جشن شاد دوشنبه‌های سالمندی در گام دهم

اشتری معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج، از برگزاری دهمین جشن از طرح دوشنبه‌های سالمندی در کرج خبر داد.
اشتری معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج، از برگزاری دهمین جشن از طرح دوشنبه‌های سالمندی در کرج خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۳

به گزارش جام جم البرز،امیر اشتری معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج ضمن اشاره به جایگاه سالدیدگان به عنوان بخشی از سرمایه‌های اجتماعی و قشر با تجربه و پرتلاش جامعه گفت: سالدیدگان در بین عموم مردم و جامعه شهری مورد توجه قرار داشته و فعالیت‌های مناسبت و اجرای برنامه‌های نشاط آور و روحیه بخش می‌تواند در جهت افزایش امید به زندگی و ارتقای مشارکت اجتماعی برای آنان تاثیر بسزایی داشته باشد.

این مسئول ابراز داشت: در همین راستا و طبق برنامه ریزی انجام شده از سال گذشته، طرح دوشنبه‌های سالمندی با شعار "سالمندان برکت خانواده اند" جهت نکوداشت و تکریم این جایگاه محترم و اهداف ذکر شده، آغاز گردید و در حال حاضر دهمین برنامه از این طرح در روز دوشنبه ۳ اردیبشهت ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در بوستان جهان کرج برگزار می‌گردد.

وی گفت: موسیقی شاد، استندآپ، مسابقه و جایزه و مشاوره سلامت روان و... از بخش‌های متنوع این جشن بزرگ خواهد بود که با حضور جمع کثیری از سالدیدگان، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌های دوست داشتنی برگزار خواهد شد.

اشتری افزود: از تمامی شهروندان گرامی دعوت به عمل می‌آید تا با جمع‌های خانوادگی و با حضور پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های خود در این جشن پرشور و نشاط حضور یابند. لازم به ذکر است برنامه ریزی لازم توسط سازمان فرهنگی شهرداری کرج جهت اجرای برنامه‌های متنوع نشاط اجتماعی، رویداد‌های هنری و مراسم‌های ملی و مذهبی و... بخصوص در ایام دهه کرامت، صورت گرفته که در روز‌ها و هفته‌های آینده به اطلاع عموم خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات