انتخاب اصلح پایه گذار ایران قوی و مستقل است

رییس حوزه هنری استان البرز با اشاره به اینکه انتخاب نماینده اصلح و انقلابی پایه گذار ایران قوی و مستقل است، از همه هنرمندان خواست در انتخابات پیش رو حضوری پرشور داشته باشند.
رییس حوزه هنری استان البرز با اشاره به اینکه انتخاب نماینده اصلح و انقلابی پایه گذار ایران قوی و مستقل است، از همه هنرمندان خواست در انتخابات پیش رو حضوری پرشور داشته باشند.
کد خبر: ۱۶۲۷

به گزارش جام جم البرز: "محمد مهرابی" در گفتگو یی با اشاره به نزدیک شدن به دور دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی، این امر را مهمترین رویداد سیاسی سال دانست و از عموم مردم به ویژه هنرمندان استان البرز درخواست کرد تا با حضور پرشور خود بار دیگر عزت و اقتدار ایران را به رخ جهانیان بکشند.

رئیس حوزه هنری استان البرز افزود: شرکت در این رویداد در همه امور جامعه از جمله حوزه‌های معیشت، اقتصاد، سیاست و فرهنگ و هنر تأثیرگذار بوده و انتخاب نماینده اصلح و انقلابی پایه گذار ایران قوی و مستقل است. امیدوارم دور دوم انتخابات نیز با شکوه هر چه بیشتر برگزار و زمینه ساز همدلی بیشتر مردم و مسؤولان شود.

وی از نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درخواست کرد که حوزه فرهنگ و هنر را در قانونگذاری و فعالیت خود فراموش نکنند چراکه مسائل فرهنگی پیشانی هر اتفاق و رویدادی است و این مهم را می‌توان از کلام رهبر معظم انقلاب درک کرد که فرمودند: فرهنگ یک ملت است که می‌تواند آن ملت را پیشرفته، عزیز، توانا، عالم، فناور، نوآور و دارای آبروی جهانی کند.

مهرابی با اشاره به اینکه مردم غیور و ولایتمدار ایران و به ویژه البرزنشینان دل در گرو انقلاب دارند، اظهار کرد: ملت شریف ایران و به ویژه هنرمندان انقلابی همواره به ندای رهبرشان لبیک می‌گویند و پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند. تنها کاری که می‌تواند این شکوه و عزت را برجسته‌تر کند، عمل کردن وعده‌ها و شفافیت مسؤولان است.

رئیس حوزه هنری استان البرز با اشاره به اینکه چشمان رسانه‌های بیگانه در جهان به این انتخابات دوخته شده است، بیان کرد: هر که در این رویداد شرکت کند بعد‌ها می‌تواند مطالبه گر باشد، اما اگر از این مهم چشم پوشی کند، ابتدا به هویت ملی خود خدشه وارد کرده و در ادامه نمی‌تواند مطالبه گری به حقی داشته باشد.

وی با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار هنرمندان گفت: آن‌ها الگو‌های فرهنگی و رفتاری جامعه هستند و می‌توانند با تبیین گری صحیح و به موقع، عموم مردم را به سمت پیشرفت، شکوه و پیروزی سوق دهند، لذا از همه هنرمندان درخواست می‌کنم وارد عرصه شوند و به هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی کمک کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات