در گفتگو با جواد اکبری، مدیریت داروخانه سارمینتو واکاوی شد:

علت شهرت و محبوبیت داروخانه سارمینتو

سارمینتو، نامی منبعث از پزشک و داروساز کوبایی الاصل است که همکار آقای اکبری مدیر مجرب داروخانه می باشد. مدیریت داروخانه موضوع اخلاق مداری را در این  حیطه بسیار حائز اهمیت می داند و از منظر وی عرضه دارو ارتباط مستقیمی با سلامت و جان مردم دارد. لذا نوع دوستی و همدردی با بیماران و مراجعین بسیار حائز اهمیت و مد نظر این حرفه می باشد. از این رو گفتگویی با مدیر متعهد داروخانه انجام شده است که در ذیل می آید:
سارمینتو، نامی منبعث از پزشک و داروساز کوبایی الاصل است که همکار آقای اکبری مدیر مجرب داروخانه می باشد. مدیریت داروخانه موضوع اخلاق مداری را در این حیطه بسیار حائز اهمیت می داند و از منظر وی عرضه دارو ارتباط مستقیمی با سلامت و جان مردم دارد. لذا نوع دوستی و همدردی با بیماران و مراجعین بسیار حائز اهمیت و مد نظر این حرفه می باشد. از این رو گفتگویی با مدیر متعهد داروخانه انجام شده است که در ذیل می آید:
کد خبر: ۱۳۷۹

علت شهرت و محبوبیت داروخانه سارمینتو را در چه می‌دانید؟
حدود بیست و چهار سال است که در این حرفه فعالیت دارم و بسیار خرسندم که در کادر درمان مشغول خدمت به مردم عزیز می‌باشم.
آنچه در مدیریت داروخانه اهمیت دارد اخلاق مداری و حرفه‌ای بودن در کار است، زیرا با سلامت مردم ارتباط دارد؛ لذا رعایت این مسائل مورد توجه می‌باشد و پرداختن به نوع دوستی و همدردی با مردم در رفتار حرفه‌ای ما پرورش یافته است.
از این رو در طی این سال‌ها مشتریانی داریم که از مناطق دوری به ما مراجعه می‌کنند، با این که در نزدیکی محل اقامتشان داروخانه وجود دارد و این برای ما جای خرسندی است که توانسته ایم اخلاق و مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
در خصوص تعداد و اقلام دارو‌های موجود در داروخانه توضیح فرمایید.
به طور متوسط حدود ۳ هزار دارو برای عرضه وجود دارد که در داروخانه‌هایی با موقعیت مکانی مختلف این عدد متغیر خواهد بود. مثلا داروخانه‌هایی که در درمانگاه یا داخل بیمارستان وجود دارند. این عدد شامل داروخانه‌های پرمخاطب و با توانایی بالا در عرضه همه اقلام می‌باشد.
در مورد پرسنل فعال در داروخانه چه صحبتی دارید؟
کادر فعال در داروخانه خوشبختانه هم از لحاظ اخلاق و تعهد و هم از نظر تخصص و تجربه در حال ارائه خدمات به مراجعین می‌باشند.
آدرس: محمدشهر، خیابان اصلی، پایین‌تر از خیابان بختیاری، روبروی بانک ملی
ساعت کاری از ۳۰/۹ لغایت ۲۲
شماره تماس:
۰۲۶۳۶۳۱۴۵۱۱

newsQrCode
ارسال نظرات