محمدرضا احمدی، مدیریت خاطرنشان کرد:

سالم ترین، خوشمزه ترین و لذیذترین کباب غرب تهران در رستوران رضا پاچرخی

کیفیت غذا در حال حاضر بیش از هر موضوع دیگر برای مردم حائز اهمیت است. به همین منظور در رستوران رضا پاچرخی جهت جلب اعتماد مشتریان، گوشت گرم در حضور آنها چرخ می شود و پخت کباب به تعداد مورد نظر انجام می پذیرد. این روش طبخ که بر تهیه یک غذای تازه، خوش طعم و با کیفیت استوار است موجب استقبال دائمی مشتریان و به تبع آن گسترش فعالیت رستوران پاچرخی گردیده است. در مصاحبه با محمدرضا احمدی مدیریت خلاق و پرتلاش این رستوران در خصوص چگونگی راه اندازی و گسترش کار به گفتگو نشستیم؛ توجه خوانندگان گرامی را به این مصاحبه جذاب جلب می نماییم:
کیفیت غذا در حال حاضر بیش از هر موضوع دیگر برای مردم حائز اهمیت است. به همین منظور در رستوران رضا پاچرخی جهت جلب اعتماد مشتریان، گوشت گرم در حضور آنها چرخ می شود و پخت کباب به تعداد مورد نظر انجام می پذیرد. این روش طبخ که بر تهیه یک غذای تازه، خوش طعم و با کیفیت استوار است موجب استقبال دائمی مشتریان و به تبع آن گسترش فعالیت رستوران پاچرخی گردیده است. در مصاحبه با محمدرضا احمدی مدیریت خلاق و پرتلاش این رستوران در خصوص چگونگی راه اندازی و گسترش کار به گفتگو نشستیم؛ توجه خوانندگان گرامی را به این مصاحبه جذاب جلب می نماییم:
کد خبر: ۱۶۳۶

ابتدا در مورد نام پاچرخی برای این رستوران توضیح فرمایید، آیا با نوع و طرز تهیه غذای آن ارتباط دارد؟
پاچرخی یک اصطلاح در نوع طبخ غذا است. زمانی که بنده شروع به کار کردم، برخی از کبابی‌های گلپایگانی به این روش کار می‌کردند. به این صورت که گوشت گرم را در مقابل مشتری، چرخ می‌کنند و به تعداد کباب مورد نظر، سیخ گیری و پخت انجام می‌دهند. این روش نسبت به سایر رستوران‌ها وجه تمایز دارد. همچنین با کیفیت بالاتری به صورت تازه و خوش طعم و لذیذ در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.
بسیاری از افراد نگران مواد مورد مصرف در غذای رستوران‌ها هستند. در واقع شما برای این جمله که مردم می‌گویند «معلوم نیست چه به خورد ما دادند» راه حل پیدا کرده اید؟
بله، دقیقا این مشکل برطرف می‌شود و اکثر مشتریان به این اعتماد می‌رسند. زیرا می‌توانند فرآیند تهیه غذا را مشاهده نمایند.
البته این روش پخت قبل از این هم انجام می‌شده است. ما نیز از این ایده در رستوران خود استفاده کردیم. به لطف خدا با استقبال مشتریان توانستیم کارمان را گسترش دهیم. بطوریکه از یک مکان کوچک ۳۰ متری شروع به کار کردیم و بعد از ۲ تا ۳ سال به یک مکان ۲۰۰ متری با ۸ تا ۹ پرسنل رسیدیم. در تداوم این موفقیت‌ها مجددا بعد از دوسال گسترش کار را تداوم دادیم و تعداد کارکنان را تقریبا به ۲۰ نفر و یک مجموعه ۶۰۰ متری رساندیم. در تمام این مدت تلاشمان بر این بوده که سالم ترین، خوشمزه‌ترین و لذیذترین کباب غرب تهران را در رستوران رضا پاچرخی به مردم ارائه دهیم.
اشاره داشتید به افزایش تعداد پرسنل، شما به کارکنان خود در زمینه رستوران داری، چه توصیه‌هایی می‌کنید که در زمینه مشتری مداری، بتوانند الگو بگیرند؟
مهم‌ترین موضوعی که برای ما اهمیت دارد ماندگاری کیفیت و برخورد مناسب با مشتریان است. با وضعیت اقتصادی موجود بیشترین سعی مان، این است که قیمت‌های معقول و منصفانه‌ای داشته باشیم، حتی اگر مجبور شویم از سود خود کم کنیم. بیشترین مسئله‌ای که در دو سال اخیر، کسی مانند بنده که تازه کارم را شروع کرده بودم اذیت کرد، موضوع مالیات بوده است.
بعد از سال‌ها تلاش و رسیدن به موفقیتی که هم اکنون به آن دست یافته اید، خوشآیند‌ترین خاطره شما در این رستوران چه بوده است؟
مطمئنا مهم‌ترین و بهترین خاطرات به ثمر نشستن هدفی است که آرزوی رسیدن به آن را داشتم و سخت برای آن تلاش کردم. همچنین بسیار خوشحالم از اینکه توانستم چندین نفر را مشغول به کار کنم تا همراه با همدیگر امرار معاش کنیم.
زمانی که به این توانایی رسیدم و موفق به جلب رضایت مشتریان شدم. از طرف دیگر از نظر مالی توانستم خود و کارکنان مجموعه را تامین نمایم و حتی در صورت لزوم به نیازمندان کمک کنم، باعث خوشحالی و البته همه آن‌ها جزو خاطره‌های خوب است.
نشانی: ماهدشت-بلوار امام خمینی-ابتدای شهر ماهدشت- ۲۰متر بعد از پمپ بنزین-مجتمع فرهنگی قصر علی-طبقه زیرین- رستوران رضا پاچرخی
شماره‌های تماس:۰۲۶۳۷۳۰۶۷۵۲_۳۷۳۰۶۷۵۳
ساعت کاری از ۱۲ ظهر الی۴ عصر و ۶عصر الی ۱۱شب
اینستاگرام:
Reza.packrkhi.official

newsQrCode
ارسال نظرات