رامین شرفی، مدیریت شرکت تیوان سپهر پایا :

رسانه در بحث تبلیغات برای تولید کنندگان کمک رسان است

روزنامه جام جم البرز با رامین شرفی، مدیریت شرکت تیوان سپهر پایا گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:
روزنامه جام جم البرز با رامین شرفی، مدیریت شرکت تیوان سپهر پایا گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:
کد خبر: ۱۲۶۳

مدیریت کلان و برنامه منسجم، برای تولید کنندگان وجود ندارد. قطعات تولیدی بسیار اندک است. قیمت گذاری اصولی بر روی نرخ‌ها وجود ندارد. شبکه توزیع بسیار نامنظم است و کاملا به صورت سنتی کار اداره می‌شود، چون هیچ حاشیه سودی برایشان ندارد، قیمت‌ها به صورت غیراصولی می‌باشد. بعضی‌ها به صورت قاچاق، کالا وارد می‌کنند، که حاشیه سود خود را افزایش دهند. باید خودرویی درکشور تولید شود، که مصرف بنزین اندکی دارد، تا از آلودگی هوا کم شود و قیمت و کیفیت بنزین در حد جهانی باشد. می‌بایست ماشین‌های خوب و با کیفیت وارد کشور شود تا باعث چرخه اقتصادی و رقابت بهتر گردد، یا با شرکت‌های معتبر، در ساخت خودرو همکاری صورت گیرد تا به خودکفایی برسیم.
رسانه یکی از تاثیر گذارترین آیتم‌ها در تمامی زمینه‌ها می‌باشد. اگر رسانه وجود نداشته باشد، به قرون وسطی بر می‌گردیم. رسانه باعث شفافیت سازی و اطلاع رسانی است، با وجود فضای مجازی کار رسانه خیلی بهترشده است، رسانه در بحث تبلیغات نیز برای تولید کننده و معرفی می‌تواند کمک رسان باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات