اکبرنصیری فارسانی ،مدیر درمانگاه شبانه روزی یزدان:

تلاش کرده ایم، درمانگاه شبانه روزی یزدان در میان مراکز پزشکی نمونه باشد

درمانگاه یک محیط درمانی است که قادر به پذیرش بیماران سرپایی برای معالجه می باشد و علاوه بر این توانایی بستری آنها را به مدت 24 ساعت داراست. کلینیک و پلی کلینیک های درمانی را امروزه به نام درمانگاه می شناسند، درمانگاه ها در انواع خصوصی و عمومی در سطح شهرها دایر می شوند که با توجه به نوع آنها، خدماتی که به بیمار ارائه می کنند، متفاوت است. در همه شهرها به نسبت جمعیت آن شهر درمانگاه وجود دارد.
درمانگاه های شبانه روزی را افراد حقیقی یا حقوقی می توانند در سطح شهرها تاسیس نمایند ولی بر اساس ضوابطی که برای تاسیس این درمانگاه ها وجود دارد، در میان افرادی که به عنوان هیئت امنا انتخاب می شوند، حضور یک پزشک الزامی است. در درمانگاه های شبانه روزی پذیرش بیماران با مشکلات عمومی انجام می شود و این درمانگاه ها قادر هستند که نیازهای اولیه بیماران را برطرف نمایند. انجام هرگونه عمل جراحی که همراه با بیهوشی عمومی باشد، در این درمانگاه ها ممنوع است. درمانگاه های شبانه روزی ملزم به داشتن یک دستگاه آمبولانس برای اعزام بیماران بدحال می باشند. در اکثر درمانگاه های شبانه روزی از خدمات درمانی اولیه تا پیشرفته قابل انجام است. اکبرنصیری فارسانی ، کارشناس رادیولوژی و مدیر درمانگاه شبانه روزی یزدان در شهر قدس می باشد. از خدمات این مجموعه درمانی می توان به دندانپزشکی، خدمات مربوط به پوست، مو، لیزر و زیبایی اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با خدمات این درمانگاه، مصاحبه ای با این مدیر توانمند و مجرب ترتیب داده ایم که در ادامه خواهید خواند:
درمانگاه یک محیط درمانی است که قادر به پذیرش بیماران سرپایی برای معالجه می باشد و علاوه بر این توانایی بستری آنها را به مدت 24 ساعت داراست. کلینیک و پلی کلینیک های درمانی را امروزه به نام درمانگاه می شناسند، درمانگاه ها در انواع خصوصی و عمومی در سطح شهرها دایر می شوند که با توجه به نوع آنها، خدماتی که به بیمار ارائه می کنند، متفاوت است. در همه شهرها به نسبت جمعیت آن شهر درمانگاه وجود دارد. درمانگاه های شبانه روزی را افراد حقیقی یا حقوقی می توانند در سطح شهرها تاسیس نمایند ولی بر اساس ضوابطی که برای تاسیس این درمانگاه ها وجود دارد، در میان افرادی که به عنوان هیئت امنا انتخاب می شوند، حضور یک پزشک الزامی است. در درمانگاه های شبانه روزی پذیرش بیماران با مشکلات عمومی انجام می شود و این درمانگاه ها قادر هستند که نیازهای اولیه بیماران را برطرف نمایند. انجام هرگونه عمل جراحی که همراه با بیهوشی عمومی باشد، در این درمانگاه ها ممنوع است. درمانگاه های شبانه روزی ملزم به داشتن یک دستگاه آمبولانس برای اعزام بیماران بدحال می باشند. در اکثر درمانگاه های شبانه روزی از خدمات درمانی اولیه تا پیشرفته قابل انجام است. اکبرنصیری فارسانی ، کارشناس رادیولوژی و مدیر درمانگاه شبانه روزی یزدان در شهر قدس می باشد. از خدمات این مجموعه درمانی می توان به دندانپزشکی، خدمات مربوط به پوست، مو، لیزر و زیبایی اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با خدمات این درمانگاه، مصاحبه ای با این مدیر توانمند و مجرب ترتیب داده ایم که در ادامه خواهید خواند:
کد خبر: ۱۲۵۸

درمانگاه شبانه روزی یزدان چه خدماتی را به مراجعه کنندگان ارائه می‌کند؟
بنده بعد از بازنشستگی وارد عرصه مدیریت درمانگاه شدم.
این مجموعه عمومی است و پزشکان عمومی و داخلی در آن مشغول به خدمت رسانی هستند. خدمات ما شامل دندان پزشکی، زنان و مامایی و خدمات مربوط به زیبایی می‌باشد.
تزریقات آقایان و بانوان، حجامت و طب سنتی نیز از دیگر خدمات درمانگاه می‌باشد.
با چه بیمه‌هایی طرف قرارداد هستید؟
تامین اجتماعی، خدمات درمانی، نیرو‌های مسلح و همچنین بیمه‌های تکمیلی را پوشش می‌دهیم. تعرفه‌های ما طبق وزارت بهداشت است.
لازم است ذکر شود که خدمات دندانپزشکی ما نیز مشمول بیمه می‌باشد.
رضایتمندی بیماران به چه میزان برای این مجموعه حائز اهمیت است؟
رضایت مندی بیماران برای ما اهمیت بسزایی دارد و زمانی که به ما مراجعه می‌کنند و با رضایت این مکان درمانی را ترک می‌کنند برای ما بهترین تعریف است. در مجموع تلاش کرده ایم، درمانگاه شبانه روزی یزدان در میان مراکز پزشکی نمونه باشد.
به یکی از خاطراتی که در ذهنتان نقش بسته است اشاره‌ای داشته باشید.
خاطرات، فراوان است. یکی ازبهترین خاطرات من این است که یک همراه بیمار به بنده گفت برای بیمارم تخفیف قائل شوید. من گفتم مشکلی نیست و ۵۰ درصد تخفیف برایشان در نظر گرفتیم. ایشان گفتند: می‌توانید این کار را رایگان انجام دهید و بنده گفتم مسئله‌ای نیست. بعد ایشان اظهار کردند که بیمارشان ۶۰ عدد آمپول دارد، ممکن است کل این کار برایشان به صورت رایگان انجام شود؟
آدرس:شهر قدس- بالاتر از میدان امام حسین-خیابان شورای شمالی-روبروی داروخانه دکتر نظری
شماره‌های تماس:
۰۲۱۴۶۸۱۰۰۶۲،
۰۲۱۴۶۸۱۰۰۶۳

newsQrCode
ارسال نظرات