فرزندان امروز اینده سازان فردا

همیشه در فکر این بودم که از کجا و چگونه باید شروع کنم تا بتوانم یک اینده روشنی را برای کشورم بسازم؛ آیا میشود از همین امروز شروع کرد یا دیگر دیر شده آیا دیگران مرا کمک می‌کنند یا مرار‌ها کرده و سوی کار خود می‌روند تا اینکه متوجه یک موضوع مهم شدم؛ که همین الان بهترین زمان رشد است باید برای اینده کشورم قدم درست بردارم و باید مسولین فردا را از امروز بسازم یک هنرمند؛ دانشمند؛ ریاضی دان و یا. را باید از کوچکی رشد داد.
همیشه در فکر این بودم که از کجا و چگونه باید شروع کنم تا بتوانم یک اینده روشنی را برای کشورم بسازم؛ آیا میشود از همین امروز شروع کرد یا دیگر دیر شده آیا دیگران مرا کمک می‌کنند یا مرار‌ها کرده و سوی کار خود می‌روند تا اینکه متوجه یک موضوع مهم شدم؛ که همین الان بهترین زمان رشد است باید برای اینده کشورم قدم درست بردارم و باید مسولین فردا را از امروز بسازم یک هنرمند؛ دانشمند؛ ریاضی دان و یا. را باید از کوچکی رشد داد.
کد خبر: ۱۲۱۲

امروز افتخار هم نشینی با یکی از مدیران محترم پیش دبستانی و دبستان دخترانه مهر یزدان را داشتیم که توجه شما را به بخشی از این مصاحبه جلب می‌نماییم.
لطفا خودتان را معرفی بفرمایید:
خانم محدثه علی اصغر مدیریت پیش دبستان و دبستان دخترانه مهر یزدان هستم
با لیسانس مدیریت بازرگانی که با توجه به علاقه زیادی که به آموزش و اهدافی که در این زمینه داشتم با همکاران خود سرکارخانم نسرین دلامیز و سرکارخانم الهه ادیب پرور به عنوان عضو هیأت موسسین کنارهم همکاری می‌کنیم.
من اول از همه خودم به عنوان یک مادر هستم و به عنوان یک مادر در سن پایین مدرسه غیرانتفاعی را ترجیح دادم و یک سری عواملی که در مدارس غیر انتفاعی به آن‌ها اهمیت داده می‌شد برای من اولویت بود که اولیت هارا شناسایی کرده و با اصلاح آن‌ها آن را در مدارس خود انجام می‌دهم.
فرق بین مدارس دولتی و غیر انتفاعی درچیست؟
برای ورود به مدارس غیرانتفاعی آیتم‌های را برای ثبت نام در نظر می‌گیرند که در مدارس دولتی آن آیتم‌ها در نظر گرفته نمی‌شود و تا حدی مدیر یا موسس حق انتخاب دانش آموز را دارد و اولیا می‌تواند حق انتخاب داشته باشد که آیا این مکان از نظر آموزشی یا پرورشی مکان خوبی برای آموزش فرزند او است یا خیر؛ و مورد دوم مسئله آموزش است که سعی می‌کنند سطح آموزش را به روز نگه دارند و اینکه آموزش‌ها حتماً بر پایه مهارت باشد.
خدماتی که در مجموعه مهر یزدان ارائه می‌شود را مطرح بفرمایید؟
اولین چیز که در این مکان حائز اهمیت است آرامش بچه‌ها می‌باشد که بچه‌ها آرامش کافی را داشته باشند و آنجا را خانه دوم خود بدانند، کار‌های پژوهشی، آشنایی بچه‌ها با انواع مشاغل و حرفه‌ها که کاملاً دیداری و عینی اتفاق می‌افتد پایه‌ها بر اساس مهارتی می‌باشد. فوق برنامه‌هایی را برای بچه‌ها در نظر گرفته‌ایم که تایمی از آن در مدرسه و تایمی خارج از مدرسه می‌باشد کلاس‌های فوق برنامه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳ برای دانش آموزان در نظر گرفته می‌شود
کلاس‌های که در مجموعه شما برگزار می‌شود را معرفی بفرمایید:
شامل کلاس‌های مهارت‌های زندگی که توسط مشاور و روانشناسان تدریس می‌گردد، کلاس سواد مالی که بسیار حائز اهمیت است از لحاظ آشنایی بچه‌ها با خرید و فروش، جدول بندی آموزش، خرید کردن، پس انداز مالی با بچه‌ها در قالب گروه سنی آن‌ها با بازی آموزش داده می‌شود برای بچه‌های کوچک‌تر با یک سری ابزار‌های ساده که شبیه به پول است و بچه‌های بزرگتر با خود پول و انواع پول‌ها آشنا می‌شوند، کلاس‌های رباتیک، کلاس‌های نقاشی، کلاس‌های ورزش، کلاس خوشنویسی، کلاس هنر و اندیشیدن، محاسبات ذهنی، کلاس‌های هوش که فضایی را با توجه به پایه بچه‌ها در نظر می‌گیریم بچه‌ها در آن ساعت فقط بازی می‌کنند و به گونه ایی معلم بازی درمانی می‌کند و اردو‌های تفریحی باتوجه به فصل و باتوجه به نیاز بچه‌ها و شرایط جامعه در نظر گرفته می‌شود؛ و برای کسانی که احتیاج به مشاوره و راهنمایی دارند یک روز به صورت آزاد می‌توانند از این مشاوره به صورت خصوصی یا همراه با خانواده استفاده کنند.
ویژگی منحصر به فرد مجموعه خود را عنوان بفرمایید؟
یکی از ویژگی‌های خاص مهر یزدان این است که همان گونه که اولیا به ما اعتماد می‌کنند و عزیزترین شخص خود را به ما می‌سپارند ماهم به آن‌ها اعتماد داریم و پرداخت شهریه به صورت اقساط و آن گونه که قابل پرداخت برای اولیا باشد را انجام می‌دهیم.
مدیریت محترم مجموعه مهر یزدان سرکار خانم محدثه علی اصغرتوصیه و کلام پایانی خود را اینگونه مطرح فرمودند:
تشکر از همراهان عزیز که در این پروسه کاری همراهمان بودند با توجه به ایده‌ها و اهداف زیبا و تشکر از اولیا عزیز که به ما اعتماد کردند و در کنار ما بودند و ما از ایده‌ها و نظراتشون استفاده کردیم.
راه‌های ارتباطی مجموعه مهر یزدان:
۰۲۶۳۲۵۰۸۴۱۳
۰۹۳۰۵۵۰۲۲۸۶
۰۹۰۳۳۱۲۱۹۱۱
۰۹۳۷۳۳۸۲۰۵۲
روز‌های کاری؟
از شنبه الی چهارشنبه > ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴
آدرس مجموعه مهر یزدان را بفرمایید؟
استان البرز، شهر کرج، منطقه عظیمیه، ۴۵ متری کاج، بعد از شیرینی تینا، نزدیک پل آزادگان، نبش کوچه شجاعی، مجموعه مهر یزدان

newsQrCode
ارسال نظرات