
یکی از مشکلات ما این است که همکارانی که سالن دار هستند وارد حیطه آموزش شده اند. بسیاری از افراد نمیدانند ما آموزش میدهیم و هزینههای هنگفتی را در سالنها پرداخت میکنند، در حالی که برای گرفتن مدرک باید مجددا به آموزشگاه بروند تا آزمون بدهند. مشکل بعدی آزمون ادواری است، که به ضرر آموزشگاهها است. باید اتحادیه ها، این مشکلات را بررسی کنند و اعلام کنند کسانی که سالن دار هستند، حق آموزش را ندارند، باید محیط یادگیری آموزشی باشد.
دنیای مجازی باعث بوجود آمدن فاصله میان مردم و روزنامهها شده است.
استاد مهدی ناجی، مدیریت باشگاه تاکید کرد :
مصاحبه تخصصی با آرمین سرکاکی، مدیر اخلاق مدار آکادمی :
مصاحبه اختصاصی با لیدا رمقی، مدیر، مربی و موسس مجموعه ورزشی:
مهدی حیدری، مدیریت شرکت تعمیرات لوازم خانگی، خاطرنشان ساخت: