باما راحتر با دنیا ارتباط بگیرید

ارتباط امروزه بیش از ۹۰% افراد از گوشی همراه استفاده می‌کنند و ضرورت استفاده از لوازم جانبی به عنوان یکی از نیاز‌های افراد می‌باشد. 
لوازم جانبی موبایل تنوع بسیارزیادی دارد و شما نیز لازم است برای محافظت از گوشی هوشمند خود آن‌ها را خریداری کنید.
ارتباط امروزه بیش از ۹۰% افراد از گوشی همراه استفاده می‌کنند و ضرورت استفاده از لوازم جانبی به عنوان یکی از نیاز‌های افراد می‌باشد. لوازم جانبی موبایل تنوع بسیارزیادی دارد و شما نیز لازم است برای محافظت از گوشی هوشمند خود آن‌ها را خریداری کنید.
کد خبر: ۱۴۰۴

افتخار هم‌صحبتی با جناب آقای فرشید خدابنده لو را داشته ایم که توجه شما عزیزان را به این گفتگو جلب می نماییم
لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید.
فرشید خدابنده لو، ۲۹ ساله مدیریت فروشگاه دنیای قاب هستم .حدود۱۰ سال سابقه کار در این حرفه را دارم با توجه به علاقه ای که نسبت به شغل خود دارم معمولا همه مشتری های مجموعه از خرید خود رضایت کامل دارند و این مهمترین و بزرگترین افتخار مجموعه خواهد بود .
معمولا هر مشتری با یکبار خرید خود از این مجموعه یکی از مشتری های دائمی ما می شود .
مسائل و مشکلاتی که در حیطه کاری شما وجود دارد را مطرح بفرمایید ؟
یکی از مهمترین مشکلات در کار برای همه صنف ها استیجاری متاسفانه هزینه بالا کرایه و مبلغ رهن می باشد و ازطرفی بعد از مدت یک سال تورم و گرانی رشد بسیار بالایی دارد و هرگز در آمد یک صنف هم خوانی و یک ردیف با رشد تورم نمی شود و همین امر باعث می شود که نه تنها رشد نکینم بلکه خیلی ها مجبور به جمع کردن شغل خود می شوند .
را ه کار شما برای رفع این مشکل چیست لطفا مطرح بفرمایید؟
یکی از بهترین راه کارها برای رشد اصناف همکاری مسولین خواهد بود .حدا قل دو یا سه سال اول هر کاری بهتر است شغل مورد نظر بیمه شود و از هر گونه پرداخت مالیات نیز معاف شود .این راه کار می تواند برخی از اصناف کوچک را حمایت کند تا جوانان نیز بتوانند کار و شغل مورد نظر خود را پیدا کنند .
راه دیگر ورود مسولین برای کنترل قیمت اجاره بها و رهن مغازه باید باشد و در صورتی که با همین روال بخواهد پیش رود خیل از اصناف دچار مشکل خواهند شد.
در فروشگاه شما چه محصولاتی برای عرضه به مشتریان عزیز وجود دارد ؟
مجموعه ما سعی کرده است برای رفا مشتریان بزرگوار فرصتی را فراهم کنتد تا کلیه اقلام ومایحتاج را به صورت یکجا خرید نمایند .با توجه به این رویکرد در مجموعه دنیای قاب
گوشی موبایل ، تمامی لوازم جانبی و اکسسوری تلفن همراه مثل قاب و گلس، شارژر، هندزفری ، ایرپاد، هدست وفروش و ارسال محصولات به تمام نقاط کشور انجام پذیر.....
است و تمام سعی ما رضایت شما میباشد.
یکی دیگر از خدماتی که درمجموعه ما انجام میشود خرید و فروش گوشی میباشد
گوشی های کارکرده قابل استفاده و از رده خارج نشده را با گوشی های نو تعویض
می کنیم، فروشی گوشی کارکرده هم با یک هفته مهلت تست همراه با فاکتور اتحادیه انجام می شود و در صورت بروز مشکلات نرم افزاری طی مهلت تست بنا به خواست مشتری یا وجه دریافتی عودت داده می‌شود یا تعمیر رایگان انجام می شود.
آیا محصولات عرضه شده در فروشگاه شما شامل گارانتی می شوند؟
تمام محصولات شرکتی شامل گارانتی می شوند و بقیه لوازمی که گارانتی ندارند، مهلت تست دارند.
آیا دورنمای ذهنی که از این شغل داشتید با واقعیت مطابقت داشته و شما از این شغل راضی هستید ؟
متاسفانه به دلیل نوسانات قیمت ارز در بازار و تاثیرات آن بر شغل ما در حال حاضر رضایت چندانی وجود ندارد اما سعی کرده ایم با توجه به تخصص و تبحری که دراین شغل داریم رضایت مندی مشتری ها را همیشه داشته ایم که این همان ارزوی بود که داشته ام .
روزها و ساعات کاری فعالیت فروشگاه دنیای قاب:
همه روزه حتی ایام تعطیل
از ساعت ۱۰ الی ۲۳
شماره های تماس:
۰۹۳۵۴۶۰۸۴۰۶
۰۲۶۳۴۵۵۲۸۳۵
راه های ارتباطی با مجموعه از طریق سایت و اینستاگرام:
https://Melorincase.ir
Instagram.com/albor_zmobile
آدرس: کرج، حصارک ، خیابان انقلاب ، بین کوچه افتخاری و عقیمی، دنیای قاب

newsQrCode
ارسال نظرات