در گفتگو با پزشک زیبایی واکاوی شد:

علت شهرت دکتر علیرضا فرزانه، تبحر و بهره گیری از مواد مرغوب زیبایی

دکتر علیرضا فرزانه، متخصص اورولوژی، علاوه بر ارائه خدمات درمانی مربوط به حوزه تخصصی خود در زمینه پوست، مو و زیبایی نیز فعالیت می کند.
برخی از مهم ترین ویژگی های کار ایشان را می توان تبحر، مهارت ویژه، تعهد و استفاده از بهترین مواد اولیه و نیز قیمت بسیار مناسب دانست. انواع خدمات زیبایی و درمانی مرتبط با پوست و مو توسط این متخصص حاذق به زیباجویان ارائه می شود. در ادامه برای اطلاع از جزئیات این خدمات گفتگوی خبرنگار جام جم البرز را با ایشان از دست ندهید:
دکتر علیرضا فرزانه، متخصص اورولوژی، علاوه بر ارائه خدمات درمانی مربوط به حوزه تخصصی خود در زمینه پوست، مو و زیبایی نیز فعالیت می کند. برخی از مهم ترین ویژگی های کار ایشان را می توان تبحر، مهارت ویژه، تعهد و استفاده از بهترین مواد اولیه و نیز قیمت بسیار مناسب دانست. انواع خدمات زیبایی و درمانی مرتبط با پوست و مو توسط این متخصص حاذق به زیباجویان ارائه می شود. در ادامه برای اطلاع از جزئیات این خدمات گفتگوی خبرنگار جام جم البرز را با ایشان از دست ندهید:
کد خبر: ۱۲۵۹

لطفاً پیش از هر چیز درباره علت ورود به عرصه پزشکی توضیح فرمایید.
یکی از علت‌های ورود بنده به عرصه پزشکی و سلامت، علاقه بسیار زیادی بود که از دوران نوجوانی به این حوزه داشتم و به لطف خدا و یاری خانواده عزیزم، توانستم با گذراندن موانع مختلف، وارد رشته پزشکی شوم.
در بخش زیبایی چه خدماتی به زیباجویان ارائه می‌دهید؟
ما تقریباً همه خدمات درمانی لازم برای مشکلات پوستی را انجام می‌دهیم. یکی از این خدمات مربوط به ریزش مو است که بخصوص پس از کرونا و واکسن، زیاد شده است. حتی کسانی که یک دوز واکسن زدند، گاهی دچار ریزش مو می‌شوند و ما برای درمان این افراد مزوتراپی، پی آر پی و کربوکسی تراپی انجام می‌دهیم.
برای لک‌های پوست و چین و چروک صورت نیز، مزوتراپی و مزونیدلینگ انجام می‌دهیم. تمام خدمات پوست شامل بلفاروپلاستی، تزریق ژل، بوتاکس، چربی و نخ و اسکارتراپی و دیگر خدمات زیبایی در مرکز ما به صورت تخصصی انجام می‌شود.
ویژگی شاخص و برجسته فعالیت خود را در چه می‌دانید؟ تفاوت و تمایز اساسی شما در این عرصه با دیگران چیست؟
برخی از شاخص‌ترین ویژگی‌های کار ما را می‌توان تبحر در کار و به کار بردن مواد اولیه باکیفیت دانست. برای مثال در مزوتراپی و جوان سازی صورت، تبحر زیادی نیاز است و مزوتراپی باید با مواد درجه یک انجام شود. به همین دلیل مواد اولیه را از تهران و توسط شرکت‌های وارد کننده مورد اعتماد تأمین می‌نماییم. متأسفانه مواد تقلبی در بازار بسیار زیاد و تشخیص آن‌ها بسیار دشوار است، اما مواد ما اکثراً ساخت فرانسه و درجه یک است و گاهی از برند‌های اسپانیایی نیز استفاده می‌کنیم. مواد چینی و کره‌ای استفاده نمی‌کنیم، اما بسیاری از آرایشگران و دیگر افراد غیرپزشک که در این حوزه وارد شده اند، با این مواد آشنایی ندارند و خواسته یا ناخواسته، از مواد غیراستاندارد استفاده می‌کنند و مردم نیز به جهت عدم آگاهی، اعتماد می‌کنند و در موارد بسیاری دچار عوارض جبران ناپذیری می‌شوند.
یکی دیگر از ویژگی‌های ما، قیمت‌های بسیار مناسب است؛ به ویژه اینکه قابل مقایسه با قیمت‌های تهران نیست؛ به همین جهت، مراجعه کنندگان تهرانی از قیمت‌های ما بسیار شگفت زده می‌شوند. به طور کلی علت شهرت بنده، تبحر و بهره گیری از مواد مرغوب زیبایی است.
با توجه به اینکه در حوزه زیبایی فعال هستید، آیا تا کنون با اتفاقات خاصی مواجه شده اید؟
بله؛ البته اتفاق بسیار ناخوشایند و ناراحت کننده‌ای بود. زمانی که در درمانگاه کشیک بودم، خانمی مراجعه کرد که نزد یکی از دوستانش ژل لب تزریق کرده بود و لب او فوق العاده بزرگ و نازیبا شده بود؛ به حدی که مجبور شده بود از ماسک استفاده کند و چند ساعتی بود که تورم زیادی داشت و قرمزی لبش نیز بسیار شدید بود. چون خیلی آسیب دیده بود، احتیاط کردم و برای حفظ سلامتی، او را به بیمارستان ارجاع دادم.
جهت ارتباط با مجموعه خود آدرس و شماره‌های تماس را اعلام فرمایید.
آدرس: کرج، چهارراه طالقانی، پشت پارکینگ طبقاتی، خیابان یادگاری، ساختمان پزشکان گلایل، طبقه اول
شماره‌های تماس:
۰۲۶۳۲۲۶۴۷۱۱،
۰۹۱۴۱۹۳۲۸۸۴

newsQrCode
ارسال نظرات