کودکان شهر من شایسته بهترینها هستند

گاهی برای آینده بهتر نیاز به یک پشتوانه و برنامه ریزی لازمه کار است تا بتوانیم با کمترین هزینه بهترین موارد را به دست بیاوریم؛ امروز برای اینکه بتوانیم در دهکده جهانی حرفی برای زدن داشته باشیم باید علم خود را به روز کنیم تا بتوانیم در آینده موفق باشیم از این رو باید با یک قدرت علمی پا به عرصه گذاشت و برای داشتن علم به روز باید اولین قدم را درست برداشت؛ امروز سعی کرده ایم مجموعه را به شما والدین معرفی کنیم که میتوانند آینده روشنی را برای نوگل‌های شما رقم بزند.
گاهی برای آینده بهتر نیاز به یک پشتوانه و برنامه ریزی لازمه کار است تا بتوانیم با کمترین هزینه بهترین موارد را به دست بیاوریم؛ امروز برای اینکه بتوانیم در دهکده جهانی حرفی برای زدن داشته باشیم باید علم خود را به روز کنیم تا بتوانیم در آینده موفق باشیم از این رو باید با یک قدرت علمی پا به عرصه گذاشت و برای داشتن علم به روز باید اولین قدم را درست برداشت؛ امروز سعی کرده ایم مجموعه را به شما والدین معرفی کنیم که میتوانند آینده روشنی را برای نوگل‌های شما رقم بزند.
کد خبر: ۱۲۱۱

امروز افتخار داشتیم با مدیریت و موسس محترم مهد کودک سبحان نشستی صمیمی داشته باشیم که توجه شمارا به قسمتی از این مصاحبه جلب می‌نماییم.
لطفا خودتان را معرفی بفرمایید.
فاطمه شیر شکن مدیرو موسس مهد کودک سبحان هستم
بنده با حدود ۲۰ است که سابقه کار در این عرصه را دارم و سال ۱۳۸۴ در این زمینه فعالیت می‌نماییم با توجه به سابقه کاری و علاقه مندی که به این شغل داشته ام رضایت مندی کامل خانواده و والدین محترم را داشته باشم که این مهم برای بنده یک افتخار بزرگ است.
چه خدماتی در مجموعه شما ارائه می‌شودلطفا مطرح بفرمایید؟
در مهد کودک ما از کودکان شیرخوار تا پیش دبستانی دختر و پسر را پذیرش می‌نماییم.
به این صورت که علاوه بر نگهداری و به عنوان همیار مادر هستیم در زمینه آموزش، تربیت و پرورش کودکان فعالیت‌های ویژه‌ای داریم.
چه نوع آموزش‌های درمجموعه مهدو پیش دبستانی سبحان انجام می‌گیرد؟
سعی کرده ایم تمامی آموزش‌های لازم در این سن را برای این عزیزان داشته باشیم.
آموزش کودکان شامل آموزش‌های کلامی؛ مهارت‌های اجتماعی؛ مهارت‌های دستی؛ مهارت‌های زندگی؛ تمرینات حسی؛ تمرینات فرهنگ؛ کارگاه علوم؛ آموزش لگو؛ نمایش خلاق، کار با سفال؛ نقاشی، آشپزی؛ باغبانی؛ باله؛ ژیمناستیک؛ یوگا کودکان هر ساله به صورت ترکیبی در زنگ ورزش؛ زبان انگلیسی پیشرفته و یک سری از آموزش‌ها در زمینه سطح سخنوری کودکان؛ اعتماد به نفس، عزت نفس کودکان است که در این زمینه هم با مدل‌ها و ابزار‌های مختلف با بچه‌ها کار می‌شود و برنامه‌هایی که در مهد کودک دوزبانه سبحان انجام می‌شود در زمینه روانشناسی تایید شده و توسط مربیان به صورت بازی و قصه گویی و شادی است، اجرا می‌شود.
در مجموعه مهد و پیش دبستانی سبحان چند کلاس وجود دارد؟
در مجموعه مهد و پیش دبستانی سبحان ۵ کلاس داریم که بر اساس رنج سنی کودکان تفکیک شده است؛ که کلیه این کلاس‌ها با برنامه ریزی مشاوران انجام می‌شود
هر کودک در کلاسی که در رنج سنی خودش تعریف شده حضور دارد.
ما برنامه‌هایمان از پیش برنامه‌ریزی و تعیین شده است. هر فصل چه آموزش‌ها و چه برنامه‌هایی برای نوآموزان داشته باشیم. این برنامه‌ها توسط مشاورین انجام شده است.
روز‌های فعالیت مجموعه مهد و پیش دبستانی سبحان را اعلائم بفرمایید؟
روز‌های فعالیت مهد و پیش دبستانی سبحان از شنبه الی چهارشنبه و پنجشنبه ویژه خانواده‌هایی که شاغل هستند آماده ارائه خدمات می‌باشد.
تایم آموزش‌ها ۴ ساعت و بقیه آن زمان نگهداری این نوگلان می‌باشد.
یکی از ویژگی‌های خاص مهد و پیش دبستانی سبحان را بفرمایید؟
ما برای جذب کودکان حتماً از اولیا می‌خواهیم که در مجموعه حضور داشته باشند تا کودک نقطه امن خود را پیدا کند و جذب مهد شود و به راحتی با خیال آسوده در مهدکودک حضور داشته باشند؛ پرداخت هزینه مهد و پیش دبستانی با توجه به شرایط اقتصادی خانواده‌ها برنامه ریزی و اقساطی میشود که این امر میتواند کمک شایانی به این
خانواده‌های محترم داشته باشد.
انتنخاب مهد کودک مناسب دیگر نیازی به شاغل بودن مادر ندارد. خانواده‌ها میتوانند برای اجتماعی شدن فرزندان خود، هم بازی شدن با دوستان جدید و البته آموزش به دنبال انتخاب فضایی مناسب باشند میتوانند در مهد سبحان به این خواسته خود دست یابند.
با توجه به اینکه مهد کودک سبحا ن مرکز استعداد یابی فرزندان نیز میباشد که خانواده‌ها میتوانند آینده فرزندان خودرا از همین ابتدا به راحتی رقم بزنند.
نقش رسانه چقدر می‌تواند در بهبود شرایط کاری شما تاثیر گذار باشد. لطفا توضیح بفرمایید؟
یکی از مهمترین و شاخص‌ترین راه معرفی هر مجموعه‌ای می‌تواند تبلیغات درست و صحیح باشد تا مردم برای گرفتن خدمات مورد نظر خود به این نوع اطلاع رسانی‌ها مراجعه و تصمیم درست در انتخاب را داشته باشند از این رو رسانه‌ها می‌توانند حتما نقش اساسی دربهبود شرایط کاری هر مجموعه داشته باشد.
مدیریت و موسس مهد و پیش دبستانی سبحان سرکار خانم فاطمه شیر شکن توصیه خود را نسب به اهمیت مهد و پیش دبستان‌ها این گونه مطرح فرمودند:
امیدوارم مسئولین محترم برنامه‌ها و مشکلات مهد کودک‌ها را پیگیری کنند که با توجه به وضعیت اقتصادی خانواده ها‌ی که توان پرداخت هزینه شهریه را ندارند نیز بتوانند از این پایه مهم تحصیلی بهرمند شوند و هیچ نو آموزی از این مقطع جا نماند، چون شکل گیری و پایه دانش آموزان و آیندگان کشور نیاز به برنامه ریزی دقیق و اصولی دارد.
ساعات کاری مجموعه مهد و پیش دبستانی سبحان را اعلائم بفرمایید؟
۶:۳۰ الی ۱۸/۳۰
راه‌های ارتباطی؟
۰۲۶۳۴۳۱۳۲۵۸
۰۹۳۵۴۶۶۲۱۶۹
mahd-sobhan۹۸ آدرس اینستا گرام:
آدرس مهد و پیش دبستانی سبحان را بفرمایید؟
استان البرز، کرج، بلوار باغستان، بلوار اشتراکی جنوبی، گلستان ۳، پلاک ۲۵
مهدو پیش دبستانی سبحان

newsQrCode
ارسال نظرات