ماشین خود را دوباره نو کنید

وقتی شما خودرویی را خریداری می‌کنید و یا خودرویی دارید که چند سال از آن استفاده کرده‌اید و حالا می‌خواهید تغییراتی در آن اعمال کنید، می‌توانید بخش‌های مختلف خودروی خود را تیون کرده و ارتقا دهید؛ این کار می‌تواند ماشین دلخواه شما که در ذهن دارید را به واقعیت نزدیک کند و با لذت بیشتری رانندگی خواهید کرد؛ زمانی که شما در خودرو دلخواه رانندگی می‌کنید و به آنچه که دوست داشته اید رسیده اید قطعا با احتیاط‌تر؛
منظبط‌تر رانندگی خواهید کرد که همین امر باعث می‌شود هم خود شما و ماشین در امنیت کامل به مقصد برسد؛ از این رو مجموعه سعی کرده است شما را با یکی مجموعه‌های بسیار کاربلد و حرفه‌ای دراین خصوص بیشتر آشنا کند و شما به انچه دوست دارید خودرو شما داشته باشد برسید.
وقتی شما خودرویی را خریداری می‌کنید و یا خودرویی دارید که چند سال از آن استفاده کرده‌اید و حالا می‌خواهید تغییراتی در آن اعمال کنید، می‌توانید بخش‌های مختلف خودروی خود را تیون کرده و ارتقا دهید؛ این کار می‌تواند ماشین دلخواه شما که در ذهن دارید را به واقعیت نزدیک کند و با لذت بیشتری رانندگی خواهید کرد؛ زمانی که شما در خودرو دلخواه رانندگی می‌کنید و به آنچه که دوست داشته اید رسیده اید قطعا با احتیاط‌تر؛ منظبط‌تر رانندگی خواهید کرد که همین امر باعث می‌شود هم خود شما و ماشین در امنیت کامل به مقصد برسد؛ از این رو مجموعه سعی کرده است شما را با یکی مجموعه‌های بسیار کاربلد و حرفه‌ای دراین خصوص بیشتر آشنا کند و شما به انچه دوست دارید خودرو شما داشته باشد برسید.
کد خبر: ۱۴۸۷

حالا دیگر وقتش است
افتخار هم‌صحبتی با جناب آقای پدرام قاضی یکی از افراد موفق در این حرفه را داشته ایم که شما را به مطالعه این گفتگو دعوت می‌نماییم.
لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید:
پدرام قاضی، ۲۵ ساله و مدیریت فروشگاه پارابیس هستم با توجه به علاقه مندی که به خودرو داشته ام سعی کردم فضای را ایجاد کنم که هر فردی با هر سلیقه بتواند به خودرو اید آل خود برسد و از طرفی در خصوص بحث امنیتی خودرو نیز بتواند باخیالی راحت از تمامی فرمت‌های که وجود دارد بهره بیشتری بگیرند، لذا با توجه به این نگاه سعی برآن داشتیم مجموعه را با تمامی پتانسیل‌های موجود با کادر کاملا تخصصی و حرفه‌ای در خدمت هم وطنان باشیم.
در فروشگاه پارابیس چه خدمات و محصولاتی برای ارائه به همشهریان عزیز ارائه می‌گردد لطفا توضیح بفرمایید؟
آنچه برای مجموعه ما مهم بود ضمن بهترین کالا با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب را ارائه دادن مهمتر این بود که بتوانیم مجموعه‌ای کامل داشته باشیم که مشتریان محترم در این مجموعه کلیه خدمات را یکجا بتوانند دریافت نمایید که هم دروقت و هم در هزینه صرفه جویی شود باتوجه به این نگرش و نگاه در مجموعه پارابیس کلیه لوازم سیستم صوتی وتصویری خودرو، کفی سه بعدی، شیشه دودی، ردیاب و تیونینگ در بخش ظاهری خودرو شامل تغییرات بر روی درب ها، سقف، چراغ، سپر، سیستم صوتی و تصویری، سر اگزوز، ارتفاع خودرو، تایر و رینگ، صندلی، روکش و شیشه‌های خودرو با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت ارائه میشود.
چه ویژگی‌های خاصی فروشگاه شما را متمایزبا سایر همکارانتان کرده است؟
ما علاوه بر پخش تک، پخش عمده نیز داریم و بسیاری از همکاران در سطح استان، از ما خرید عمده می‌کنند، به همین دلیل قیمت ما نسبت به سایر فروشگاه‌های سطح شهر بسیار پایین‌تر می‌باشد و همین موضوع کاملا متجموعه مارا متمایز کرده است وتمام مشتریان عمده و جزیی ما با رضایت کامل از این مجموعه خرید میکنند و یکی از مشتریان دائمی ما میشوندو خودشان مبلغ صنف ما در سطح شهر و استان می‌شوند؛ داشتن رضایت مشتریان یکی از افتخارات مجموعه ما میباشد که به ان می‌بالیم.
آیا این امکان برای شما وجود دارد که به صورت شرایطی ارائه خدمت کنید؟
تمام سعی ما رضایت مندی مشتریان محترم است و برای به دست اوردن این مهم قطعا باید با شرایط مشتریان کنار بیاییم؛ به همین دلیل ما اکثر فروش خودرا به صورت شرایطی نیز ارائه می‌نماییم تا مشتریان بتوانند به خواسته دلخواه خود برسند و ازاین خرید خود بیشتر لذت ببرند.
امکان ارسال کلیه خدمات مجموعه با سایر شهر‌های ایران برای شما میسر میباشد؟
بله، ما با شهر‌های زیادی از ایران همکاری داریم و لوازم را به صورت عمده در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم، همچنین فروش جزئی و تکی نیز برای سایر شهر‌ها داریم که ارسال آن به صورت رایگان می‌باشد.
مسائل و مشکلاتی که در حیطه کاری شما وجود دارد را مطرح بفرمایید؟
عمده‌ترین مشکلی که در تمام صنوف وجود دارد تورم شدید است که تامین کالا را برای ما مغازه داران با سختی مواجه کرده است.
علاوه بر آن، سایت‌ها و درگاه‌های فروش اینترنتی نیز مشکلاتی به وجود آورده اند، از آنجایی که آن‌ها مسئله اجاره مغازه و مالیات را ندارند بعضاً قیمت‌های پایینی برای فروش کالا دارند که مشتریان را با سر در گمی مواجه کرده است.
راهکار شما برای بهبود و حل این مسئله چیست؟
مسئولین مربوطه می‌توانند قوانینی برای کنترل قیمت‌های فروشگاه‌های اینترنتی وضع کنند که آن‌ها نتوانند کمتر از مبلغ مشخص شده، قیمت گذاری کنند، که قطعا این روش بسیار تاثیر گذارخواهد بود.
مدیریت محترم فروشگاه پارا بیس جناب آقای پدرام قاضی توصیه خودرا به مشتریان محترم اینگونه مطرح فرمودند:
برای دریافت خدمات خودرو به افراد قابل اعتماد و مطمئن رجوع کنید وسعی کنید زمان گرفتن خدمات کلیه اطلاعات محصول دریافتی را از فروشنده کسب کنید و کلیه خدمات را با فاکتور دریافت نمایید.
روز‌ها و ساعات کاری مجموعه:
همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۹
شماره‌های تماس:
۰۲۶۳۶۷۷۷۸۳۲
۰۲۶۳۶۷۷۷۸۳۴
۰۹۱۹۳۰۹۶۸۳۶
راه‌های ارتباطی با مجموعه از طریق سایت و اینستاگرام:
www.para-bass.com
Instagram.com/para.bass
آدرس: کرج، واریان شهر، خیابان نفت، خیابان بنفشه، نبش بنفشه ۳، فروشگاه پارابیس

newsQrCode
ارسال نظرات