بهترین کیفیت با کمترین قیمت

وقتی از استایل کودکان صحبت می‌کنیم همه‌چیز نسبت به دوران کودکی ما تفاوت عمیقی دارد. ما معمولا به استایل‌های کلاسیک و کم‌تعدادی که در آن دوران برایمان شناخته شده بود تمایل داشتیم، اما این روز‌ها کودکان از استایل‌ها و ترند‌های روز آگاهی دارند.
وقتی از استایل کودکان صحبت می‌کنیم همه‌چیز نسبت به دوران کودکی ما تفاوت عمیقی دارد. ما معمولا به استایل‌های کلاسیک و کم‌تعدادی که در آن دوران برایمان شناخته شده بود تمایل داشتیم، اما این روز‌ها کودکان از استایل‌ها و ترند‌های روز آگاهی دارند.
کد خبر: ۱۴۹۰

در زمینه پوشاک کودکان گفتگویی صمیمانه با سرکار خانم زهرا سلمانی داشته ایم که شما را به مطالعه آن دعوت می‌نماییم.
لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید.
زهرا سلمانی مدیریت فروشگاه پوشاک کودک و نوجوان دوستانه با ۶ سال سابقه حضور در این حرفه هستم. با توجه به علاقه مندی که به شغل و حرفه خود داشتم سعی کرده ام همیشه بهترین کالا را در مجموعه خود ارائه دهم تا اینکه همه مشتریان با رضایت مندی
کا مل از خرید خود روبرو شوندکه معمولا نیز همین گونه بوده و اکثر مشتریان بعد از یکبارخرید مجددا مراجعه میکنند و این مجموعه را به دوستان خود نیز معرفی می‌کنند.
در فروشگاه دوستانه چه محصولاتی برای ارائه به همشهریان و هموطنان عزیز وجود دارد، بفرمایید؟
ما سعی کرده ایم بهترین کالا و مرغوب‌ترین جنس را در اختیار مشتریان قرار دهیم.
انواع لباس کودک و نوجوان، پسرانه و دخترانه برای چهار فصل سال و لباس راحتی کودکان نیز در این مجموعه ارائه می‌شود.
پوشاک کودک و نوجوان در چه رده سنی موجود دارید؟
در فروشگاه دوستانه برای دلبندان شما از ۶ ماه الی ۱۵ سال لباس موجود است، از انواع رنگ‌ها و تنوع کالا به اندازه‌ای در مجموعه موجود میباشد که هر مشتری با هر سلیقه‌ای به راحتی میتواند کالا خود را انتخاب و خرید خوبی داشته باشد.
اجناس و کالا‌های موجود در فروشگاه دوستانه داخلی یا خارجی هستند؟
امروزه همه دنیا می‌داند که کالا‌ی ایرانی خصوصا در امر تولید پارچه و لباس یکی از بهترین‌ها در سطح دنیا است وحرفی برای گفتن دارد؛ از این رو کلیه اجناس موجود در فروشگاه از تولیدات داخلی هستند که همگی از تولیدی‌های معتبر و کارخانجات مطرح کشور جمع آوری شده است، و سعی کرده ایم با توجه به این صنف تولید ایرانی را نیز کمک کرد ه ایم و امید است همه عزیزان همکار بتوانند تولید ایرانی را کمک کنند و این یکی ازبزرگترین آرزو‌های من نیز است.
دورنمایی که از این شغل در ذهن خود داشتید با واقعیت مطابقت داشت؟
بله، خیلی بهتر از تصورات ذهنی من بود البته با توجه به علاقه مندی که به این شغل دارم شاید کمتر مشکلات را می‌بینم و فقط با عشق کار می‌کنم و همین امر باعث رشد مجموعه شده است.
برای آینده شغلی خود چه برنامه و هدفی دارید؟
تصمیم دارم در سال‌های آینده با افزایش مساحت فروشگاه لاین پوشاک بزرگسال مردانه و زنانه و کیف و کفش را نیز به مجموعه اضافه کنم؛ و برای رسید ن به این هدف هرچند اگر سخت با شد، ولی تمام تلاش خودرا خواهم کرد و موفق نیز خواهیم شد.
مسائل و مشکلاتی که در حیطه کاری شما وجود دارد رامطرح بفرمایید؟
بزرگترین مشکل موجود در شغل ما بحث قیمت می‌باشد، اجناس با کیفیت قیمت بسیار بالایی دارند و ما مجبوریم با حاشیه سود کمی فروش داشته باشیم، اگر قیمت‌ها کنترل می‌شد و مناسب‌تر بود مسلما تنوع لباس‌ها و قدرت خرید مردم نیز بیشتر می‌شد.
توصیه شما به والدین برای خرید پوشاک کودک و نوجوان چیست؟
پدر و مادران عزیز کیفیت لباس کودک خود را فدای کمیت نکنید، لباس‌های نخ پنبه مناسب‌ترین لباس برای کودک دلبند شماست، زیرا پوست کودکان لطیف و حساس است با صرف اندک هزینه‌ای بیشتر، راحتی و آرامش را به فرزندان خود هدیه دهید.
ارسال رایگان در استان البرز
ارسال به سایر شهر‌های ایران فقط ۲۰ هزار تومان
شماره تماس: ۰۹۱۲۵۹۰۹۳۲۴
راه‌های ارتباطی با مجموعه:
https://t.me/poshakdoostaneh
Instagram.com/pooshakdostaneh
آدرس: کرج، انتهای خیابان مصباح، کوچه پیغامی نسب، پوشاک دوستانه

newsQrCode
ارسال نظرات