فاطمه اسماعیل پور، موسس، مدیر و مربی معرفی کرد:

پشتیبانی نامحدود و شرایط اقساطی، شاخصه آموزشگاه مراقبت و زیبایی زمرد سبز

فاطمه اسماعیل پور از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در حیطه آرایشگری آغاز نمود. وی در ادامه این مسیر به منظور گسترش این حرفه تخصصی در سال ۱۳۹۵ آموزشگاه مراقبت و زیبایی زمرد سبز  را تاسیس کرد. در این مجموعه کلیه خدمات آموزشی این حوزه ارائه می شود. با همین رویکرد با این مدیر متخصص و جوان گفتگویی انجام داده ایم که می خوانید:
فاطمه اسماعیل پور از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در حیطه آرایشگری آغاز نمود. وی در ادامه این مسیر به منظور گسترش این حرفه تخصصی در سال ۱۳۹۵ آموزشگاه مراقبت و زیبایی زمرد سبز را تاسیس کرد. در این مجموعه کلیه خدمات آموزشی این حوزه ارائه می شود. با همین رویکرد با این مدیر متخصص و جوان گفتگویی انجام داده ایم که می خوانید:
کد خبر: ۱۳۷۸

خدمات آموزشی شما شامل چه مواردی می‌شود؟
خدمات آموزشی ما در تمامی شاخه‌ها از جمله: خدمات تخصصی آرایش دائم، میکروبلیدینگ، رنگ و لایت، میکاپ عروس، شینیون، رنگ مو، کاشت مژه و ... می‌باشد.
شاخصه ممتاز مجموعه خود را در چه می‌دانید؟
ما تمام لاین‌های آرایشگری را به صورت حرفه‌ای و به روز، همراه با پشتیبانی نامحدود انجام می‌دهیم. همیشه همراه هنرجویان هستیم، بدون اینکه از آن‌ها هزینه اضافی دریافت کنیم.
آموزش‌های به روز و شهریه‌های اقساطی از دیگر شاخصه‌های مجموعه ما می‌باشد. از ۵ ماه الی ۹ ماه نیز اقساط داریم که به شرایط دوره‌ها بستگی دارد.
دوره‌های آموزشی چه مدت به طول می‌انجامد؟
دوره‌های گروهی ما معمولا ۳ الی ۴ ماهه است. ولی اقساط شهریه‌ها معمولا بیشتر از این زمان است. در زمان‌هایی که منتظر آزمون هستیم هفت یا هشت ماه زمان می‌برد. سپس به سازمان فنی و حرفه‌ای معرفی می‌کنیم و در نهایت مدرک فنی و حرفه‌ای صادر می‌شود. دوره‌های آموزشی کوتاه مدت نیز برای افرادی که می‌خواهند در زمان کمتری مدرک دریافت کنند و مشغول به فعالیت شوند در نظر گرفته ایم.
از دوره‌های تخصصی که خودتان گذرانده اید بگویید.
من در حال حاضر دانشجوی مقطع کارشناسی گریم و چهره پردازی هستم. بنده در تمام دوره‌های جدید و به روز شرکت کرده ام و هر ساله این دوره‌ها را به روز رسانی می‌کنم.
تاکنون نیز حدود ۲۴ مدرک آموزش فنی و حرفه‌ای دریافت کرده ام که مربوط به حیطه مراقبت و زیبایی است.
میزان رضایت مندی هنرجویان از خدمات آموزشگاه مراقبت و زیبایی زمرد سبز را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
بنده تمام تلاش خود را انجام می‌دهم. همه هنرجویان از خدمات ما بسیار راضی هستند و عضو آموزشگاه زمرد سبز و مانند فرزندان بنده هستند.
شماره‌های تماس:
۰۹۱۹۸۶۱۵۱۰۶،
۰۲۱۶۵۹۵۶۹۶۳
پیج اینستاگرام:
amozeshgah _zomorodsabz
zomorodsabz_areyshdaem

newsQrCode
ارسال نظرات