با ما همیشه در دنیا مطرح شوید

در صنایع دستی متنوع ایرانی همواره شاهد انواع بافت با کیفیت‌های متفاوت هستیم. تکنیک بافت و بهره برداری از آن، علاوه بر کارایی بی حد و حصر، زیبایی خاصی هم به انواع بافت صنایع دستی ایران می‌دهد.
در صنایع دستی متنوع ایرانی همواره شاهد انواع بافت با کیفیت‌های متفاوت هستیم. تکنیک بافت و بهره برداری از آن، علاوه بر کارایی بی حد و حصر، زیبایی خاصی هم به انواع بافت صنایع دستی ایران می‌دهد.
کد خبر: ۱۴۸۸

گفتگویی با جناب آقای احمدرضا ملک یکی از کارآفرینان موفق در عرصه هنر اصیل ایرانی داشته ایم که مطالعه آن برای شما عزیزان خالی از لطف نیست.
لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید.
احمدرضا ملک ۵۷ ساله، فارغ‌التحصیل مهندسی سخت افزار و مدیریت فروشگاه سینا هستم. بنده به شدت علاقه‌مند هنر ایرانی هستم از این رو سعی کرده ام با این هنرپرچم کشورم را همیشه بالا نگه دارم.
در فروشگاه شما چه محصولاتی برای ارائه می‌شود، لطفا مطرح بفرمایید؟
فروشگاه ما در دل بازار مبل خیابان امیری قرار گرفته است و به همین واسطه، ما لوازم جانبی و اکسسوری مبل مثل انواع رومیزی، رویه کوسن، گلیم و گلیم فرش‌های دستبافت و سنتی، دیوارکوب، پاف و ... را در مجموعه موجود داریم.
برای مشتریان شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته اید؟
فروشگاه ما قدمتی بیش از ۴۰ سال دارد و از آنجایی که روش کار ما مبتنی بر رضایت مشتری است، به دلیل رضایتی که مشتریان از مجموعه ما دارند، ما را به سایر دوستان معرفی می‌کنند و خوشبختانه مشتریان مثل قاعده هرم رو به افزایش هستند.
آیا کالا‌های موجود در فروشگاه شما ایرانی هستند؟
بیش از ۹۰ درصد کالا‌های موجود ایرانی هستند، زیرا ما تاکید داریم هنر ایرانی که رو به افول رفته را احیا کنیم، در همین راستا در چند سال اخیر کارگاه‌هایی را در خارج از شهر تأسیس کرده ایم تا خودمان تولیداتی متناسب با ذائقه مخاطب داشته باشیم، به دلیل اینکه ذائقه مخاطب تغییر کرده ما نیز سلیقه مشتری را با هنر ایرانی تلفیق کرده ایم و محصولاتی بسیار زیبا تولید کرده ایم.
از هنر سایر شهر‌های ایران نیز استفاده می‌کنید؟
بله قطعا همینطور است، ما از تولیدات خانگی شهرستان‌ها که دستبافته‌هایی مرتبط با کار ما هستند در مجموعه داریم، حدودا می‌توانم بگویم با ۱۵ شهر کار می‌کنیم.
اگر در شهر‌های دیگر هنرمندانی بخواهند با شما همکاری داشته باشند، این امکان برای شما وجود دارد؟
بله به شرطی که کالای تولید شده با کیفیت باشد و قیمت آن قابل ارائه به غالب مشتریان باشد، اگر این دو شرط رعایت شود بنده خیلی هم استقبال خواهم کرد.
تولیدات داخلی قابل رقابت با نمونه‌های خارجی هستند؟
کیفیت تولیدات داخلی خیلی بیشتر از نمونه‌های تولید شده خارجی می‌باشد، فقط اجرت و قیمت تمام شده کمی زیاد است البته راه‌هایی وجود دارد که با توجه به روش‌های مدیریت کسب و کار نوین می‌شود قیمت‌ها را تعدیل کرد.
چه ویژگی‌های خاصی فروشگاه شما را متمایز کرده است؟
تمرکز ما روی منافع مشتری است و کالا‌هایی که ارائه می‌دهیم بسیار خاص و متفاوت می‌باشد همچنین با کمک آقای مهندس پارسا ملک؛ روش‌های نوین کسب و کاررا اعمال کرده ایم که بسیار موثر بوده است.
چه انگیزه‌ای باعث ورود شما به این شغل و حرفه شد؟
مهمترین انگیزه‌ای که باعث شد این شغل را انتخاب کنم، دغدغه‌ای بود که نسبت به احیای هنر اصیل ایرانی داشتم، هنر اصیل و غنی ایران زمین که در دنیا بی نظیراست و به نظرم لازم و ضروریست که خیلی بیشتر از این‌ها به آن پرداخته شود.
آیا دورنمای ذهنی که از این شغل داشتید با واقعیت مطابقت داشت؟
بله و حتی می‌شود گفت بهتر از چیزی بود که تصور می‌کردم و بسیار خوشحال هستم که توانسته ام در خدمت هموطنان عزیزم باشم.
شما به عنوان یک کارآفرین موفق برای جوانان کشور چه توصیه‌ای دارید، بفرمایید؟
من از جوانان عزیز خواهش دارم که خیلی به منافع مادی فکر نکنند و دغدغه اصلی شان احیای هنر زیبای ایرانی باشد، مطمئنا منافع مالی به سرعت آن‌ها را در بر خواهد گرفت و پیشرفت خواهند کرد.
روز‌ها و ساعات کاری مجموعه:
همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۱:۳۰
شماره‌های تماس:
۰۲۶۳۲۲۲۵۵۴۶
۰۹۱۲۱۳۵۳۲۶۱
۰۹۱۰۹۳۵۹۶۶۱
راه‌های ارتباطی از طریق سایت و اینستاگرام:
www.sinatexcom.ir
Instagram.com/sinatexcom
آدرس: کرج، بازار مبل خیابان امیری، فروشگاه سینا

newsQrCode
ارسال نظرات