آینده کشور در دستان دانش آموزان امروز ما خواهد بود

سالیان دور گاهی با خود فکر می‌کردم که مسولین کشور‌های مختلف چطور و چگونه به این جایگاه میرسند آیا می‌شود من هم به اینجا برسم یا خیر؟
استفاده از تجربیات بزرگان و خصوصا کسانی که نقش مهمی در سازندگی کشور وآینده سازان این کشور نقش دارند می‌تواند در رسیدن به اهداف بزرگ ما بسیار تاثیر گزار باشد 
و امروز با نشستی که با یک بزرگ بانوی ایران‌زمین و کسی که حدود ۵۰ سال تجربه معلمی رادارد داشتیم و از گذشته و حال و آینده به‌قدری زیبا و شفاف صحبت فرمودند که مطالعه این مصاحبه می‌تواند برای شما نیز جذاب باشد.
سالیان دور گاهی با خود فکر می‌کردم که مسولین کشور‌های مختلف چطور و چگونه به این جایگاه میرسند آیا می‌شود من هم به اینجا برسم یا خیر؟ استفاده از تجربیات بزرگان و خصوصا کسانی که نقش مهمی در سازندگی کشور وآینده سازان این کشور نقش دارند می‌تواند در رسیدن به اهداف بزرگ ما بسیار تاثیر گزار باشد و امروز با نشستی که با یک بزرگ بانوی ایران‌زمین و کسی که حدود ۵۰ سال تجربه معلمی رادارد داشتیم و از گذشته و حال و آینده به‌قدری زیبا و شفاف صحبت فرمودند که مطالعه این مصاحبه می‌تواند برای شما نیز جذاب باشد.
کد خبر: ۱۴۹۱

لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید؟
ناهید نقش‌بندی مدیر و مؤسس مجتمع آموزشی میهن هستم
با بیش از ۲۰ سال سابقه در این حیطه فعالیت دارم با ۷۳ سال سن و ۳۰ سال سابقه تدریس در آموزش‌وپرورش دبیر بوده‌ام و بعد از بازنشستگی با توجه و عشق و علاقه‌ای که به این حرفه داشتم مجدداً به کارم ادامه دادم و در حال حاضر آموزشگاه علمی را افتتاح کردم و سپس پانسیون مطالعاتی را کلید زدیم و همه افراد جویای علم می‌توانند در محیطی کاملاً سالم و آرام و خاص از این خدمات بهره‌مند شوند این تلاش‌ها صرفاً به خاطر عشق و علاقه به کشورم و سپس علم است که توانسته‌ام با یک‌شور و نشاط آن را کلید زده و همچنان در این سطح ارائه خدمات بدهیم.
بنده همیشه خدا را شاکر هستم که من یک معلم هستم، زیرا شغل معلمی بسیار باارزش است و شغل انبیا می‌باشد و همین‌که توانسته‌ام ۵۰ سال از عمر خودم را مشغول تحصیل؛ علم‌آموزی کنم خداوند را سپاس می‌گوییم و امیدوارم بتوانم در راستای آموزش علم همچون گذشته قدم بردارم و جوانان موفق زیادی را تحویل جامعه آینده دهم در سال‌ها گذشته خیلی از دانش آموزان که در خدمت آن‌ها بوده‌ام را در جایگاه‌های مهم و سمت‌های مثمر ثمر کشورم دیده‌ام که این بزرگ‌ترین افتخار و آرزوی بنده بوده است.
خدایم بازهم تو را سپاس
چه انگیزه باعث شد که شما به بعد از بازنشستگی مجدداً به عرصه آموزش ورود پیدا کنید؟
اگر بخواهم از واقعیت دور نشوم عشق و علاقه به آموزش و سپس به کشورم و جوانان کشورم بود که باتجربه ۳۰ ساله خود ادامه این مهم را در دستور کار خود قرار دهم.
همیشه با خودم این نجوا را داشتم که این تجربه ۳۰ ساله را بلوکه کنم و به یک زندگی آرام و دور از آموزش بپردازم ویا آنچه که در ۳۰ سال خدمت صادقانه کسب کرده‌ام را در اختیار جوانان کشورم و آیندگان قرار دهم تا همه از این پتانسیل بهره بگیرند؛ واقعاً نیت و هدف من از تأسیس مدارس غیرانتفاعی جنبه مادی نبوده و بیشتر جنبه معنوی و آموزشی و اشتغال‌زایی برای بانوان بوده است.
من اگر هزار بار دیگر هم به دنیا می‌آمدم بازهم شغل دبیری را انتخاب می‌کردم و این انتخاب خوب و شایسته خود افتخار می‌کنم و می‌بالم.
در مجموعه شما چه خدمات تحصیلی ارائه می‌گردد لطفاً توضیح بفرمایید؟
مجموعه ما شامل دبیرستان متوسطه دوم دهم، یازدهم، دوازدهم، در رشته‌های تجربی، ریاضی؛ انسانی و پانسیون مطالعاتی میهن و آموزشگاه علمی کلاس کنکور می‌باشد.
در خصوص پانسیون مطالعاتی توضیحات بیشتری ارائه بفرمایید؟
سعی ما بیشتر برای خدمت‌رسانی بهتر به مطالعه گر‌ها بوده است تا بتوانند در مجموعه‌ای قرار بگیرند و از مشاوران و کارشناسان بسیار باتجربه بهره بگیرند؛ این امکان برای همه دانش آموزان حتی افرادی که در مدارس دیگر مشغول به تحصیل هستند نیز فراهم است و می‌توانند از امکانات مجموعه میهن حتماً بهره‌مند شوند مجموعه پانسیون میهن از ساعت ۸ الی ۲۱ آماده خدمت‌رسانی هستیم.
از لحظه‌ای بفرمایید که شاگردان شما باعث افتخار کشور می‌شوند و در گوشه گوشه کشور و دنیا برای هم‌وطنان و انسان‌ها مثمر ثمر می‌شوند آن لحظه طلایی را بیان کنید؟
فقط یک مادر می‌تواند بگویید که وقتی فرزندش به‌جای می‌رسد که عموم مردم از تجربیات او بهره می‌گیرند چقدر خوشحال است وقتی مادری فرزند خود را جایگاه‌های بالای سیاسی و اجتماعی می‌بیند چگونه به خود می‌بالد من نیز یک مادرم؛ مادر هزار فرزند؛ تمام دانش آموزان من در طی این ۵۰ سال خدمت حکم فرزندی برایم دارند و هرکدام آنان که به‌جای برسند من افتخار می‌کنم
من یک مادرم، مادر هزاران فرزند
یکی از ویژگی‌های مجموعه آموزشی میهن را بفرمایید؟
تمام سعی مجموعه میهن در این بوده است که دانش آموزان بتوانند در محیطی ادامه تحصیل بدهند که از تجربه بهترین مربیان و دبیران بهره‌مند شوند و در این محیط دوستانه رشد کنند؛
یکی دیگر از ویژگی‌های مجموعه آموزشی میهن پرداخت شهریه به‌صورت اقساطی نیز امکان‌پذیر می‌باشد که والدین بتوانند فرزندان خود را بدون هیچ دغدغه‌ای در این مجموعه ثبت‌نام نمایند شرایط پرداخت کاملاً با شرایط مالی والدین لحاظ خواهد شد و این‌یک امتیاز است که خانواده‌ها بتوانند از کلیه خدمات مجموعه میهن به‌راحتی بهره‌مند شوند
راه‌های ارتباطی با مجموعه میهن را بفرمایید؟
۰۹۱۲۴۶۸۰۶۷۴
۰۲۶۳۲۵۰۸۶۸۲
۰۲۶۳۲۵۱۵۲۸۶
۰۲۶۳۲۵۲۹۸۷۸
آدرس مجتمع آموزشی میهن را مطرح بفرمایید؟
استان البرز، کرج، عظیمیه، بلوار استقلال جنوبی، کوچه بهتویی شرقی، پلاک ۲۲

newsQrCode
ارسال نظرات