حسن داسگر، تولیدکننده و مدیریت خاطر نشان ساخت:

تولیدات هه ژان و آسیلتاش در زمره باکیفیت ترین و سالم ترین محصولات غذایی ایران

حسن داسگر، تولیدکننده ای حرفه ای، بسیار مجرب و دارای اعتبار می باشد. این مدیر توانمند طی درخواست خبرنگار ما با بیان داستان زیبایی از هماوردی و نبرد کار و تلاش در زندگی توانسته است یکی از با کیفیت ترین و سالم ترین محصولات غذایی ایران (آلوچه و لواشک بهداشتی) را با کمک همکارانش تولید نماید. در حال حاضر این مجموعه  با دو برند «هه ژان» و «آسیلتاش» فعالیت می کند. از مهم ترین ویژگی های این مجموعه می توان به تولیدات بهداشتی، باکیفیت و دارای مجوز اشاره نمود. اکنون برای آشنایی بیشتر با برندهای هه ژان و آسیلتاش، مصاحبه ما با این تولیدکننده متبحر و ساعی را مطالعه کنید:
حسن داسگر، تولیدکننده ای حرفه ای، بسیار مجرب و دارای اعتبار می باشد. این مدیر توانمند طی درخواست خبرنگار ما با بیان داستان زیبایی از هماوردی و نبرد کار و تلاش در زندگی توانسته است یکی از با کیفیت ترین و سالم ترین محصولات غذایی ایران (آلوچه و لواشک بهداشتی) را با کمک همکارانش تولید نماید. در حال حاضر این مجموعه با دو برند «هه ژان» و «آسیلتاش» فعالیت می کند. از مهم ترین ویژگی های این مجموعه می توان به تولیدات بهداشتی، باکیفیت و دارای مجوز اشاره نمود. اکنون برای آشنایی بیشتر با برندهای هه ژان و آسیلتاش، مصاحبه ما با این تولیدکننده متبحر و ساعی را مطالعه کنید:
کد خبر: ۱۴۸

از فراز و نشیب‌هایی که برای ورود به عرصه تولید پشت سر گذاشتید، بگویید.
بنده ابتدا کارگر نانوایی بودم و سپس یک سوپرمارکت راه اندازی کردم و شش سال در این زمینه فعالیت می‌کردم. پس از آن برای اولین بار در کرج، نمایندگی پخش دونات مقدس که مربوط به تولیدات آستان قدس رضوی در مشهد بود را به دست گرفتم و به مرور، نمایندگی‌های دیگری نیز اضافه شد و پخش در گستره وسیعی انجام شد. نهایتاً به مرحله تولید رسیدم و در زمینه کیک و کلوچه، کارگاه بزرگی افتتاح کردم. متأسفانه، چون در این زمینه تجربه نداشتم، بدهکار شدم و تولید را متوقف کردم و وارد عرصه توزیع و پخش شدم.
سرانجام تصمیم گرفتم وارد صنف تولید آلوچه و لواشک شوم و محصول ممتازی در این عرصه تولید کنم؛ چون در آن زمان، غالب تولیدکنندگان، محصول باکیفیتی تولید نمی‌کردند. در سال ۱۳۸۷ به صورت رسمی فعالیتم را آغاز و محصولات خود را در سطح وسیعی از کرج و دیگر شهر‌ها توزیع نمودم.
در ابتدای مسیر تولید محصولات با چه مسائل و چالش‌هایی مواجه می‌شدید؟
چون می‌خواستیم از تولید تا پخش را در اختیار داشته باشیم و بیشتر فروشندگان به برند شرکتی اهمیت نمی‌دادند و از تولیدکنندگان غیرمجاز خرید می‌کردند، سختی‌های زیادی پشت سر گذاشتیم تا توانستیم مشتریان را جذب کنیم.
مشکل بزرگ ما بار‌های غیرمجاز و غیربهداشتی است که در بازار به وفور و با قیمت کم وجود دارد. ما تلاش می‌کنیم محصولاتمان را با کیفیت بالا و حاشیه سود منطقی عرضه کنیم تا بتوانیم جوابگوی هزینه‌های مجموعه باشیم، اما محصولات غیرمجاز که با هزینه بسیار کم و مواد فاسد و نامطمئن تولید می‌شود، ارزان و سودآور است.
با توجه به تجربه‌ای که در زمینه توزیع و پخش دارید، در این خصوص نیز برای مخاطبان ما توضیح دهید.
این موضوع که یک محصول را خود تولید و پخش می‌کنیم، برای بنده لذت بخش است. بسیار خوشحالم که بالاخره نتیجه تمام زحماتم در عرصه تولید و توزیع را دیدم. از جهتی نیز این یک امتیاز است و انگیزه مرا برای ادامه کار و برند سازی، بیشتر کرد. به لطف خدا و تلاش همکارانم، امروز در سطح کرج، برند هستیم و در بین فروشندگان و مردم شناخته شده ایم، موجب مسرت و خوشحالی است که محصولاتمان را به اسم می‌شناسند و از آن استقبال می‌کنند.
تفاوت تولیدات شما با دیگران از نظر کیفیت و سلامت چیست؟
برند‌های هه ژان و آسیلتاش جزو بهترین محصولات آلوچه و لواشک بهداشتی است و تولیداتمان کیفیت بسیار بالایی دارد و حرف اول را در این صنعت می‌زنیم.
ما تمامی مجوز‌های قانونی لازم از نظر بهداشتی بودن مکان تولید و محصولات را دریافت کرده ایم. آزمایشات گوناگون بر روی محصولات ما انجام شده و، چون کیفیت لازم را داشته، سیب سلامت دریافت کرده است. مشتریان نیز متوجه کیفیت بالای این برند‌ها شده اند؛ بسیاری از خانواده‌ها تماس می‌گیرند و از تولیدات ما تشکر می‌کنند. در کل تلاش کرده ایم تولیدات هه ژان و آسیلتاش در زمره باکیفیت‌ترین و سالم‌ترین محصولات غذایی ایران باشد.
ضمن تشکر از شما، در پایان این گفتگو لطفا راه‌های ارتباطی با مجموعه‌های تولیدی خود را اعلام فرمایید.
شماره تماس: ۰۹۱۲۹۶۷۴۰۱۶-۰۹۱۹۶۶۰۹۹۴۷
ساعت کاری: ۶ الی ۲۴

newsQrCode
ارسال نظرات