتن به شهربازی‌ها می‌توانند شاهد نتایج بسیار خوبی باشند؛ و دوباره یاد آن روز‌های شاد را تجربه کنند.
کد خبر: ۱۲۱۰

افتخار همنشینی با جناب آقای علی رمضانی مدیر گروه صنعتی فرایش معراج را داشتیم که توجه شما را به بخشی از این گفتگو جلب می‌نماییم.
لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید.
علی رمضانی متولد ۱۳۵۳ با ۲۵ سال سابقه کاری در حوزه تولید تجهیزات شهربازی هستم
افتخار داشتم سه دوره در بازرسی انجمن شهربازی داران ایران و دو دوره در هیات مدیره انجمن شهربازی داران ایران و تولید کنندگان فعالیت داشته ام.
چه انگیزه‌ای باعث ورود شما به این شغل و حرفه شدلطفا توضیح بفرمایید؟
بعد از گرفتن دیپلم ترک تحصیل کردم و به سربازی رفتم، بعد از آن تصمیم به ادامه تحصیل گرفتم و از آنجایی که به رشته مکانیک علاقه‌مند بودم در این رشته تحصیل کردم و در کنار مهندس میران بزرگوار این کار را شروع کردم و چندی بعد با تولید دستگاه‌های کوچک، به صورت حرفه‌ای وارد این حرفه شدم.
خدماتی که در مجموعه شماارائه می‌شود را مطرح بفرمایید؟
در زمینه تولید تجهیزات شهربازی از صفر تا صد تجهیزات مکانیکی اعم از چرخ و فلک، کشتی صبا و ... و همچنین بازسازی، تعمیرات، نگهداری و استاندارد سازی تمام تجهیزات
آیا برای شما امکان ارائه خدمات به تمام شهر‌های ایران وجود دارد؟
بله در حال حاضر نیز در تمامی شهر‌های ایران و بسیاری از شهر‌های خارج از ایران از جمله تفلیس گرجستان، شهر نارک در تاجیکستان، شهر‌های باکو، لنکران و جلفا در آذربایجان و شهر‌های اربیل، نجف، کربلا، سلیمانیه و صلاح الدین در عراق و. همکاری داشته ایم.
کسانی که مایل به تأسیس شهربازی هستند در چه مراحلی می‌توانند از خدمات شما بهره‌مند شوند؟
در پروژه‌های تأسیس شهربازی از صفر تا صد کار را انجام می‌دهیم، در مرحله اول بازدید از پروژه برای جانمایی دستگاه ها، در مرحله بعد زیر سازی دستگاه ها، دستگاه‌های که نیاز به فوندانسیون دارند باید استحکام خاک چک شود و بعد فوندانسیون اجرا شود و بعد از آن مراحل طراحی و تولید دستگاه‌ها، نصب و نورپردازی می‌باشد که در این مرحله کارشناسان سازمان ملی استاندارد نیز بعد از بازرسی و تست دستگاه‌ها مجوز را صادر می‌نمایند و شهربازی آماده بهره برداری می‌شود که ما در تمام این مراحل در کنار عزیزان هستیم.
تجهیزات تولید شده توسط شما بیمه نیز هستند؟
ما در مجموعه خود سعی کرده ایم بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهیم از این روکلیه لوازم تولیدی ما شامل بیمه خواهند بود
در کشور‌های آذربایجان، گرجستان و تاجیکستان نیزکلیه لوازم تولید ما بیمه خواهد بود.
علاوه بر بیمه، تمام محصولات تا دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش رایگان دارند.
دورنمایی که از حرفه در ذهن خود داشتید با واقعیت مطابقت داشت؟
تقریباً بله، ولی می‌توانست بهتر از این نیز باشد، متأسفانه تا سال ۱۳۹۰ هیچ استانداردی برای
تجهیزات شهربازی وجود نداشت، درسال ۱۳۹۰ استاندارد AS استرالیا در ایران کپی شد و استاندارد سازی اجباری برای دستگاه‌ها شروع شد که بسیار در کیفیت دستگاه‌ها تاثیر داشت.
برای آینده چه اهداف و برنامه را دنبال خواهید می‌نمایید؟
به دلیل مشکلات بی شماری که برای تولید در کشورمان داریم، در حال حاضر هدفم این است که فضای تولید را در کشور همسایه، ترکیه ایجاد کنم، شهردار شهر وان بسیار استقبال کردند از این موضوع و حتی فضای رایگان نیز در اختیار مان قرار می‌دهند.
رسانه چقدر می‌تواند در معرفی شغل شما تاثیر گذار باشد؟
در حال حاضر ما در عصر رسانه زندگی می‌کنیم و بالطبع رسانه‌ها نقش بسزایی در همه زمینه‌ها می‌توانند داشته باشند
روز‌ها و ساعات کاری مجموعه:
همه روزه غیر از ایام تعطیل
از ساعت ۸ الی ۱۸
شماره‌های تماس:
۰۹۱۲۶۳۹۶۷۱۹
۰۹۳۸۹۱۰۶۹۵۹
آدرس اینستا گرام: Instagramcom/meraj-group-shahrebazi
آدرس:
تهران، شهرک صنعتی صفادشت، خیابان یکم غربی، گروه صنعتی فرایش معراج

newsQrCode
ارسال نظرات