مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز:

تامین اجتماعی در حمایت های قانونی از کارگران جایگاه ویژه ای دارد

مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز بر نقش و جایگاه سازمان تامین اجتماعی در عرصه خدمت رسانی و حمایت‌های قانونی از کارگران تاکید کرد.
مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز بر نقش و جایگاه سازمان تامین اجتماعی در عرصه خدمت رسانی و حمایت‌های قانونی از کارگران تاکید کرد.
کد خبر: ۱۴۳۷

به گزارش جام جم البرز؛ داود سعدزاده مدیرکل تامین اجتماعی استان که به همراه داریوش طاهرخانی مدیریت درمان استان و جمعی از همکاران بیمه و درمان به مناسبت هفته کارگر در گلزار شهدای امام زاده محمد (ع) کرج حضور پیدا کرده بود، اظهار کرد: نقش و جایگاه سازمان تامین اجتماعی در عرصه خدمت رسانی و حمایت‌های قانونی از کارگران، نقش بسیار پررنگ و محسوسی است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با کارگران بیان کرد: ایشان در این دیدار فرمودند: «همه دست اندرکاران ومسولان بخش اقتصاد و صنعت و تعاون بایستی با تمام وجودو ظرفیت بابت این قشر زحمت کش پا به عرصه بگذارند و تلاش کنند که کارگران عزیز در همه حوزه‌ها از جمله مباحث مربوط به حقوق و دستمزد و موضوعات بیمه‌ای و درمانی در شرایطی قرار بگیرند که به تحول آفرینی و رشد تصاعدی صنعت و تولید امید داشته باشند و در این مسیر بالاترین بهره دهی و اثر بخشی را داشته باشند و همچنین در عرصه کار، صنعت و تولید تنها به رشد اقتصاد و تولید بسنده نکنند، بلکه به جهش تولید و جهش اقتصاد فکر کنند و همه مسئولین نظام هم باید دراین راستا کمک کنند و پای کار باشند و همه تلاش خودشان را داشته باشند که مسائل و مشکلاتی را که جامعه کارگری با ان‌ها مواجهه است ان شاالله برطرف کنند».

سعد زاده افزود: سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک نهاد عمومی خدمات، اجتماعی و حمایتی است وظایف ذاتی و قانونی در جهت خدمت رسانی به حوزه کارگری دارد؛ بنابراین این سازمان نهایت تلاش و اهتمام خود را برای خدمت رسانی به موقع چه در حوزه پوشش بیمه‌ای و چه در حوزه درمان بکار خواهد بست.

جامعه کارگری همیشه نقش ارزنده‌ای بر عهده داشته است
داریوش طاهرخانی، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان البرز نیز با اشاره به نقش جامعه کارگری در انقلاب اسلامی اظهار داشت: جامعه کارگری همیشه و در همه شرایط کشور نقش بسیار ارزنده‌ای را بر عهده داشته و در صحنه حضور بسیار تاثیر گذار و ممتازی داشته اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز افزود:شهدای گرانقدر جامعه کارگری نیز از ابتدای جنگ تحمیلی علاوه بر نقش خود در رشد و شکوفایی کشور با حضور در جنگ تحمیلی به دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و این مرز و بوم پرداخته اند.
طاهرخانی بیان کرد: امروز با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تمامی شهدای انقلاب اسلامی از خدمات ارزنده و تلاش‌های جامعه کارگری کشور قدردانی می‌نماییم.

newsQrCode
ارسال نظرات